Onko muita jotka ovat saaneet "oudon" perintäkirjeen ALEKTUM PERINTÄ OY:ltä??

  • Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti
kutf.ig
Maksamatonta saatavaa on perittävä ensimmäisen laskun jälkeen kaksi kertaa, tietyn määräajan sisällä (3kk)?, jonka jälkeen perinnän voi aloittaa. Yli kolme vuotta laskuttamatonta laskua ei voi enää aloittaa laskuttamaan / perimään. Mielestäni hyvin yksinkertaista,,,,tosin voihan ulkolainen yritys kai vedota oman maansa lakeihin jos on toisin.
 
Eläkeläis vanhus.
Ei näitä laskuhuvituksia tartte maksaa ei näillä ole mitään lainvoimaa. Mistä ne saa meidän nimet ja osoitteet kun ei olla mihinkään jääty velkaa? Pankkikortilla kun maksaa se veloittaa hinnan suoraan netissä , ei synny paperillista ...
 
"silli"
lähettivät maksusuunnitelman 30e kk.kaikista jännin täs on että olen maksannut kyseiset laskut-tuotteet puoltoista vuotta sitten joka oli toinen perintätoimisto lindorf oy.enhän mää rupea kahteen kertaan maksamaan samoista asioista.on soitettava tälle alektumille ja alkaa selvittää.
 
vierailija
Meille tuli just kanssa Alektumilta uhkaushuijausmukalasku. Ja pitäis muka maksaa viikon sisällä. Ja kuten eräs aiempi kirjoittaja niin meilläkin toinen hämärä firma Homeenter Alandia merkitty velkojaksi. Ja muka ostettu jotain melkein puolitoistavuotta sitten eikä käy selville mitä muka ostettu. Vaimo muka ostanut, mutta väittää ettei ole koskaan ostanut. Täytyy tehdä poliisille rikosilmoitus. Nämä huijarifirmat näyttävät todella porskuttavan, mutta helvetissä saavat sitten niellä sulaa lyijyä s a a t a n a n p e r s e e s t ä .
 
vierailija
Joo o en tiiä lukeeko kukaan tätä juttua enää mut mulle tuli tänään alektumilta 284€ lasku oon tilannu kuulema kuudes aisti ja jonku dinosauruksen vuonna 2001 (olin sillo 4 ja pual vuatta:D) miten hitos toi on mahollista ja mitä mun pitäis tehä?
 
vierailija
Minulle tuli juuri Arvato Bertelmannilta huomautus puuttuvasta kuukausisuorituksesta. Olen muka ottanut luoton Gothia Oy:ltä ja tilini saldo olisi tällä hetkellä 855,34. En ole koskaan mitään tällaista luottoa ottanut saatikka edes kuullut Gothia Oy:stä. Eli rikospoliisiin heti maanantaina, ja henkilökohtaisesti pasilan asemalle, neuvoi tuttu poliisi.
 
Lena.H
Miehelle tuli kirje jostain REKTUM PERINTÄ OYstä. Oli muka jättänyt jonkun ihme Goldmedal Homosexual lehden tilauksen ja Vogue saunan kausikortin maksamatta.Väittää ettei tiedä mistä on kyse. Pari viikkoa sitten ovikello soi ja oven takana oli nahka-asuun pukeutunut viiksekäs mies. Näytti jotain henkkaria ja kertoi olevansa REKTUM PERINTÄ OYstä. Valehtelin että mies olisi töissä vaikka piilotteli oikeasti sohvan takana. Nahkamies lupasi tulla uudestaan mutta ei ole onneksi näkynyt. Minne tällaisesta epäasiallisesta perinnästä voi ilmoittaa? Mies on ihan hermoheikko jo asian takia eikä pysty edes töissä käymään!
 
vierailija
No siinäpä se tuli.. Meille tuli miehelle moisesta firmasta kirje joka ois muka jääny maksamatta vuonna 2004!!! Ja perijä oli CAPITAL (tai jotain sinne päin) Ja se lasku oli vissiin joku puhelin lasku jossa oli ihan outo numero.. Onko kelleen muulle tullu samansuuntasta??
ei ihan samanlaista tuli nimellä maksu vaatimus jossa oli myös lasku ei ollut kovin mutta päälle 50e kuitenkin mutta ei ollut mitään mikä lasku olis kyseessä. ja siinä laskussa oli puhelin numero siinä höpötettiin monenmaan kielellä meni poikki jotakin hämärää.
 
vierailija
Kyllä on tullut ! Laskua tuotteista, joita en ole saanut !
Soitin ko. firmaan-Kysyin: Kenen kanssa asioin ? Vastaus : Paula Wulff ??? Kyselin missä heidän ns. firma on fyysisesti ? Vastaus: Ei ole paikkaa vain PL osoite ????Outoa, outoa.
Soittakaa sinne ja kyselkää....
15.5.2017
Immitec Sverige AG c/o ALEKTUM FINANS
sain maksumuistutuksen, koska "ette ole vastannut viesteihimme". En ole saanut mitään viestejä. tilasin talvella kokeilupakkauksen jotain vitamiin/laihdutuskapseleita hintaa 4,5 € tai 4,90 € en muuta. Enkä ole halunnut jatkotilauksia. Nyt aiotaan ylläolevan firman taholta velkoa minua uslosoton uhalla 129,21 EUR ! lopuista tuotteista. En ole vastaanottanut mitään tuotteita saati tilannut niitä firmasta nimeltä.: CAREDIRECT.FI ! PANKAAPA NIMI TLATEEN. MIKÄLI VIELÄ SAAN UHKAUKSIA, SEURAAVA TOIMENPITEENI ON VIEDÄ TÄMÄ KIRJA Itä-Suomen Poliisilaitokselle ja tehä rikosilmoitus nimikkeellä: kotirauhan rikkominen ja lähestysmiskielto. EIKÖHÄN ALA PERINTÄ LOPPUA!!!
 
