Onko kaikki kissaihmiset fleguja?

  • Viestiketjun aloittaja mietinpä vain
  • Ensimmäinen viesti
mietinpä vain
Oletteko huomanneet että vannoutuneet kissaihmiset olisivat fleguja? Mä olen. Sellasia veteliä kuin hitaasti etenevä puuro.
Sitten taas jos tyypillä on kissa ei se merkkaa välttämättä että olisi pelkästään kissaihminen. Tarkoitankin niitä jotka on pelkästään niitä kissaihmisiä henkeen ja vereen.
Ilmankos en voi sietää kissaihmisiä, nyt sen tajusin mistä se johtuu. Siitä että ne on fleguja.
 
Ap.
No eikös kissoilla ollut se joku "zombi-loinen" tms. joka vaikuttaa ihmisten aivoihin? :D
Alko kiinnostaan tää loinen ja mä löysin pelottavaa tietoa että kissojen loinen voi aiheuttaa skitsofreniaa. Sinänsä huvittavaa kun eilen luin että on tehty tutkimus jonka mukaan koira perheessä ehkäisis lasten sairastumista ykkös tyypin diabeetekseen.

Ehkä kissat ei ole terveellisiä ihmisille, onhan ne pahimpia allergisoijiakin.

Sitte mietin että mitä jos joku lemmikki kuten nyt tämä kissa osoittautuu terveydelle vaaralliseksi niin miten se asia hoidetaan yhteiskunnasta pois. Aika hankala tilanne. En mä ainakaan haluaisi että mun lapsi sairastuu toisten kissojen takia yhtään mihinkään.
 
Ap.
"Loisen on aiemmin havaittu hidastavan rottien reaktiokykyä ja tekevän niistä helpompia saaliita kissoille.
Kissasta peräisin oleva loinen voi siirtyä myös kissan omistajaan ja ottaa tämän aivot haltuunsa. Loistartunta voi aiheuttaa reaktiokyvyn hidastumista, mutta myös vakavampia oireita kuten skitsofreniaa ja jopa kohonnutta itsemurha-alttiutta, kertoo The National Geographic"

Aika pelottavaa oikeesti. Oliskohan suomessa yhtäpaljon mielenterveysongelmia jos kissoja ei olis.
 
enpä tiedä
Mun ystävistä ja tuttavista kaksi on varsinaisia kissaihmisiä, siis sellaisia, joiden elämässä kissat ovat vahvasti esillä ja kaikessa mukana. Toinen heistä on kaikkea muuta kuin flegmaattinen, toinen on nykyään vähän masentunut, mutta syyt masennukseen ovat jossain muualla kuin kisoissa.
 
vierastanen
Enpä voi sanoa olevani flegamaattinen. Ongelmia enemmänkin siinä, etten meinaa rauhoittua millään ja pyörin joskus yötkin pohtimassa työjuttuja tai mitä nyt milloinkin on tehtävää. Meidän kissat ovat rauhallisia ja ne ovat hyvää vastapainoa levottomalle mielelleni. Silittäminen, kehräyksen kuuntelu, jos joku haluaa pötkötellä mahani päällä tai päättäväisesti istahtaa kannettavani näppäimistölle salliakseen ihailun sekä palvomisen, niin ihan hyvä kun ovat elämässäni mukana. Ja juu, ne kissauhat tietysti ovat yhtä suuria kuin jos kävelen mökkitiellä ja mökkinaapurin auto ajaa päälleni.Elämässä voi keksiä pelätä ihan mitä vaan!
 
---*
Mulla on kissoja ja ehkä olen vähän flegmaattinen, mutta - so what? :D Olen myös tarvittaessa toimelias, mutta muuten aika rennoin rantein. Ap kuulostaa vähän paranoidiselta kissojen skitsoloisepäilyineen..
 
vierailija
Mulla on kissoja ja ehkä olen vähän flegmaattinen, mutta - so what? :D Olen myös tarvittaessa toimelias, mutta muuten aika rennoin rantein. Ap kuulostaa vähän paranoidiselta kissojen skitsoloisepäilyineen..
Kyllä kissat ja kissa ihmiset ovat viisaampia kuin paskaiset ja saastaiset koirat!ja sinä joka pelkäät pentusi sairastuvan kissoista niin mene ja ammu itsesi!hyvä vaan jos pentusikin sairastuu!!!!
 
vierailija
Kyllä kissat ja kissa ihmiset ovat viisaampia kuin paskaiset ja saastaiset koirat!ja sinä joka pelkäät pentusi sairastuvan kissoista niin mene ja ammu itsesi!hyvä vaan jos pentusikin sairastuu!!!!
Fleguillahan nimenomaan on muita parempi tsäänssi tulla viisaiksi, kun toiminnan säätelyä ohjaa järki eikä tunteet saati tahto. En itsekään flegujen kanssa meinais jaksaa olla ja siks just oonkin paljon joutunut miettii flegujen hyviä puolia.. Kissoista en tiedä. En oikein lemmikkejä ymmärrä, ihmiset on huomattavasti antoisampi vuorovaikutuskohde.
 

Yhteistyössä