Onko tämä normaalia? Poikaystävä asiaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olemme olleet yhdessä jo reilut 3 vuotta poikaystäväni kanssa, ja olen huomannut kuinka maseentuneita alamme molemmat olla. Emme tee asioita yhdessä, emme käy missään yhdessä, vaikka olemme aika useasti samaan aikaan kotona. Esim. ruuanlaittokin miehen kanssa olisi todella mukavaa. Pieni treffailu olisi mukavaa, eli käydä jossain ja tehdä yhdessä edes jotain.

Itkettää koko parisuhde tilanne. Mieskin lähti lauantain kunniaksi juhlimaan kavereiden kanssa, ja vetää päänsä täyteen viinaa. Sitten tulee kotiin, ja riidat alkavat. Loppujenlopuksi minä itken ja mies sammuu. Käyn minäkin baarissa, mutta en itse aiheuta tälläistä draamaa. Se on siis ok, että mies käy tanssimassa ja hengailee kavereidensa kanssa, mutta se - miten mies muuttuu, kun hän pääsee lähtemään jonnekin. Heti tuntuu syttyvän valot hänen päähänsä, ja on innoissaan, kun taas kotona masentuneena katsoo leffoja ja tv-sarjoja, eikä puhu tai kerro mitään. Vituttaa.

Onko tää normaalia parisuhde elämää? Olen miettinyt monesti eroa ja kertonut asiasta hänelle, että emme taida sopia yhteen, mutta siihen se on sitten jäänyt.
 
Ette taida oikein sopia yhteen.
Muutenkin, jos mies on kotona puhumaton jurrikka joka säkenöi kaverien kanssa ollessaan, päästäisin hänet menemään. Loppuelämä semmoisen kanssa olisi tuskaa.
 
vierailija
Kiitti vastauksesta! Joo, pitänee tehdä sitten niin. En oikein tiedä, minkälainen parisuhteen pitäisi olla? Olemme kumminkin suhkot sosiaalisia, mutta enemmän pidämme rauhallisuudesta, mutta alkaa jo tympimään parisuhde.
 
vierailija
Käyttekö yhdessä viihteellä? Jos ette, niin miksi ette käy? Itse en aikoinaan halunnut järjestää mitään yhteisiä illanistujaisia tms., koska mies joi aina liikaa. Jos olisin jotain menoa vielä järjestänyt, olisi mies ollut entistäkin vauhkompana juomisensa kanssa. Kävimme kyllä yhdessä salilla ja joskus elokuvissa, kyläilemässä yms. Ettekö tee mitään yhdessä?
 
Kiitti vastauksesta! Joo, pitänee tehdä sitten niin. En oikein tiedä, minkälainen parisuhteen pitäisi olla? Olemme kumminkin suhkot sosiaalisia, mutta enemmän pidämme rauhallisuudesta, mutta alkaa jo tympimään parisuhde.
Parisuhde on kuin viini joka paranee vanhetessaan.
Toki voi olla kuivia kausia (meillä kesti vuoden) mutta silti semmoinen peruslämpö on hyvä olla.
 
vierailija
Käyttekö yhdessä viihteellä? Jos ette, niin miksi ette käy? Itse en aikoinaan halunnut järjestää mitään yhteisiä illanistujaisia tms., koska mies joi aina liikaa. Jos olisin jotain menoa vielä järjestänyt, olisi mies ollut entistäkin vauhkompana juomisensa kanssa. Kävimme kyllä yhdessä salilla ja joskus elokuvissa, kyläilemässä yms. Ettekö tee mitään yhdessä?
En tiedä miksi emme tee yhdessä mitään, mies ei halua. Useasti olen kysellyt. Elokuvissa käymme JOPA noin 2 krt vuodessa. Emme vieraile missään yhdessä, käymme molemmat eri saleilla, juoksemassa eri aikaan.
Olen kysynyt, häpeääkö hän minua mutta yleensä suuttuu kun kyselen tuollaista. Parisuhteessa olen minä joka kehun, ei mies. Hän on tuppisuu.
 
vierailija
Parisuhde on kuin viini joka paranee vanhetessaan.
Toki voi olla kuivia kausia (meillä kesti vuoden) mutta silti semmoinen peruslämpö on hyvä olla.
Taitaa olla niin sammunut parisuhde kun voi olla, eli ei tule paranemaan. :/ Ehkä nyt kirjoittaessani tänne alan tajuta mitä haluan elämältäni, joka ei todellakaan ole tämä. Voisin todeta, että hyvin heitetty 3 vuotinen, onneksi meillä ei ole edes yhteisiä suunnitelmia tulevaisuudelle.
 
En tiedä miksi emme tee yhdessä mitään, mies ei halua. Useasti olen kysellyt. Elokuvissa käymme JOPA noin 2 krt vuodessa. Emme vieraile missään yhdessä, käymme molemmat eri saleilla, juoksemassa eri aikaan.
Olen kysynyt, häpeääkö hän minua mutta yleensä suuttuu kun kyselen tuollaista. Parisuhteessa olen minä joka kehun, ei mies. Hän on tuppisuu.
Tuppisuun kans on kamala viettää loppuelämä. Uskon että löydät jotain parempaa. :)
 

Yhteistyössä