Onko teille tarjottu rahaa seksistä?

  • Viestiketjun aloittaja mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti
mitäs nyt
Oletteko elämässänne joutuneet tilanteeseen, jossa olisi tarjottu rahaa seksistä tai jonkinlaisesta seksuaalisesta teosta? Oliko se tuttu, tuntematon, millaisessa tilanteessa? Suostuitko? Jos suostuit, oletko katunut tai hävennyt itseäsi?

Jouduin itse jokin aika sitten tilanteeseen, jossa minulle ehdotettiin seksiä rahaa vastaan. Ei pilalla vaan ihan tosissaan. Ei ollut tuttu. Täytyy myöntää että rahapulassa jäin miettimään asiaa.
 
vierailija
Oletteko elämässänne joutuneet tilanteeseen, jossa olisi tarjottu rahaa seksistä tai jonkinlaisesta seksuaalisesta teosta? Oliko se tuttu, tuntematon, millaisessa tilanteessa? Suostuitko? Jos suostuit, oletko katunut tai hävennyt itseäsi?

Jouduin itse jokin aika sitten tilanteeseen, jossa minulle ehdotettiin seksiä rahaa vastaan. Ei pilalla vaan ihan tosissaan. Ei ollut tuttu. Täytyy myöntää että rahapulassa jäin miettimään asiaa.
Itse olen rahapulassa aikoinani tuttavalle antanut seksiä rahasta, sitten huomasin kuinka alkoi huhut liikkumaan ja alkoi tulla lisää kyselyitä. Alkoi rahaa kertymään kun lopulta laitoin nettiinkin ilmoituksen. En kadu mutten innolla niitä aikoja muistelekkaan. Ei oo hääviä hommaa, vaikkakin rahakasta :)
 
Jokusen kerran on. Paras tienesti ois tullut siitä kun olisin paskonut jonkun suuhun. Ei tautiriskiä eikä "oikeaa" seksiä. Kahdeksansataa olisin netonnut ja siinä rahapulassa kuulosti houkuttelevalta mutta silti jäi kokematta.
 
vierailijatartar
Jokusen kerran on. Paras tienesti ois tullut siitä kun olisin paskonut jonkun suuhun. Ei tautiriskiä eikä "oikeaa" seksiä. Kahdeksansataa olisin netonnut ja siinä rahapulassa kuulosti houkuttelevalta mutta silti jäi kokematta.
o_O Millasia vatsaoireita tulee ihmiselle jonka suuhun paskotaan? Eiks toi oo vaarallista touhua?

Mulle on tarjottu monestikki rahaa, ihan vaan kadulla tullu ehdotuksia. Tuttu sai teininä (poika) 100e, kun kusi jonku nilkoille.
 
vierailija
On monesti kadulla, mutten ole jäänyt kyselemään summia tai muutakaan.

Kerran seksin jälkeen mies kysyi, että paljonko se maksoi... Silloin olin vaikeena, koska ihan himosta olin liikkeellä. Oli noloa. En ottanut mitään rahaa vastaan vaan hilpaisin nopeasti kotiin.
 
alottaja
Aikamoisia ehdotuksia :D Mulle ehdotettiin myös sellaista hiukan perverssiä juttua jossa ei olis edes mun mielestä oikeasta seksistä kyse. Mutta en silti viitsi lähteä siihen vaikka raha houkuttelisi. Kyllä mä luulen että se jäisi kaivelemaan mieleen.
 

Yhteistyössä