ovulaatiplussa x2/kk ? Apuja kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli nyt vähän taustaa ensin. Olen synnyttänyt puoli vuotta sitten. Käytin minipillereitä hetken ja lopetin ne reilu kolme kuukautta sitten. Nyt on ollut vasta yhdet normaalit kuukautiset, edelliset olivat todella niukat ja alkoi vasta kp42. Nyt olen tässä kierrossa tehnyt ovulaatiotestejä ja sain todella tumman vahvan plussan kp13 ja plussa haalistui kp15. No nyt on taas erittäin tumma plussa ja menossa kp26. Raskaustesti oli nega. Eikö mun keho nyt edes ovuloi vaikka kovin yrittääkin, vai tuleeko kaksi ovulaatiota vai mitä ihmettä nyt tapahtuu? :D
 
vierailija
Ei ole kokemusta, mutta etköhän ole ovuloinut kp 15, jolloin vuoto alkanee n. kp 29. Jos olet raskaana, hcg voi näkyä testissä jo dpo 11 eli kp 26 - jotkut kuulemma käyttävät raskaustestin puutteessa ovulaatiotestiäkin ja ovat saaneet myöhemmin oikeaksi varmistuneen testituloksen. Herää kysymys, miksi testasit kp 26...
 
vierailija
Tein ovistestin tässä vaiheessa kiertoa siksi kun on ollut ovulaatio oireita ja nipistelyä oikean puolen munasarjassa. Jos kierrot olisi tasaisia ja säännöllisiä niin en testaili tässä vaiheessa mutta kun kierrot on tosi epäsäännölliset niin en yhtään tiedä mitä tapahtuu millonkin vai tapahtuuko mitään
 
heidip* harmaana
Mä sain ovisplussan kaksi kertaa plussakierrossa. Jälkimmäisestä jäi sitten vallan plussailemaan ja hedelmöittyminen on ultran mukaan tapahtunut tuolloin.

Eipä sitä koskaan tiedä mitä se kenenkin kohdalla tarkoittaa, mutta näin itselläni.

heidip* ja nyymi rv30+3
 

Yhteistyössä