Onko LinkedIn:stä mitään hyötyä perusduunarille?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskin headhunterit sieltä ehtivät ruohonjuuritason työntekijöitä, varsinkaan aloilla, joilla on muutenkin vaikea löytää töitä. Joka paikassa työttömille tuputetaan tätä, mutta minä en halua kaikille random-ihmisille mainostaa, että olen työtön ja työhistoriaani.
 
vierailija
Ei työttömän lähtökohtaisesti kannata mainostaa taustaansa (eli olematonta/mitätöntä työhistoriaansa ja puuttuvaa koulutusta). Sen sijaan se kannattaa pyrkiä salaamaan niin tehokkaasti kuin mahdollista, missä mielessä joku Linkedln on sama kuin itsensä ampuminen jalkaan.

Edes työkkärin cvnettiä ei kannata tehdä paitsi jos siihen karenssin uhalla pakotetaan.
 
aapeee
Ei työttömän lähtökohtaisesti kannata mainostaa taustaansa (eli olematonta/mitätöntä työhistoriaansa ja puuttuvaa koulutusta). Sen sijaan se kannattaa pyrkiä salaamaan niin tehokkaasti kuin mahdollista, missä mielessä joku Linkedln on sama kuin itsensä ampuminen jalkaan.

Edes työkkärin cvnettiä ei kannata tehdä paitsi jos siihen karenssin uhalla pakotetaan.
Minulla on ihan hyvä koulutus (alempi korkeakoulututkinto) ja yli 20 vuotta työkokemusta omalta alaltani, mutta en ole ollut johtotehtävissä tai edes esimiestason tehtävissä, vaan tehnyt ihan perusduunarihommia. Jatkossakin aion hakea saman tasoisia tehtäviä.
 

Yhteistyössä