paljonko löytöpalkkiota lompakon löytäjälle?

Lompakko oli tippunut matkalla kauppaan, koulutyttö löysi sen ja palautti. Kaikki pankkikortti (jonka kerkisin jo sulkemaan) ja ajokortti jne kaikki kortit ym. Paljonko lähetän sille löytöpalkkiota?
 
kjss
Mä antasin parikymppiä. Pikku tytölle parikymppiä on (toivottavasti) iso raha =) tai sit voit tietty antaa jos on ostamassa vaikka uutta fillaria niin viis kymppiä fillarirahaa, kunhan menee sit johonki oleelliseen asiaan eikä namiostoksiin..
 
Ei siellä paljon rahaa ollut, mutta pankkikortti ja kaikki-kaikki muuut kortit. Enkä saanut tytön tavattuani tietenkin automaatista rahaa, kun olin jo pankkikortin sulkenut. Lähetän sille sitten 30 euroa, oli niin suloinen tyttö, ja kyllä hänelle on se 30 paljon isompi voitto kuin minulle menetys.

Kiitos vastanneille!
 
parikymppiä mäki varmaan laittaisin. ja suuren kiitoksen :)

jos olis joku vanhempi ihminen nii miettisin jotain muuta, kerran lähetin kampaamon shampoon ja hoitoaineen (wellaa) yhelle naiselle kuka lähetti rahoineen ja kortteineen mun lompakon 200km päästä :D siltä tuli myöhemmin vielä kortti missä kiitti tuotteista, ei kuulema muita sit ostakka :D
 

Yhteistyössä