Pärnu, kokemuksia & vastauksia?

  • Viestiketjun aloittaja Deispa
  • Ensimmäinen viesti
Deispa
Moi!
Lapsiperheineen menossa ollaan. Mites vaarallista seutua pärnu on? Toki voit kertoa viron seudusta muutenkin, vaikkei se pärnuun liittyisikään! ( mainitse paikka) Vaarat, Rikollisuus, Omat kokemukset. Kiinnostaa ainaski onko autovarkauksia koettu, rahat kadonnu yms??
 
kiva paikka!
Oon 15vuotias tyttö ja nyt ollaan perheen kanssa oltu kahtena vuotena pärnussa, Tervise Paradis hotellissa. Se on hyvä hotelli lapsiperheille koska hotelli sisältää vesipuiston missä on liukumäkiä, villivirta, hyppytorni, poreallas ja muita altaita. Lähellä hotellia on ranta joka on tosi ihana! Rannasta 100metriä eteenpäin ja silti vielä polviin asti vettä. Ja kauempana tulee kivat aallot jos vaan tuulee :) Rannan lähellä on parikin paikkaa missä voi vuokrata "polkuautoja" ja niillä saa mennä pitkin katuja. Kadut ei ole mitenkään vaarallisia jos vähän osaa kattoa liikennettä. Ja rannan lähellä on myös trampoliineja mitkä saa vuokrata käyttöön hetkeksi ja minigolf rata. Pienimmille lapsille on oma leikkipaikka jossa on keinuja,kiipeilytelineita yms. Aika lähellä on myös hyviä ruokapaikkoja. Itse oltiin tosi hyvässä pitsapaikassa lähellä rantaa. Oli kyllä myös jonoa.
Ja jos haluaa shoppailla niin tervise paradisen hotellilta on n. 5km kauppakadulle missä on kivoja kauppoja missä on kenkiä,vaatteita,laukkuja,käsotöitä ja kaikke kivaa :) käveltiin sinne ja ei siinä kauaa mennyt. Mutta toki voi ottaa taksin jos pelkää eksyvänsä
Siinä kaikki mitä minulle jäi mieleen pärnusta ja Tervise Paradise hotellista.
 
vierailija
pärnussa olen käynyt kerran pari vuotta sitten ja se kyllä riitti.hienompi/siistimpi ranta on narva-joensuussa(jossa myös hotelli kylpylällä)pärnussa toki enemmän varmaan tekemistä lapsille..narva joensuuhu kannattaa mennä ehdottomasti käymään,tai narvaan josta päiväretkelle rannalle.itse emme kokeneet minkään laista uhkaa varkaista tms vaikka pärnussa olikin silloin grillifestivaali ja paljon porukkaa.mies kulki lompakko takataskussa eikä mitn ongelmia.
 
vierailija
Ihan siistiä se pärnun turustialue on, siis keskusta ja ranta-alue. En ole törmännyt epämääräisiin tyyppeihin. Taskuvarkaita varmasti on mutta meiltä ei oo mitään kadonnu. Ei myöskään auto vaikka on ollu ihan kadunvarressa. Toki kyseessä ei mikään audi ole vaan ihan halpa perheauto joka ei varmasti varkaita kiinnostakaan..
 
Deispa
Onko turvallista maksaa pankkikortilla, varmasti jossain isommissa puljuissa, pienet puljut/ baarit voivat huijata tai joku voi katsoa koodisi?? Entä voiko hotelliin jättää osan rahoista ettei henkilökunta vie niitä??
 
Viitenä kesänä olen siellä ollut. Mitään epäilyttävää ei kertaakaan ole kohdalle sattunut. En ymmärrä näitä epäilyksiä Viron turvattomuudesta. Pahempi paikka on jo Helsingin kauppatori. Siellä lähtee kukkaro juoksemaan jos huolimaton on.
 

Yhteistyössä