paljonko maksaa koiran lopetus?

  • Viestiketjun aloittaja miina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
minkä takia koiran lopetus on niin kallista nykyään? ootteko lopettanu koiranne nukuttamalla vai polttamalla? mitä muita keinoja on lopettaa?
Tokihan koiran saa lopettaa itsekkin, ampumalla, mutta se pitä tehdä oikein tuottamatta eläimelle turhaa kärsimystä.Ite kuitenkin olen tuon lopetuspiikin kannalla.

Lopetuksen hinta määräytyy koiran painon mukaan ja sen miten raato hävitetään.Jos pystyy ite hautaamaan, niin on halvempi, kuin että tuhkataan
 
miina
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
minkä takia koiran lopetus on niin kallista nykyään? ootteko lopettanu koiranne nukuttamalla vai polttamalla? mitä muita keinoja on lopettaa?
no herranjumala, eihän niitä polttamalla lopeteta! :eek:

ensin nukutetaan ikiuneen ja sitten vasta tuhkataan

Lopetuksen hinta määräytyy koiran painon mukaan ja sen miten raato hävitetään.Jos pystyy ite hautaamaan, niin on halvempi, kuin että tuhkataan
hautaan sen itse.
 
riippuu koosta
hinta riippuu koiran koosta eli paljonko nukutusainetta tarvii käyttää.meillä 10 kg koiran nukutus maksoi 37? eläinlääkäri tuli kotiin.polttamalla mitäs toi nyt tarkottaa ei kai ketää polteta hengiltä
 
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
minkä takia koiran lopetus on niin kallista nykyään? ootteko lopettanu koiranne nukuttamalla vai polttamalla? mitä muita keinoja on lopettaa?
no herranjumala, eihän niitä polttamalla lopeteta! :eek:

ensin nukutetaan ikiuneen ja sitten vasta tuhkataan

Lopetuksen hinta määräytyy koiran painon mukaan ja sen miten raato hävitetään.Jos pystyy ite hautaamaan, niin on halvempi, kuin että tuhkataan
hautaan sen itse.
Sitten se on alle satasen.
Muokkasin tuota edellistä, kun käsitin ensin väärin
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
minkä takia koiran lopetus on niin kallista nykyään? ootteko lopettanu koiranne nukuttamalla vai polttamalla? mitä muita keinoja on lopettaa?
:eek: :eek: :eek:
IDIOOTTI tarkoitin polttohautausta!
Mikä idiootti? :headwall: Siinähän on ihan selvä kysymys: oletteko lopettaneet koiranne nukuttamalla vai polttamalla :whistle: :saint: Kun katsoo hieman tänne tulevia kysymyksiä, niin ihan mahdollinen kysymys tuo on :/ :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja teloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja teloittaja:
Ammut ysi millisen otsasta läpi ja kaivat peltoon kuopan, niin se on siinä.
sinusta ehkä hemmetin hauska kommentti mutta en usko että kenestäkään muusta.

MODE.
Nopea, kivuton ja HALPA tapa lopettaa koira. Ei mitään eläinrääkkäystä. Kuppi hyvää ruokaa koiran nokan eteen niin kuolee vielä onnellisena.
Valitettavasti minä peesaan teloittajaa. Asialla täytyy tietysti olla ihminen, jolla on lupa kantaa astta, ja joka on kokemut aseiden käsittelyssä. Mun mies veljensä kanssa on lopettanu 2 koiraa (perheen koiria ) eikä kumpikaan ole jääny kitumaan / kärsiny. Ja jatkossakin mies saa lopettaa meidän koirat jos haluaa.
 
teloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja teloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja teloittaja:
Ammut ysi millisen otsasta läpi ja kaivat peltoon kuopan, niin se on siinä.
sinusta ehkä hemmetin hauska kommentti mutta en usko että kenestäkään muusta.

MODE.
Nopea, kivuton ja HALPA tapa lopettaa koira. Ei mitään eläinrääkkäystä. Kuppi hyvää ruokaa koiran nokan eteen niin kuolee vielä onnellisena.
Ehkä kyse onkin siitä, miten asiansa esittää :headwall:
No kerro sinä sitten miten koiran lopettaminen ampumalla pitäisi esittää.
 
teloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja teloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja teloittaja:
Ammut ysi millisen otsasta läpi ja kaivat peltoon kuopan, niin se on siinä.
sinusta ehkä hemmetin hauska kommentti mutta en usko että kenestäkään muusta.

MODE.
Nopea, kivuton ja HALPA tapa lopettaa koira. Ei mitään eläinrääkkäystä. Kuppi hyvää ruokaa koiran nokan eteen niin kuolee vielä onnellisena.
Valitettavasti minä peesaan teloittajaa. Asialla täytyy tietysti olla ihminen, jolla on lupa kantaa astta, ja joka on kokemut aseiden käsittelyssä. Mun mies veljensä kanssa on lopettanu 2 koiraa (perheen koiria ) eikä kumpikaan ole jääny kitumaan / kärsiny. Ja jatkossakin mies saa lopettaa meidän koirat jos haluaa.
Riittävän tehokas ase, oikeanlainen luoti, tieto mihin kohtaan pitää ampua ja hiukkasen kylmäverisyyttä tarvitaan. Eikä maksa paljon.
 

Yhteistyössä