Pääsin potkaisemaan munille!

  • Viestiketjun aloittaja Veera 16w
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Onko palstamammoille käynyt mielessä, että munille potku voi olla sama asia kuin naiselta kaivettaisiin virkkuukoukulla munasarja vitun kautta ulos. Sekö olis kiva näpäytys miehen pyllyn puristelusta? :)
 
vierailija
158
On hyvä , että naiset potkivat itsepuolustuksessa munille. Minulla oli myös potkimisessa
Hai-saappaat jalassa. Minä annoin saappaillani kovia potkuja, ne on hyvät potkimiskengät.
 
vierailija
158
On hyvä , että naiset potkivat itsepuolustuksessa munille. Minulla oli myös potkimisessa
Hai-saappaat jalassa. Minä annoin saappaillani kovia potkuja, ne on hyvät potkimiskengät.
Ai sinullakin on munillepotkimisfetissi.

Mutta olisitko niin ystävällinen, että et tuputtaisi asiaa meille? Tällä palstalla on jo kauan sitten kyllästytty kaikenkarvaisiin fetissisteihin (juuri äsken joku esim. esitteli syöttiläsfetissiään) jotka tulevat tänne runkkaamaan.
 
vierailija
Olen "päässyt" potkimaan. Vävy luuli meistä liikoja ja alko kopeiloimaan rintoja, eikä edes kovin hellävaraisesti.. oli siinä sillä vähän vaimolle selittämistä että miks mies on polviltaan kädet haaroissa anoppinsa kanssa keittiössä.. eipä tullut paljoa sääliä tyttäreltäni hänelle. Mutta syy miks päässyt oli lainausmerkeissä on se, että ei toi nyt kovin hohdokasta ole eikä niin kannata tehdä jos ei oikeasti ole pakko.
 

Yhteistyössä