vierailija
15.5.2017
Immitec Sverige AG c/o ALEKTUM FINANS
sain maksumuistutuksen, koska "ette ole vastannut viesteihimme". En ole saanut mitään viestejä. tilasin talvella kokeilupakkauksen jotain vitamiin/laihdutuskapseleita hintaa 4,5 € tai 4,90 € en muuta. Enkä ole halunnut jatkotilauksia. Nyt aiotaan ylläolevan firman taholta velkoa minua uslosoton uhalla 129,21 EUR ! lopuista tuotteista. En ole vastaanottanut mitään tuotteita saati tilannut niitä firmasta nimeltä.: CAREDIRECT.FI ! PANKAAPA NIMI TLATEEN. MIKÄLI VIELÄ SAAN UHKAUKSIA, SEURAAVA TOIMENPITEENI ON VIEDÄ TÄMÄ KIRJA Itä-Suomen Poliisilaitokselle ja tehä rikosilmoitus nimikkeellä: kotirauhan rikkominen ja lähestysmiskielto. EIKÖHÄN ALA PERINTÄ LOPPUA!!!
PERINTÄKIRJE TULI SELVÄLLÄ SUOMENKIELELLÄ, MUTTA LÄHETTÄESSÄNI S-POSTIA PERINTÄFIRMAAN, NIIN TOINEN S-POSTIOSOITE EI TOIMINUT JA TOISESTA VASTATTIIN RUOTSIKSI, ETTÄ KÄSITTELEMME ASIANNE TUTUSTUTTUA SIIHEN. HOH, HOIJJAA!
 
vierailija
Aivan täysin huijarifirma..virolaisia ja latvialaisia kauppiaita jotka myyvät myös sähköposti osoitteita roskapostin lähettämiseen.
15.5.2017
Immitec Sverige AG c/o ALEKTUM FINANS
sain maksumuistutuksen, koska "ette ole vastannut viesteihimme". En ole saanut mitään viestejä. tilasin talvella kokeilupakkauksen jotain vitamiin/laihdutuskapseleita hintaa 4,5 € tai 4,90 € en muuta. Enkä ole halunnut jatkotilauksia. Nyt aiotaan ylläolevan firman taholta velkoa minua uslosoton uhalla 129,21 EUR ! lopuista tuotteista. En ole vastaanottanut mitään tuotteita saati tilannut niitä firmasta nimeltä.: CAREDIRECT.FI ! PANKAAPA NIMI TLATEEN. MIKÄLI VIELÄ SAAN UHKAUKSIA, SEURAAVA TOIMENPITEENI ON VIEDÄ TÄMÄ KIRJA Itä-Suomen Poliisilaitokselle ja tehä rikosilmoitus nimikkeellä: kotirauhan rikkominen ja lähestysmiskielto. EIKÖHÄN ALA PERINTÄ LOPPUA!!!
 
vierailija
Elikkäs tänään soitettiin Alektumilta, jossa sanottiin, että Home Entertainment (40€) ja Koulukuvat (7€) jäänyt maksamatta. Ikänä en ole laskuja saanut jne. Nyt hinta 200 Euroa. Olin silloin vielä alaikäinen mitä Alektum sanoi koska laskut olivat muka lähetetty.
Vissiin huoltaja sai nyt nuo laskut hoidettavaksi, mutta itselläni on nyt puhtaat 'paperit'.
Jos huoltajani ei noita maksa niin voiko itselleni tulla 'paskaiset' paperit eli luottotiedot mennyt.
 
vierailija
Miehelle tuli kirje jostain REKTUM PERINTÄ OYstä. Oli muka jättänyt jonkun ihme Goldmedal Homosexual lehden tilauksen ja Vogue saunan kausikortin maksamatta.Väittää ettei tiedä mistä on kyse. Pari viikkoa sitten ovikello soi ja oven takana oli nahka-asuun pukeutunut viiksekäs mies. Näytti jotain henkkaria ja kertoi olevansa REKTUM PERINTÄ OYstä. Valehtelin että mies olisi töissä vaikka piilotteli oikeasti sohvan takana. Nahkamies lupasi tulla uudestaan mutta ei ole onneksi näkynyt. Minne tällaisesta epäasiallisesta perinnästä voi ilmoittaa? Mies on ihan hermoheikko jo asian takia eikä pysty edes töissä käymään!
Kannataa ottaa yhteys lakimieheen niin saa selville rekistereistä onko asiallinen perintätoimi kyseessä
 
vierailija
Raivostutti niin saakelista ja meinasi koko mies pimahtaa, kun niitä laskuja tuli ja tuli! Puhisin ihan kokonaan raivosta kuin pieni apina. Oletteko kuulleet Kuluttajien Lakipalvelusta? 10 pistettä ja papukaijamerkki heille hienosta avusta!
 

Yhteistyössä