Onkohan minulla oikeasti jokin pahasti vialla aivoissa?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Paatunut Parahdus, 05.10.2011.

1. Paatunut Parahdus

Paatunut Parahdus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Unohtelen asioita todella paljon. Esimerkiksi tavaroiden paikkoja ja niiden nimiä. Synonyymejä asioille. Ja ihan läheisten ihmisten nimien palauttaminen on todella vaikeaa. Nyt lihakset ovat taas alkaneet nykiä. :| Niinköhän ne aivot ovat oikeasti pehmenemässä.

2. varmaan

varmaan Vieras

vois lekurilla kävästä, jos ei ole stressiä, väsymystä, masennusta tmv.selittävää syytä.

3. pot

pot Vieras

Tarviit hivenaineita ja kalanmaksaöljyä!

4. Paatunut Parahdus

Rekisteröitynyt:
    12.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei se kyllä enää masennuksen tai väsymyksen piikkiin mene. Eikä stressinkään.

Niinköhän ne ottaa tosissaan. Kun on juossut lekurilla jo vähän turhankin tiuhaan lähimenneisyydessä.

5. Inhimillinen tekijä

Inhimillinen tekijä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.12.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muru, mullon ihan samaa vikaa. En muista mihin olen tavarat laittanut. Käytän kiertoilmaisuja kun en muista asian/tavaran/jne oikeaa nimeä. Oman osoitteeni sanoin väärin toissapäivänä kun en muistanut sitä. Jne, jne...

6. Alaston lohikäärme

Alaston lohikäärme Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.12.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mäkään en muista nykyisin tavaroiden nimiä.
    Esimerkiksi joku päivä en saanut millään päähäni vispilän nimeä, joten korvasin sen "kierrelankavatkaimella".

• Tykkään Tykkään x 1
  7. Inhimillinen tekijä

Inhimillinen tekijä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.12.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Just noin mullakin menee. Ihan "normaalienkin" tavaroiden nimet unohtuu.

8. äet

äet Vieras

jos olette pienten lasten äitejä, tilanne ihan normaali. Aivotoiminta palautuu pikkuhiljaa, ekat parikin vuotta voi mennä aika sumussa.

9. ffff

ffff Vieras

mulla ei liiku ajatus kanssa 2,5v vilkas poika ja toinen vintiö vatsassa taitaa viedä mun keskittymiskyvyn:p

10. äet

äet Vieras

jatkan vielä omalla höperyyvelläni: olin lenkillä vaunujen kanssa ja yhtäkkiä iski kaamee paniikki että "missä vauva on?"!!! Hätäännyin aika tavalla ennen ku tajusin että tuossa vaunuissahan se..

11. Paatunut Parahdus

Rekisteröitynyt:
    12.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    '

Lahotaanko me kaikki urakalla? o_0

Juuri tuo normaalien sanojen unohtuminen ja etenkin sukunimien ja etunimien unohtaminen. Kuinka voi unohtaa omien sukulaistensa nimiä tai työkavereidensa sukunimet? Lähimuisti on myös aivan kamalan huono. Unohdan järjestään mitä olen tekemässä siirtyessäni huoneesta toiseen tai olen kadottanut sen mitä mies sanoi hetkeä aikaisemmin.

Ehkä mun pitää alkaa huolestua vakavammin siinä vaiheessa kun en enää muista tavaroiden käyttötarkoituksia. Eli jos pitää imuria rintapumppuna tai vetelee hiukset selviksi haarukalla, niin ottaisikohan ne sitten tosissaan lääkärillä?

• Tykkään Tykkään x 1
  12. Alaston lohikäärme

Alaston lohikäärme Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.12.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    :LOL:

Jaa tämä sivu