Ostin tabletin. Neuvoisiko joku mis on sivuhistorian selaus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Talo ja tabletti onkin tosi vertailukelpoisia :whistle:
Olisit joskus vaan hiljaa, jos sulla ei oo muuta asiaa kuin vittuilla vaan
Mutta kysymykset on ihan samaa luokkaa. Kyllä kysyjänkin pitäisi katsoa vähän nenäänsä pidemmälle, että tabletteja on monelaisia, sekä selaimia, mitä sillä käytetään. Sama kuin joku kysyisi, että ostin yllätyspussin, mitähän sen sisällä ono_O
 
silisili
Neuvoisin jos tietäisin. Minulla myös tabletti. En sivuhistoriaa siitä löydä. Luulen, ettei Tableteissa olekaan. Nehän on oikeastaan puhelimia ja sama systeemi, eli androi. Ei kuten tietokoneissa.
 
vierailija
Neuvoisin jos tietäisin. Minulla myös tabletti. En sivuhistoriaa siitä löydä. Luulen, ettei Tableteissa olekaan. Nehän on oikeastaan puhelimia ja sama systeemi, eli androi. Ei kuten tietokoneissa.
Selainta niissä käytetään ihan kuin tietokoneissakin. Eli selaimesta ne löytyy. Chromessa voi esim. painaa kolmea pistettä osoiterivin päässä, siitä aukeaa valikko.

Ja Android ei ole ainoa tablettisysteemi. Meillä on tabletissa niin Android kuin Windowskin, voi valita kumpaa käyttää. iPadit on sitten vielä oma lukunsa.

Täytyy kysyäkin Android puhelimia käyttävältä nuorisolta, saako niissä selaimesta samoin historian.
 

Yhteistyössä