Onko teillä/vanhemmillanne/ puolisoidenne vanhemmilla edellisten liittojen hääkuvat esillä?

  • Viestiketjun aloittaja nyksäjaeksä
  • Ensimmäinen viesti
nyksäjaeksä
Seinällä, vitriinissä, lipaston päällä... missä niitä nyt tavataankaan pitää esillä..

Itse olen arkistoinut hääkuvani, jos lapset niitä joskus kaipaavat mutta en pidä niitä missään esillä tai helposti saatavilla. Vanhempani ovat ottaneet myös hääkuvani pois seinältä eron jälkeen.

Nykyisen miesystäväni kanssa ollaan oltu yhdessä jo yli kaksi vuotta, mutta hänen äitinsä pitää yhä poikansa edellisen liiton hääkuvaa seinällään. Onko tämä ihan "normi" käytäntö? Ärsyynnynkö suotta?
 
Boobabe
Mulla se on laatikossa.

Lukasin viestin hätäisesti.

Mua ärsyttäisi jos anoppi pitäisi kuvaa esillä. Kuvassa on kuitenkin EX.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vierailija
Anoppi piti tyttärensä (eli kälyni) ja tämän ex-miehen kuvaa kirjahyllyssä näyttävällä paikalla vaikka olivat eronneet ja tyttärellä oli uusi mies. Useamman kerran tytär asiasta huomautti ennen kuin kuva hävisi. Että normaalista en tiedä mutta ei ainutlaatuista, minusta vähän outoa kun muitakin esille laitettavia kuvia on eikä tähän ex-mieheen ole vuosiin ollut mitään yhteyttä.
 
viallinen vierailija
Me ei oltu exän kanssa naimisissa, mutta meillä on kaksi yhteistä lasta. Meillä on makkarissa esillä perhekuva ajalta ennen toista raskautta. Eli siinä siis minä, ex ja esikoinen. Joskus mietin että pitäisikö se vaihtaa sellaiseen, jossa olisi myös kuopus, mutta eipä ole käynyt mielessä, ettei exästä saisi olla kuvaa esillä. Samoin vanhemmillani on esillä yksi meidän vanha perhekuva, jossa molemmat lapsetkin. En ole sitäkään kokenut häiritsevänä. Aikanaan minä halusin eron, eikä ole uutta kumppania. Jos olisi, sitten varmaan poistaisin kuvat esiltä.
 

Yhteistyössä