Pahoinpitely junassa kun puuttui ahdisteluun

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku oli rohkea ja puuttui ahdisteluun junassa. Upeaa toimintaa! Ikävä vaan, että hänet pahoinpideltiin tämän takia.





Yritti puuttua ahdisteluun lähijunassa – pahoinpideltiin potkaisemalla päähän
Rikos Julkaistu 29.11.2015 10:25

Kuvituskuva Lehtikuva

Eilen illalla Helsingin poliisi sai tehtävän Malmin juna-asemalla, missä vartijat olivat ottaneet kiinni junassa pahoinpitelystä epäillyn miehen.

Asianomistaja kertoi poliisille olleensa matkustajana Helsingistä lähteneessä lähijunassa, kun hän oli huomannut ulkomaalaisen miehen häiritsevän naispuolista matkustajaa.

Asianomistaja oli mennyt huomauttamaan häiriköivää miestä, jolloin mies oli potkaissut asianomistajaa päähän. Potkun seurauksena asianomistajan huulesta oli alkanut vuotaa verta.

Junassa olleet vartijat olivat ottaneet pahoinpitelyyn epäillyn miehen kiinni ja ilmoittivat asiasta poliisille.

Vartijat luovuttivat 22-vuotiaan miehen poliisille ja hänet toimitettiin kiinniotettuna poliisin tiloihin. Poliisin mukaan asiaa tutkitaan pahoinpitelynä.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/yritti-puuttua-ahdisteluun-lahijunassa-pahoinpideltiin-potkaisemalla-paahan/5583282
 
vierailija
Oikeudessa tuo kuitenkin menee niin, että pahoinpidelty joutuu maksamaan korvauksia ahdistelijalle. Ahdistelija joutui ikävään tilanteeseen kun joku keskeytti hänen pillunhakunsa, joten täytyyhän siitä saada korvausta.
 
vierailija
Tähän on pakko, PAKKO puuttua nyt ja nopeasti. Jokaisesta pienestäkin rikoksesta välitön karkoitus eikä ikinä takaisin.
Kantasuomalaiset pahoipitelijät tulee myös karkoittaa välittömästi Syyriaan ja Irakiin, olen täysin samaa mieltä! Perheväkivaltaan syyllistyneet kantasuomalaiset mukaanlukien! Eikä ikinä takaisin tänne Suomeen! PAKKO puuttua nyt ja nopeasti.
 
vierailija
Kantasuomalaiset pahoipitelijät tulee myös karkoittaa välittömästi Syyriaan ja Irakiin, olen täysin samaa mieltä! Perheväkivaltaan syyllistyneet kantasuomalaiset mukaanlukien! Eikä ikinä takaisin tänne Suomeen! PAKKO puuttua nyt ja nopeasti.
Olipas lapsellinen vastaus. Vaikka meillä on omia rikollisia, joita ei voi Syyriaan karkottaa, ei meidän tarvitse ottaa tänne myös muiden maiden rikollisia.
 
vierailija
Kantasuomalaiset pahoipitelijät tulee myös karkoittaa välittömästi Syyriaan ja Irakiin, olen täysin samaa mieltä! Perheväkivaltaan syyllistyneet kantasuomalaiset mukaanlukien! Eikä ikinä takaisin tänne Suomeen! PAKKO puuttua nyt ja nopeasti.
Kuinka typerä sinä oikein olet? Jokainen maa vastaa omista kansalaisistaan. Suomi vastaa omista rikollisistaan ja Syyria, Irak, Iran jne. omistaan.
 
vierailija
Ainoastaan vasemmistosuvakki voi olla näin yksinkertainen. Toivottavasti et lisäänny.
Mä olen lisääntynyt jo ja haluisin adoptoida koska tykkäsin enemmän siitä elämästä kun mun lapset oli vielä lapsia. Mä en äänestänyt vasemmistoa mut ei tiedä voi olla että äänestän. En tykkää arhinmäestä. Et sä mikään älykäs ole ja oot oikeastaan tyhmempi kun oot niin mustavalkonen kaikesta.
 
vierailija
Sä se tässä varsinainen aasi olet. Kansallisuuksilla ei oo mitään merkitystä missään ja kaikki miehet jotka syyllistyy rikoksiin karkotus.

Älä nyt ole idiootti. Ei Suomen kansalaista voi Suomesta karkottaa minkään rikoksen takia. Sen sijaan ulkomaalaisen voi karkottaa Suomesta kotimaahansa. Kyllä sillä kansalaisuudella nyt vaan on merkitystä.

Kyllä nyt sentään perustiedot asioista pitäisi olla.
 
vierailija
Tuo ei ylitä uutiskynnystä enää kuin harvoin. Noita mamujen ahdisteluja kun tapahtuu koko ajan pk-seudun julkisissa. Ei kannata kulkea julkisilla, mielummin vaikka taksi sitten tai soittaa jonkun hakemaan tai jättää kulkemiset kulkematta.
 

Yhteistyössä