Onko muita jotka ovat saaneet "oudon" perintäkirjeen ALEKTUM PERINTÄ OY:ltä??

  • Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti
Ap
No siinäpä se tuli.. Meille tuli miehelle moisesta firmasta kirje joka ois muka jääny maksamatta vuonna 2004!!! Ja perijä oli CAPITAL (tai jotain sinne päin) Ja se lasku oli vissiin joku puhelin lasku jossa oli ihan outo numero.. Onko kelleen muulle tullu samansuuntasta??
 
V
Mä sain joskus aikoinaan huijauskirjeen. 5 euroa alkuperäinen "velka"(ei tosin sanonut mitä oisin muka jättäny maksamatta), 500? perintäkuluja...enkä ikinä ollu moisesta kuullutkaan!
 
ihmeissään
Joo muka tilattu alusvaatteita Body international firmasta syksyllä 2007 ja nyt tuli Allektumislta kaksi perintäkirjettä yhteensä satasen kieppeillä, alkuperäiset laskut olleet noin 10e. Kyseisiä tuotteita ei ole tilattu eikä koskaan saatukaan. Asiaa on selvitelty firman kautta, numeron sain Allektumista kun muuten mahdoton jäljittää. Ensin sanottiin, että tilaus perustuu puhelintilaukseen ja pyysin todistamaan asian, se vaihtuikin nettitilaukseen ja heillä oli kyllä antaa oikea nettiosoite mistä tilaus tehty. Tätä he eivät voi todistaa, joten asiasta tehdään rikosilmoitus sekä ilmoitus kuluttajasuojaan.
 
Home / Koulukuvat
Elikkäs tänään soitettiin Alektumilta, jossa sanottiin, että Home Entertainment (40€) ja Koulukuvat (7€) jäänyt maksamatta. Ikänä en ole laskuja saanut jne. Nyt hinta 200 Euroa. Olin silloin vielä alaikäinen mitä Alektum sanoi koska laskut olivat muka lähetetty.
Vissiin huoltaja sai nyt nuo laskut hoidettavaksi, mutta itselläni on nyt puhtaat 'paperit'.
Jos huoltajani ei noita maksa niin voiko itselleni tulla 'paskaiset' paperit eli luottotiedot mennyt.
 
"vihainen"
Kirjeessä ei edes lue,että lasku. Ruotsiksi lukee,että naisten rakhyvel. Aivan kuin niitä ei voisi halutessaan ostaa lähikaupasta ja varmasti alle kolmenkympin.
 
"Kurre"
Kyllä on tullut ! Laskua tuotteista, joita en ole saanut !
Soitin ko. firmaan-Kysyin: Kenen kanssa asioin ? Vastaus : Paula Wulff ??? Kyselin missä heidän ns. firma on fyysisesti ? Vastaus: Ei ole paikkaa vain PL osoite ????Outoa, outoa.
Soittakaa sinne ja kyselkää....
 
"uskomatonta"
juu, sain ihmeellisen perintäkirjeen ja firma jonka kanssa en koskaan ole ollut tekemisissä ja aivan virheelliseen osoitteeseen jossa en ole koskaan asunut. Pyysin nyt selvitysta ja teen asiasta rikosilmoituksen jos tämä ei nyt selviä. Ihme firmoja !!!
 
Luisa
Tyttärni tilasiKlarnalta vaatteita, jotka maksoin eräpäivänä. Tapauksesta on nyt yli vuosi.Klarnalle olen lähettänyt maksusta tiedot neljä kertaa ja nyt Alektun vaatii niitä toista kertaa. Heillä on varmaan sellainen systeemi,että laskuttavat nuoria niin kauan että maksaa, koska moni pelkää menettävänsä luottotiedot.Minä otan seuraavaksi kuluttaja-asiamieheen yhteyttä, koska tämä on asikkaan henkistä häiritsemistä!
 
uu
Nettisivujen perusteella tuo Alektum perintä vaikuttaa ihan oikealta perintätoimistolta, mutta aika oudolta tämä kuulostaa. Siis kumpi pissii silmään perintätoimisto vai tuo alkuperäinen laskuttaja?
 
Monilla palstoilla ihmiset puhuu tuosta samasta firmasta
ACN + Alektum perintä? - LAKI24.fi - Keskustelu
ACN + Alektum perintä?
Mikähän tuo tilanne on nykyään nuiden ACN puhelinlaskujen suhteen? Postiluukusta tuli yhtäkkiä nippu Alektumin perintäkirjeitä jotka ovat vuodelta 2004 ja 2005. Aivan järjettömiä perintäsummia! Pääomat yhteensä kaikissa laskuissa n.450 euroa ja perintäkulut n.680 + vielä korot päälle 280 euroa! Yhteensä melkein 1500 euroa!

Hyvänä esimerkkinä yksi lasku jossa pääoma on 0 euroa, mutta perintäkuluja on kuitenkin 70 euroa! Outoa?

Kaikissa laskuissa muistutusmaksujen summa on 0 euroa.
 
