Onko muita yksinäisiä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ennen minulla oli paljon hyviä ystäviä, joiden kanssa vietin aikaa, en enään. jotenkin ne kaverisuhteet jäivät, kun jouduin muuttamaan toisella paikkakunnalle töiden perässä.. minä pidin yhteyttä ja yritin ylläpitää kaverisuhteita. mut jossain vaiheessa he jotenkin unohtivat mut? Turruin siihen että jouduin yhtäkkiä itse aina tekemään aloitteen.. :(

Nykyään kukaan ei soita, kysy kuulumisia, pyydä käymään. Tää tilanne itkettää mua. Oon katellinen miehelleni, jolla on ystäviä joiden luona käydä ja viettää aikaa. :( Tuntuu että elämässäni ei ole mitään sisältöä enään.
 
vierailija
Ennen minulla oli paljon hyviä ystäviä, joiden kanssa vietin aikaa, en enään. jotenkin ne kaverisuhteet jäivät, kun jouduin muuttamaan toisella paikkakunnalle töiden perässä.. minä pidin yhteyttä ja yritin ylläpitää kaverisuhteita. mut jossain vaiheessa he jotenkin unohtivat mut? Turruin siihen että jouduin yhtäkkiä itse aina tekemään aloitteen.. :(

Nykyään kukaan ei soita, kysy kuulumisia, pyydä käymään. Tää tilanne itkettää mua. Oon katellinen miehelleni, jolla on ystäviä joiden luona käydä ja viettää aikaa. :( Tuntuu että elämässäni ei ole mitään sisältöä enään.
Missä asut?
 
vierailija
Täällä kohtalotoveri. Ei oo enää ystäviä, kaikki ovat lähteneet muualle. Ujona ihmisenä on tosi vaikea ystävystyä kenenkään kanssa.
Olen pk-seudulta.
Minä myös hieman ujo, tiedän tunteen :( itselläni nää vanhat ystäväni sentään asuu samalla paikkakunnalla, vielä suurin osa, mutta tuntuu ettei heillä enään kiinnosta. En jaksa olla aina se joka ottaa yhteyttä :(
Miten sinulla päivät menevät, onko sinulla miestä/lapsia?
 
vierailija
Ennen minulla oli paljon hyviä ystäviä, joiden kanssa vietin aikaa, en enään. jotenkin ne kaverisuhteet jäivät, kun jouduin muuttamaan toisella paikkakunnalle töiden perässä.. minä pidin yhteyttä ja yritin ylläpitää kaverisuhteita. mut jossain vaiheessa he jotenkin unohtivat mut? Turruin siihen että jouduin yhtäkkiä itse aina tekemään aloitteen.. :(

Nykyään kukaan ei soita, kysy kuulumisia, pyydä käymään. Tää tilanne itkettää mua. Oon katellinen miehelleni, jolla on ystäviä joiden luona käydä ja viettää aikaa. :( Tuntuu että elämässäni ei ole mitään sisältöä enään.
 
vierailija
Onhan siinä jo aika paljon, jos on mies. Ja kai työkavereistakin pikkuisen on seuraa?
Olen siitä onnellinen että mies kuitenkin on, mutta ei se ole kuitenkaan sama asia kuin jakaisi jonkun hyvän ystävän kanssa iloja ja suruja, hulluttelisi, juoruilisi.. kaipaan myös "tyttö"seuraa..

Työkaverit ei ole kuitenkaan niin läheisiä että vapaa-ajalle heitä näkisin.
 
zxcv
Minäkin kannustan menemään johonkin harrastukseen. Esim. kiva jumpparyhmä on mukavaa ajankulua. Toki ryhmäytyminen kestää jonkin aikaa, mutta muutaman kuukauden päästä sitä jo kuuluu porukkaan mukaan ja vaikkei nyt mitään sydänystäviä löytyisikään, niin ainakin parina iltana viikossa on tekemistä ja kuntokin kasvaa.
 

Yhteistyössä