Opel Zafira

  • Viestiketjun aloittaja Zafira
  • Ensimmäinen viesti
Opelisti
mulla on ollut 10 opelia muuten kaikki on ollut hyviä. Mutta nyt on tuo Zafira(vanha vm.2000) ollut 2 vuotta ja kyllä rupee risoo koko kosla! On vaihdettu bensapumppu, tukivarret, jarrut raidetangonpäät jne.
Zaffella kilsat siis 180tkm


Taitaapi olla enemmän minkä yksilön saa eikä niinkään merkkisellä ajelee.
Tunnen jopa yhden jolla C5:kin on toiminut :=)
 
vierailija
Meillä ollut 8 ooppelia ja kaikki olleet hyviä eikä yhtäkään ole ostettu uutena.
Meillä ollut myös pari volkkaria,audia sekä volvoja mikään näistä ei ole ollut hinta/laatu suhteessa yhtä hyiä vaikka näissäkin on ollut hyviä autoja.Audia en osta enää ikinä ylihinnoiteltu malmikasa, eikä ne volksinkaan osat ihan ilmasia ollu onneksi löytyy identtisiä mm.jarru osia joissa skodan stanssi päällä ja hinta tippuu puoleen.
Vaimolla nyt -01 2.2l zafira ainoo vika ollu 2,5v aikana egr-venttiili joka makso 200? ja vaihtoo mulla meni n 15 min. Meillä menee 7-9l/100km.En tiedä paljonko pienemmälle kulutukselle pääsee pienemmillä koneilla, mut epäilen et ei paljoo pienemmällä pääse.
Eli ei kannata pelätä tota isompaakaan konetta ja sit tossa isomassa koneessa on nokka ketju eli ei tarvii siiitäkään murehtii.Auto on nyt ajettu 177tkm. Alapallot jouin vaihtamaan ja seuraakasi varmaankiin vaihan koiranluut. osatkin näihin on HEL...IN paljo halvempii kuin esim volksii.Kannattaa koe ajaa pikkusen pitempi lenkki zafiralla koska minä esimerkikisi en vaan saa siihen itteeni ängettyy niin että ajaisin yli 2tuntia yhtee kyytiin.
 

Yhteistyössä