Paljonko on riittävä palkka tästä työstä?

  • Viestiketjun aloittaja myyjänainen
  • Ensimmäinen viesti
myyjänainen
Olen töissä vaatealan myymälässäja verkkokaupassa, vastuuta on hirvittävästi. Olen ollut töissä vasta kuukauden mutta osaan kaiken mitä pitää koska hyppäsin edellisestä yrityksestä tähän jossa sama verkkokauppapohja yms. Pakkaan asiakkaille lähtevät tavarat, soittelen asiakkaille, päivitän instagrammia, facebookkia, vien paketit postiin, vien tavaraa verkkoon ja suunnittelen projekteja. Siivoan liikettä ja teen ihan kaikkea yrityksen töitä talousasioita ja sisäänostoja lukuunottamatta. Palkka on 1700e kuussa josta lähtee verot ja muut kulut, käteen jää vähän reilu 1400e. Minulla kaksi lasta josta päivähoitomaksut yms.. ajattelin puuttua palkka asiaan jossain vaiheessa, miten kehtaisin pyytää palkan tarkastelua kun en halua ahneen mainetta. Teen nelipäiväistä eli työtunteja kuussa 30h. Mitä jattelette palkastani?
 
vierailija
Itse pyöritän verkkokauppaa ja en todellakaan maksaisi tuota enempää palkkaa kuin mitä nyt saat. Sota ei yhtä miestä kaipaa, on sanonta.
Koska työ mitä teet, ei ole mitenkään erityistä ja sitä osaa kuka tahansa tehdä, niin ei sitä tuota enempää palkkaa voi maksaa.
Kuitenkin teet vaan 4 päivää viikossa!
 
vierailija
Itse pyöritän verkkokauppaa ja en todellakaan maksaisi tuota enempää palkkaa kuin mitä nyt saat. Sota ei yhtä miestä kaipaa, on sanonta.
Koska työ mitä teet, ei ole mitenkään erityistä ja sitä osaa kuka tahansa tehdä, niin ei sitä tuota enempää palkkaa voi maksaa.
Kuitenkin teet vaan 4 päivää viikossa!
Tai lisään vielä, että tuo on pirun hyvä palkka!
 
Mammaroosa
Vieläkö tarvitsisit lisää palkkaa ... ilmoitat 1700 euroa ja teet kirjoituksesi mukaan töitä 30 tuntia kuukaudessa ... se tekee tuntipalkaksi yli 56 euroa ....

Minä olisin vastaavalla palkalla aika tyytyväinen .....
 
vierailija
30 tu?tia kuussa vai viikossa, jos kuussa o tuo sillo hyvä palkka. ( mulla ei toimi kirjaimet v-m välissä siksi käytä tota ? merkkiä jossai? sa?oissa)

Kirjoitusvirhe tässä, eli viikossa 30 tuntia.
Ongelma tässä ehkä se että mulle jätetään niin paljon vastuuta ja pitää osata ihan ihan kaikki. Siihen nähden tuo palkka tuntuu itsestä pieneltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kirspe

Yhteistyössä