Onko tämä risteily edullinen? Auttakaa päättämään :D

  • Viestiketjun aloittaja empijä
  • Ensimmäinen viesti
empijä
Kannattaako ostaa Turku-Tukholma 23h risteily torstai lähdöllä hintaan 90e
Matkaan kuuluu A premium-hytti, erikoisaamiaiset, juomakupongit ja buffet- illallinen.
Matkaan lähtijöitä olisi 2 aikuista ja 5v lapsi

Mies ehdotti ja sanoi,että on edullinen,mutta onko se nyt niin edullinen? En ole vielä päättänyt
 
vierailija
Aamiaiset 2 aikuista on vähintään 30 euroa, illallinen 2 aikuiselle 60 euroa, lapsen kustannukset ja hytti päälle.

Jo pelkästään ruoat maksavat Viikkarilla paljon. Käy katsomassa sivustolla.
 
vierailija
Miksi matkalle pitää päästä edullisesti? Jos mies kerran haluaa matkan maksaa? Vai onko kyseessä kuukauden ainoat euronne? Edullisuus suhteutetaan tulotasoon ja matkan mukavuuteen. Joten jos haluat matkan halvalla, niin voihan sitä vaikka pöristä Auran yli Förillä ja syödä siellä eväät. Siinä ei teidän perheen budjetti ainakaan kärsi, mutta olisi todella tylsää rahan säästämistä.
 
empijä
Mä olen tarkka rahasta ja siksi tätä emmin. Haluan matkustaa edullisesti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä,että ilo ja nautinto olisi siitä pois. Käsittääkseni tästäkään ei se pois olisi koska hyvä hytti, aamiaiset ja ruoka, joten turha nillitys tuon suhteen on ihan aiheetonta.

Mies maksaa tai siis me yhdessä sen maksamme. Kaikki kustnnukset on yhteisistä varoistamme pois. Käsittääkseni kaikilla parisuhteessa asuvilla näin on tai pitäisi ainakin olla.


Matka on Baltic Princessillä. Itse olen ollut laivalla joskus aikaan nakki ja muussi (matkustan mielumminlentokoneella kuin laivalla)ja en tiedä yhtään, et millaisia tarjouksia laivalla nykypäivänä mahtanee olla olemassa. Siksi tämän maktan edullisuudeta kysyin.
 
empijä
Miksi matkalle pitää päästä edullisesti? Jos mies kerran haluaa matkan maksaa? Vai onko kyseessä kuukauden ainoat euronne? Edullisuus suhteutetaan tulotasoon ja matkan mukavuuteen. Joten jos haluat matkan halvalla, niin voihan sitä vaikka pöristä Auran yli Förillä ja syödä siellä eväät. Siinä ei teidän perheen budjetti ainakaan kärsi, mutta olisi todella tylsää rahan säästämistä.

Toiset osaa säästää myös rahaa eikä vain törsätä :D
Etkö koskaan osta mitään edullisesti ? :D
 
empijä
Sen verta tsekkasin noita ruokahintoja,et sen mukaan on edullinen.
Onegelma tässä tosiaan oli se,että kun en tiedä niistä tarjouksista millaisia ne on ollut, et kuuluko johonkin matkaan ruoka edullisemmalla hinnalla vai myyydäänkö se aina tuolla hinnalla mikä sivuilla näkyy.

Kaipa se on laivalle sit mentävä pitkästä aikaa :D
 
vierailija
No voi jeesus. Meneekö se rahan arvon taju täysin, jos perheen elanto hankitaan miehen ja/tai yhteiskunnan toimesta ja omalla vastuulla on vain lomamatkojen varailu ja palstailu?

Halpa on.
 

Yhteistyössä