V.V.
Sain juuri Alektumilta perintäkirjeen, jossa vitalaksen laskua peritään maksettavaksi 8.9. ja summa yht. 50,78 ja samasta pääomasta on kuitenkin vitalaksen oma huomautuslasku, jossa summana 29,40 ja eräpv 9.9. Sitten tuli lisäksi juuri heinäkuussa vielä Gothialta sellainen vitalaksen lasku (en usko ees ostaneeni... uskomatonta vitalasta.. miksi se sitten tuppaa niitä postiluukusta, jos entisetkin maksamatta.. muistaakseni joskus jotakin lähetin postissa takaisinkin- en muista tilanneeni edes) , jossa alkuperäiset summat yhteensä 43,90 vuodelta 2008 ja Gothian summa 140,17 .. eräpäivänä 28.7.2011
 
menee hermot
mulle tuli tänää tuolt alektumista perintälasku (homeenter filmclub) ja oon kuukaus sit maksanu sen alkuperäsen laskun sille homeenterille. joten joko ei oo huomannu tai koittaa kusettaa! ei oo ennen tällee käyny et menee perintään vaikka olen jo maksanu sovitusti sen laskun!!!
 
"Argh"
mulle tuli tänää tuolt alektumista perintälasku (homeenter filmclub) ja oon kuukaus sit maksanu sen alkuperäsen laskun sille homeenterille. joten joko ei oo huomannu tai koittaa kusettaa! ei oo ennen tällee käyny et menee perintään vaikka olen jo maksanu sovitusti sen laskun!!!
Soitat molemmille firmoille ja selvität tilanteen. Tiedonkulku on haasteellinen asia nykymaailmassa... Yritys, jolle olet velkaa, ei vain ole toimittanut perintätoimistolle tietoa, että lasku on jo maksettu.
 
"isabella"
My youngest child, according to Homeenter, had ordered some publication or toy, we kept sending the small parcels from Alectum back to the sender and Alectum was informed per email that the young man was not interested in their products and could not remembering ordering them. for a very long time nothing happened, then ther came a bill from ALECTUM, ---- because of maladie and stress
we did not contact a lawer, just called the director of HOMENTER (a suitable name they have got! Entering the homes of unemployed and sick people and forcing them to finance HOMEENTER'S clerks and various ideas!)
Wel,l the HOMEENTER BOSS said she had no long)er the responsibility as she had sold the "debt" . At the beginning the sums suggested were quite small. We made an agreement with Alectum to pay off a minimum each month just to get rid of the nuicence! The bills sent by Alectum were not accepted in the HKI R kioskit and the last one was lost and not payed. Now Alectum sent an imposing bill to be payed very soon lest they woud immediately turn to "KÄRÄJÄ".
 
Alektumiin tyytyväinen
Lukuisten erään henkilön tekemien sotkujen selvittelyssä ALEKTUM on ollut asiallinen ja oikeudenmukaiselta vaikuttava perintätoimisto. Ei valittamista! Kiitos Petri Halonen!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alektumiin tyytyväinen;26801013:
Lukuisten erään henkilön tekemien sotkujen selvittelyssä ALEKTUM on ollut asiallinen ja oikeudenmukaiselta vaikuttava perintätoimisto. Ei valittamista! Kiitos Petri Halonen!
Nytkö sieltä jo kerettiin lähettämään kätyrit puolustamaan ko. yritystä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Oubou
"minni"
Mulle tuli kanssa joitakin kuukausia sitten n. 600 euron perintälasku Alektumilta, alkuperäinen tilaus tehty kuulemma v 2003, jolloin en oo ollut edes 15 vuotta täyttänyt. En tiedä onko mun nimissä tilattu vai onko kusetusta, mutta ekaa kertaa sain tietää koko tilauksesta kun pamahtaa 600 euron perintä postilaatikkoon... Ei mun mielestä ihan reilua toimintaa.
 
Matkamasa
Ensin lähettivät perintälaskun 5,99€,tänään tuli 40,34€.Pääoma 29,90 ja korot päälle.Laskuttaja fennotuonti/kevennys.fi.Koskaan en ole kyseiseltä fimalta mitään tilannut.Koitin soittaa alektumille,pyörii nauha missä kertovat aukioloajat mutta kukaan ei vastaa.Lähetin s-postia.saa nähdä kuinka käy.
 
"Sukat"
Alektum lähetti 3.9.2013 päivätyn maksuvaatimuksen, jossa vaaditaan maksamaan 62.38€ ja 50.53€ maksut ITH, International Tradinghouse Ab , Socks International firmasta ostetuista sukista, ostos olisi tehty 4/2012. Alkuperäiseksi summaksi on merkitty 24.85€. Velka on "ostettu" Eurocredit Ab nimiseltä firmalta. Täyttä huijausta koska en ole ikinä tilannut mitään sukkia mistään verkkokaupoista tai puhelinmyyjiltä. No, tästä teen rikosilmoituksen, koska maksuvaatimuksessa uhataan luottotietojen menettämisellä ja muilla hankaluuksilla. Kysymyksessä on kiristysyritys.
 

Yhteistyössä