Paastosokeri 6,4...

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Aika paha, jos raja-arvo on 5.3. Mulla oli just tuo 5.3 ja joudun mittailemaan kotona, ja uuteen kokeeseen 6vkon kuluttua..
Olen etsinyt noita paastoarvoja netistä. Ei kyllä missään ole noin alhaista arvoa ollut :eek: Siis että tuon 5,3:en jälkeen ovat huonoja arvoja.
 
Onhan se ehkä vähän yläkanttiin, mutta mun tietääkseni verensokeria voi pitää koholla niin moni eri asia että parasta olis kysyä ihan lääkäriltä asiasta. Vai oletko just jossain seurannassa lääkärin kskystä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
onhan se yli rajan. täällä se taisi viimeksi olla 4.8. mulla oli 4,9 paastoarvo ja loppujen lopuksi sain pistellä insuliinia rv 24 lähtien...
Itselläni oli raskauden aikana (siitä aikaa neljä vuotta) paastoarvo 5,2. Silloin mittailin ja sitä seurattiin, mutta mitään ei tehty.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Raskauden aikanen arvo vai normi? Raskausaikanen jos on niin on aika korkea, viiden pintaan pitäs olla ja meilläpäin jopa alle 4,8.
En ole raskaana :)
Okei, sitten se voi olla vähän korkeampikin. Käypähoito-sivuilla muistaakseni oli noita raja-arvoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
Onhan se ehkä vähän yläkanttiin, mutta mun tietääkseni verensokeria voi pitää koholla niin moni eri asia että parasta olis kysyä ihan lääkäriltä asiasta. Vai oletko just jossain seurannassa lääkärin kskystä?
Kävin lääkärissä ihotulehduksen takia. Se sitten halusi ottaa kaikkia testejä siinä samalla, koska syytä tulehdukseen ei löytynyt.
Haluaisi ehkä ottaa seurantaan, mutta en pysty sille lääkärille menemään, koska on yksityinen, eikä lompakko anna myöden...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Se raja on 6.1. Ja tulehdus voi nostaa verensokeria.
Ai tulehdus voi nostaa verensokeria!! Mulla oli myös tulehdusarvo koholla hieman.
Juu. Nou hätä.
No voikin sitten johtua hyvinkin siitä. En vaan tiedä millä tuon tulehduksen saisin pois, koska antibioottikuuri ei auttanut siihen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Se raja on 6.1. Ja tulehdus voi nostaa verensokeria.
Ai tulehdus voi nostaa verensokeria!! Mulla oli myös tulehdusarvo koholla hieman.
Juu. Nou hätä.
No voikin sitten johtua hyvinkin siitä. En vaan tiedä millä tuon tulehduksen saisin pois, koska antibioottikuuri ei auttanut siihen :/
No sitte siihen järeämpi lääke.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Se raja on 6.1. Ja tulehdus voi nostaa verensokeria.
Ai tulehdus voi nostaa verensokeria!! Mulla oli myös tulehdusarvo koholla hieman.
Juu. Nou hätä.
No voikin sitten johtua hyvinkin siitä. En vaan tiedä millä tuon tulehduksen saisin pois, koska antibioottikuuri ei auttanut siihen :/
No sitte siihen järeämpi lääke.
Pitäis saada juu :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari.:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Raskauden aikanen arvo vai normi? Raskausaikanen jos on niin on aika korkea, viiden pintaan pitäs olla ja meilläpäin jopa alle 4,8.
En ole raskaana :)
6.6 oli raja muistaakseni ei-raskaana.
tasan 6 on se yläraja, ei raskaana.
ok, sit muistin väärin. muistin vaan sen että mulla oli alle rajan ja se piisasi :D
 

Yhteistyössä