Onko sinkuilla itsestään joku outo " jumal" käsite?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin usein nyt saanut lukea kuinka kauniita he ovat ja siksi mies pettää vaimoa heidän kanssaan. Luuletteko sinkut että te olet aina yhtä kauniita, ette koskaan rupsahda, liho ja saatte miehiä kaadettua? Ja ei ne vaimot aina läheskään ole rumia, lihavia tai itsestään huolta pitämättömiä.
 
Ehkä ei kannata uskoa kaikkea, mitä palstalla lukee. Se "jumalaisen kaunis sinkkunainen" voi itse asiassa olla perheellinen plösö mies. Ja todennäköisesti onkin. Tai ainakin on jotain muuta kuin "jumalaisen kaunis sinkkunainen, jota kaikki miehet haluavat" ;)
 
parillinen
Niin usein nyt saanut lukea kuinka kauniita he ovat ja siksi mies pettää vaimoa heidän kanssaan. Luuletteko sinkut että te olet aina yhtä kauniita, ette koskaan rupsahda, liho ja saatte miehiä kaadettua? Ja ei ne vaimot aina läheskään ole rumia, lihavia tai itsestään huolta pitämättömiä.
Heh, eiköhän sinkkujakin ole ihan kaiken näkösiä, kokosia ja vikasia aivan kuin parinsa löytäneitäkin ;D
Se että joku pettää puolisoaan on vika pettäjän korvien välissä.
 
vierailija
Kävin jo avautumassa sen facebook seinälle kun käpy palo ja huvitti :D Ja ei kaikilla sinkuilla ole itsestään jumalkäsite, itsekkin olin vuoden sinkkuna ihan omasta tahdostani, tykkäsin olla yksin ja olinki ekaa kertaa ihan yksin tai no jos ei lasketa kolmea elukkaa :D Nautin toden teolla siitä ajasta ja jokaisen kannattaa jossain kohtaa elämäänsä kokeilla tälläi nuorena ennenkuin aloittaa perheenperustamiset ja muut, nii oppii tuntemaan itseään ja oppii olemaan itsensä kanssa :) Nyt onnellisesti parisuhteessa ja ekaa lasta odotan, luojan kiitos olin yksin, koska oli sen verran ollut tiheään suhteita ja huonojakin sellaisia, nyt jaksaa tuota ukkoakin kahtella paremmin ja olla tulevan vauvelin kanssa :)
 
Kandee kattoo toi "hottis" Danielin esittäytymisvideo... Siinäpä vasta upea nuorimies.
:ROFLMAO:

En ollutkaan katsonut noita videoita ollenkaan aiemmin. Jotenkin toi vaikuttaa vähän käsikirjoitetulta. Mutta vissiin vähän ohjelmaideat lopussa muutenkin... ei keksitty enää uudenlaisia äitejä (on ollut jo sinkut, teinit, erilaiset ja toisenlaiset) eikä perheitä tai elämäntapoja. Ja ilmeisesti ruoka ja asunnot on jo vanha juttu. Nää "hottikset" onkin varmaan ainoa, mitä ei ole vielä käyty läpi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
:ROFLMAO:

En ollutkaan katsonut noita videoita ollenkaan aiemmin. Jotenkin toi vaikuttaa vähän käsikirjoitetulta. Mutta vissiin vähän ohjelmaideat lopussa muutenkin... ei keksitty enää uudenlaisia äitejä (on ollut jo sinkut, teinit, erilaiset ja toisenlaiset) eikä perheitä tai elämäntapoja. Ja ilmeisesti ruoka ja asunnot on jo vanha juttu. Nää "hottikset" onkin varmaan ainoa, mitä ei ole vielä käyty läpi :D
Varmaan sillä tavalla käsikirjotettu että otettu ohjelmaan typeryksiä. En nimittäin usko että tuommoisesta maksetaan paljon mitään, että kyllä noi tyypit on varmaan ihan omina itseinään tuossa. Ei kukaan olisi niin hullu että pilaisi maineensa täysin esittämällä tyhmää ilkimystä.
Vähän surullista että osa näistä uskoo olevansa vaan liika upeita löytääkseen kumppania.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
vierailija
Voi helvetti, että mä kusen housuni... :ROFLMAO: Taas yksi "pakko katsoa, kun tyypit nolaa itsesnä julkisesti" -ohjelma tulossa. Etenkin mä odotan innolla tuon homon "tuksucopyn" edesottamuksia ja uusia "ismejä"... :D

Juu, ihan helvetin pimeitä ja pinnallisia tyyppejä ja tilanteita varmaan tulossa, mutta hyvä se on joku nauruterapiatunti olla raskaan työn vastapainoksi. ;)

No, mut mä en ainakaan allekirjoita ap:n määritelmää, vaikka sinkku olenkin. Olen kyllä omasta mielestäni ihan jalat maassa oleva tavallinen tallaaja.
 
Mun mielestä toi Immosen Juha on myös jonkun verran nolo kun väittää että Tuksu on vaan keksinyt että heillä olisi suhde... Vaikka seiska on julkaissut videon, jossa tämä Juha itse selittää että on Johannaan rakastunut ja haluaa sen kanssa lapsia ja naimisiin.:alien:
 
Ikisinkku
Minä ainakin tiedän, että minä olen niin ruma ja luonteeltani paha, että tulen olemaan sen takia ikuisesti sinkku. Ei kukaan ole niin itseensä kyllästynyt, että minut huolisi.
 
vierailija
Ap, eikö ole sinullekin helpompi kestää ajatus, että miehesi pettää sinua sen vuoksi, että se toinen nainen on kaunis? Jos nyt ihan oikeasti ajattelet asiaa, tajuat, että miehesi pettää sinua siksi, että on selkärangaton pettäjä eikä muuksi muutu. Pettämisellä ei ole minkään muun kanssa mitään tekemistä. Ihan sama, mitä se kolmas osapuoli tekee tai on, pettäminen on aina pettäjän vika. Älä syytä muita kuin miestäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Mun mielestä se kyllä on niin, että varatun miehen, joka pettää (sinkun tai toisen varatun kanssa) on jotain liian itsekeskeistä.

Millä oikeudella menee luvatta naimaan toista vaikka on jo puoliso?
 

Yhteistyössä