Ottaako riski vai "elää" varmasti?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli tilanne se, että olen lähdössä huomenna shoppailemaan ja soitin ystävälle, lähteekö mukaan. Sanoi, että lähtee.

No tänään sisko soitti ja kysyi samaisiin hommiin kaveriksi.

Nyt mietin, lähdenkö siskon kanssa ja perun ystävän kanssa lähdön vai otanko riskin ja lähden kokeilemaan tuleeko ystävä paikalle. Häntä olisi todella kiva nähdä (yli puoli vuotta kun on nähty, MUTTA hän tekee tosi usein oharit).

En tiiä mikä oli alotuksen pointti, mutta kirjotinpa vaan. :)
 
vierailija
Yleensä ystäväni ilmottaa viime tipassa. Joskus olen ajanut 40km hänelle kylään ja samalla käymään kaupoilla (asia siis sovittu aiemmin että tulen käymään), ei ole alkanut kuulua ystävästä mitään kun olen ilmotellut että alan olla maisemissa ja sitten ilmottaa myöhemmin, että akku loppu just sillon. Tässä yksi esimerkki.
Ja todella paljon laittaa viestiä ja puhuu että olis kiva nähä, pitäis nähellä mutta sitten kun yritän jotain järjestää mikään ei kelpaa. Aina on joku tekosyy. Ja kun olen sanonut, että sano suoraan jos ei kiinnosta, en halua väkisin painostaa ja olla väkisin riesana, sanoo että ei hän halua menettää enää yhtään ystävää.

Olisi vaan niin hirvittävän kiva nähdä häntä.

-ap-
 
"Lähdössä shoppailemaan"?

Ihan oikeasti minun on vaikea ymmärtää tuota shoppailua. Mennään siis kauppakierrokselle ihmettelemään, löytyisikö jotakin heräteostettavaa. Seuraavaksi hämmästellään kun on tiukkaa talouden kanssa? Ehkä ystävä tekee oharit, kun huomaa että kukkaron pohja pilkottaa, mutta ei uskalla sitä kertoa.

Eikö niin ystävää kuin siskoakin voisi tavata vain ihan tapaamisen vuoksi. Kotona, puistossa, yhteisen aterian ääressä? Miksi tarpeettoman krääsän tai vaatteiden katselu/ostaminen pitää olla perusteena tapaamiselle?
 
vierailija
Itse menisin mieluiten yksin tai siskon kanssa. Kun menen siskon kanssa niin ei me vierekkäin missään marketissä tepastella vaan nähdään sitten jossain ulkona, molemmat kiertelee itsekseen.

Eikö se ole ärsyttävää kun joku roikkuu vieressä. Varsinkin joku moottoriturpa.
 

Yhteistyössä