Pääsin potkaisemaan munille!

  • Viestiketjun aloittaja Veera 16w
  • Ensimmäinen viesti
Veera 16w
Pääsin potkaisemaan viikonloppuna yhtä kusipäätä munille! Vihdoin ja viimein sain nähdä, kuinka mies putoaa polvilleen ja pitelee munistaan kiinni. Ja kaikkein parasta oli kuitenkin se että se tyyppi oli oikea kusipää, joka yritti koko ajan kopeloida.
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
Veera 16w
Olen tyytyväinen että pääsin. Jokaisen naisen pitäisi saada tehdä se kerran elämässään ainakin. Ja se jätkä kopeloi ilman lupaa. Ei edes ollut komea. Ja jonne, jos joku sua potkasee munille niin sieltä ei kuule enää turpaan vedellä ainakaan saman tien.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Veera 16w:
Olen tyytyväinen että pääsin. Jokaisen naisen pitäisi saada tehdä se kerran elämässään ainakin. Ja se jätkä kopeloi ilman lupaa. Ei edes ollut komea. Ja jonne, jos joku sua potkasee munille niin sieltä ei kuule enää turpaan vedellä ainakaan saman tien.
no seuraavan kerran kun joku akka kopeloi kenkäsen täysillä sen vehkeille. kyllä jokaisen miehen pitää kerran elämässään se tehdä.
 
Grace1982
Nivusiin potku on sallittu ainoastaan äärimmäisessä hädässä. Kuten jos on joutumassa raiskatuksi. Olisit voinut tehdä jotakin muuta tuossa tilanteessa, kuin heti ensimmäisenä potkaisemaan nivusiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Angelinaa...
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Jos se yritti ilman lupaa kopeloida, niin täysin oikeutettu itsepuolustus!
höpö höpö tuomion se tosta saisi.
Ei ainakaan kuuluisi saada! Ensin pitää tietenkin kieltää tiukasti ja vasta sitten saa potkaista, jos vieläkin yrittää kopeloida.
no kyllä kuuluisi saada
Lue lakikirjaa! Kohtuullinen itsepuolustus on luvallista.
juu lue itse niin tiedät mikä on kohtuullista.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaro:
Mä en kyllä ymmärrä kaikkia naisia, jotka potkaisee kasseille kun vähän puristelee tisuist ja pepust. Missä on leikkimielisyytenne naiset?
Saako sua kuka vaan puristella kasseista milloin vaan? ('Kuka vaan' kattaa sitten sekä miehet että naiset ja kaikenikäiset/näköiset.)
niin siitä kivekset rikki niin tulee kivat korvaukset maksettavaksi.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Jos se yritti ilman lupaa kopeloida, niin täysin oikeutettu itsepuolustus!
höpö höpö tuomion se tosta saisi.
Ei ainakaan kuuluisi saada! Ensin pitää tietenkin kieltää tiukasti ja vasta sitten saa potkaista, jos vieläkin yrittää kopeloida.
no kyllä kuuluisi saada
Lue lakikirjaa! Kohtuullinen itsepuolustus on luvallista.
juu lue itse niin tiedät mikä on kohtuullista.
Ei siellä niin tarkkaa tekstiä ole, että nivuksille potkimisesta olisi erillinen kohtansa! :xmas:

Järjenkäyttö on kuitenkin pakollista! Omenavarasta ei saa ampua kuoliaaksi.
no munille potkiminen ei ole kohtuullista.
 
Aaa-Kkk-Uuu
Alkuperäinen kirjoittaja Veera 16w:
Pääsin potkaisemaan viikonloppuna yhtä kusipäätä munille! Vihdoin ja viimein sain nähdä, kuinka mies putoaa polvilleen ja pitelee munistaan kiinni. Ja kaikkein parasta oli kuitenkin se että se tyyppi oli oikea kusipää, joka yritti koko ajan kopeloida.
Viisasta touhua, olet hirviän viisas letukka.
 

Yhteistyössä