Onko ryry-firenze aito nomination

  • Viestiketjun aloittaja Jep
  • Ensimmäinen viesti
tutki älä hutki
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sama liike otti tuosta kultapalasesta 14e, joten sen nyt ainakin luulis sit olevan aito. Jännä että kultasepänliike myy feikkiä ja näyteikkunassa oli mainos, että NOMINATION.
Kyseisessä liikkeessä on sekä aitoja NominatioN paloja ja myös muita aitoja italialaisa paloja, mutta feikkejä siellä ei ole lainkaan.Taitaa olla vaan kateellisten kilpailijoiden kommentteja.
 
ostin Zoppinin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hinnan perusteella ei kuullosta Nomination rannekkeelta.

http://www.nomination.com/welcome/index.html
Hinnan perusteellako aitouden tietää? Onko siis Zoppini aito italialainen korupala, koska on vielä kalliimpi kuin NominatioN ?
 
kultaliikkeen myyjätär
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
vai feikki?
Kun mä ostin oman koruni kultasepänliikkeestä ja siinä takana lukee ryry-firence. 17palaa maksoi vain 6e.
Siinä korussa lukee ilmeisesti Ryry-Firenze takana, ja se on aito italialainen koru. NominatioN paloissa lukee NominatioN. Ostamasi koru on ns. aloitusranne, jossa oli 17 palaa, ja vastaava Nomination aloitusranne maksanee 7-8 Euroa, koska kauppias tai valmistajan edustaja haluaa enemmän voittoa, Siitä se hinnanero tulee.
 
ootko aito?
Alkuperäinen kirjoittaja g:
aidossa nominationissa lukee palan päällä nomination ja takana stainless steel ja nomination. mulla kaks ranneketta, toinen aito ja toinen feikki eli vastaavanlainen kun nomination mutta on zoppini merkiltään...
ootko ihan sekaisin aidoista ja feikkiasioista? Jos jollain on vaikkapa Omega-merkkinen kello, niin onko mielestäsi toinen feikki eli vastaavanlainen kuin Omega, mutta Tissot merkiltään???
 
Laura Mancini
Alkuperäinen kirjoittaja ootko aito?:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
aidossa nominationissa lukee palan päällä nomination ja takana stainless steel ja nomination. mulla kaks ranneketta, toinen aito ja toinen feikki eli vastaavanlainen kun nomination mutta on zoppini merkiltään...
ootko ihan sekaisin aidoista ja feikkiasioista? Jos jollain on vaikkapa Omega-merkkinen kello, niin onko mielestäsi toinen feikki eli vastaavanlainen kuin Omega, mutta Tissot merkiltään???
Nomination korun ostaneilla on nyt paniikki päällä, kun eivät tiedä kuinka aitoja Nominationeita ovat saaneet. Palan takana oleva teksti ei niissä aina olekaan aitouden takuuna, koska feikkejä on ilmeisesti liikenteessä viesteistä päätellen.Miks ette osta jotain muita paloja . jotka on aitoja italialaisia, onhan niitä kaupoissa ?Ihan vaan teidoksi Zoppini on aito italialainen arvostettu tavaramerkki ja useissa maissa huomattavasti tunnetumpi, kuin Nomination, ei siis feikki.
 
Mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja tutki älä hutki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sama liike otti tuosta kultapalasesta 14e, joten sen nyt ainakin luulis sit olevan aito. Jännä että kultasepänliike myy feikkiä ja näyteikkunassa oli mainos, että NOMINATION.
Kyseisessä liikkeessä on sekä aitoja NominatioN paloja ja myös muita aitoja italialaisa paloja, mutta feikkejä siellä ei ole lainkaan.Taitaa olla vaan kateellisten kilpailijoiden kommentteja.
Lahdessa alkaa olla hyviä vaihtoehtoja koruliikkeissä.Löytyy Nomination,Gold & steel, ja Ryry-Firenze paloja, kaikki aitoja, mutta ei vielä Zoppinia.
 
tarkka kuluttaja
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Nomination korupaloissa lukee nomination joka palassa.
Ja muissa korupaloissa lukee niiden oma brandi , joka korupalassa.
Valitettavasti juuri NominatioN koruissa esiintyy paljon feikkejä, eli takanakin lukee Nomination tai Lamination jne, eivätkä kuitenkaan ole alkuperäisiä italialaisia, vaan jotain muuta, joten paras katsella tarkemmin mitä ostaa.
 
merkkitietoinen
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Timanttiset-liike myy aitoja paloja.
Timanttiset liikkeet eivät myy sen aidompia paloja kuin muutkaan kello-ja kultaliikkeet. Niillä sattuu vain olemaan suppea valikoima, eli harvoin muita aitoja italialaisia palakoruja, esim. Zoppini, Gold & Steel , Ryry -Firenze . Morellato jne. ,joita on taas muilla kauppiailla, Sama tilanne kuin autojen merkkiliikkeillä. FIAT on automerkki, mutta myös muut brandit ovat aitoja autoja !!!
 
moikkamoi
ei noi oo mtn feikkei,ku ne on vaa eri merkkisii esim.pugster ja ne merkit ny sattuu olemaa vaa halvempii ja kyl ne kestää jos osaa käsitellä oikei. Mulla on pugsteri ja siin on 2 kivipalaa ja 3 kuvallista,hyvin on pysyny vaik pia ollu jo 1 ½ vuotta.
 
valistunut merkkitietoinen kuluttaja
Timanttiset-ketjun liikeillä on nyt paniikki päällä, kun muissa kello-ja kulta liikkeissä on paremmat valikoimat muita vastaavia ,italialaisia palakoruja.Vertailkaa itse.
 
valistunut merkkitietoinen kuluttaja
Timanttiset-ketjun liikeillä on nyt paniikki päällä, kun muissa kello-ja kulta liikkeissä on paremmat valikoimat muita vastaavia ,italialaisia palakoruja.Vertailkaa itse.
 
K
Mulla on ollut Ryryn "nomination"- rannekoru vuodesta 2000, jolloin Stockmann otti Suomessa ensimmäisenä myyntiin irroitettavat rannekorupalat. Tuolloin korusta ei tullut hittiä ja näin jälkeenpäin markkinat on vallannut täysin samanlainen Nomination- koru. Palat ovat aivan samanlaisia kuin nominationissa, ainoa ero tosiaan on että takana lukee "Ryry". Olen itse ostanut uusia paloja myös nomination-valikoimasta ja päällepäin ei huomaa mitään eroa, ts. voi sanoa että laatukin on aivan yhtä hyvää. Kyse ei siis ole missään tapauksessa feikistä vaan itse asiassa nominationin alkuperäisestä korusta. Markkinoilta löytyy myös muita mm. Morellato, Zoppini,Gold and steel joilla on täysin vastaavia keskenään yhteensopivia korupaloja.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
vai feikki?
Kun mä ostin oman koruni kultasepänliikkeestä ja siinä takana lukee ryry-firence. 17palaa maksoi vain 6e.
Jos on ihan "normipaloja" ilman mitään kuviontia, niin eihän ne maksa kuin 60 senttiä kappale, jos oikein muistan.
 

Yhteistyössä