Onko tää pieni vai iso muna...

  • Viestiketjun aloittaja jessöör
  • Ensimmäinen viesti
tiedottaja
Kikkeli = noin 12cm penis joka on kaiken lisäksi ohut.

Penis = noin 13cm ja halkaisija noin 3cm

Mulkku = 15cm+ ja käyrä. Halkaisija enemmän kuin 4cm.

Kulli = 18cm+ ja paksu.


Suomessa valtaosa miehistä on tuossa kikkelin ja peniksen välissä. Netissä tosin kaikkien naisten (kuten naiset täälläkin väittävät) miehillä on kullit.
 
"hmm"
Aikamoinen käyrätorvi.

Ehkä suomalaiseksi munaksi normaalia hieman isompi.
Miehelläni on pykälää isompi, ei tosin ole suomalainen.

Tuo tumman miehen monsterimuna on kyllä melkoinen.
 
"minä"
Kikkeli = noin 12cm penis joka on kaiken lisäksi ohut.

Penis = noin 13cm ja halkaisija noin 3cm

Mulkku = 15cm+ ja käyrä. Halkaisija enemmän kuin 4cm.

Kulli = 18cm+ ja paksu.


Suomessa valtaosa miehistä on tuossa kikkelin ja peniksen välissä. Netissä tosin kaikkien naisten (kuten naiset täälläkin väittävät) miehillä on kullit.
tässä hän voi todeta että mähän oo hyvään saaliin löytäny mun ukolla on 17cm mutta ei sillä kyllä käyräkään oo.
 
"no no no"
Muuten OK, mutta henk.koht. vain kuvotti tuo esinahka! Minulla ymp.leikattu mies, jolla todella puhdas vehje. Nyt kun aukaisin tuon muna-kuvan en voi muuta kuin kummastua, miten likaisia kulleja naiset haluavat! Hyii... Tautista!
Tietenkin kaikkien leikkaamattomien naiset vakuuttavat, et kyl se on puhdas, juu mies suihkuttelee sen munansa aina, haisee ok... jne...
Mut silti! Haloo! Esinahan alla piileksii biljoona bakteeria! Bakteereja ei voi haistaa! Niiden olemassaoloa ei todisteta silmin! Ne ei katoa suihkussa, koska nahkaa ei saa koskaan niin taakse, ettei jonkinlaista poimua olisi...
Anteeksi, ei ole tarkoitus loukata kommentoineita....
Itselleni tuo ap:n kuvan muna ei kelpaisi. Tai muukaan muna, vaikka olisi kuinka iso tahansa!
Mulle sen on pakko olla ilman esinahkaa! Muuten: oksetus.
 
"Debbie"
[QUOTE="terttu";24536304]ihan liian iso[/QUOTE]

Mikä on liian iso? Mandingo vaiko tuo aloituksen.

tuolla Mandingolla on 30cm penis ja tuo aloitus postauksen penis näyttää normaalilta.
 

Yhteistyössä