paljonko pokemon kortit maksaa ja mistä niitä saa?

ex-Poke-fani
Alkuperäinen kirjoittaja Poke-fani:
Joo ainakin R-kioskeilta saa Pokémon-kortteja. Yksi 10 kortin booster-pakka maksaa 5,50?. Jos aloittaa keräilyn, kannattaa ensiksi ostaa 15,50? maksava teemapakka (myöskin R-kioskilta, sisältää 60 korttia). Ja on totta että joiltakin R-kioskeilta saa myöskin value-packin eli 3 booster-pakkaa 9,95?. Minulta voi myös ostaa halvalla hyväkuntoisia kortteja!!! Mulla on yht. noin 300 korttii ja lisää tulossa! Tekstatkaa tai soittakaa numeroon 0452346713 (älä soita turhaan!!!) lisätietojen perään,ei oo mitään huijausta (minun numero, saa lähes aina yhteyttä)!!! Myös Fantasialinnasta saa ja varmaankin myös muista kaupoista (kaikkialla yhtä kalliita/halpoja, miten nyt ottaa).
Useimpien mielestä kalliita mutta ovat oikeastaan aika halpoja; Japanissa taiteilijoiden piirtämät kuvat yms. valmistus maksaa!
Toi siis ei oo enää myynnissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Pokemon kortteihin kyllästynyt
Mulla olis myynnissä noin 50 korttia. Kortit ovat pokemon kansiossa. Jos kiinnostaa niin tossa olis mun numero 0404181995. Myyn TODELLA halvalla. (=
 
Kääpiösnauseri
Meillä saa kai ärrältä ja ne maksavat noin 3-10e pakka
ja mun pikkuveli myy niitä 15e kpl ja on ostettu jo nelkytäkaks korttii
Kyl nykyään ihmiset tuhlaa paljon turhuuksiin!
 
Devil friend
Meiltä saa ainakin 3-10e kortti pakka tos meijän sivalla
ja mun pikku veli myy kaikki sen kortit 15-25e kpl ja on ostettu yli 46kpl
Hullua!Kyllä nykyään tuhlataan paljon rahaa turhuuksiin
 
Joku
Meillä taas myydään tavan boostereita 5,5e kipale ja 15e maksaa Teemapakka ja sitten on vielä sellanen peltirasia jossa on rare lv.x pokemon ja 4 boosteria :D meillä noita kerätty ihan hulluna menny 150-250e noihin kortteihin..
 
Joku
Plörö kirpparilta ostetut ovat melko varmasti vanhemmista sarjoista kuin diamond and pearl tai platinum Eli jos aikoo ruveta pelaamaan korteilla vanhemmista sarjoista olevat kortit ovat yhtä tyhjän kanssa... ja toiseksi kunto, korteilla joita kirpparilla myydään on yleensä aina huonossa kunnossa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joku:
Plörö kirpparilta ostetut ovat melko varmasti vanhemmista sarjoista kuin diamond and pearl tai platinum Eli jos aikoo ruveta pelaamaan korteilla vanhemmista sarjoista olevat kortit ovat yhtä tyhjän kanssa... ja toiseksi kunto, korteilla joita kirpparilla myydään on yleensä aina huonossa kunnossa..
No sillä nyt niin väliä ole,
ei nuo niillä sen vakavammin pelaa ;) Ja roskiin ne kuitenkin jossakin vaiheessa menee kun tarpeeksi saan niitä noukkia lattioilta
 
pokemiuh
huutonetistä esim. löytyy hyvin yksittäisiä kortteja, joten ei tarvi ostaa kalliilla paketteja joista ei näe mitä tulee...

esim.
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=zeruda&status=DN&odir=A
 
entinen keräiliä
Kaivoin vanhoja laatikoita ja löysin noin 50 hyväkuntosta korttia. Nyt olisin myymässä niitä. Kaikki kortit ovat joko "melko harvinaisia" tai "harvinaisia" (muut tuli jo myytyä kirpputorilla). Laskeskelin tämän sivun (http://koti.phnet.fi/bast/pokemon/kortit.htm) avulla, että markka aikaan näiden korttien hinta oli reilu 522MK! En tiedä mikä hinta nyt olisi. Onko harvinaisuuksien hinta noussut vai laskenut? Esim. kortti "Blastoise" (alkuperäinen holokrammi) oli edellä mainitun sivun mukaan arvoltaan 80MK. Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaa viestiä tähän numeroon 0407732142 (ei turhia viestejä) niin sovitaan hinnasta ja toimitus tavasta. :D
 
pitkään kerännyt..
Harvinaisten myyntihinta on kyllä tainnut tippua..
Mutta toisaalta pokemonkorttien hinta ylipäätään on noussut, sillä joskus alkuaikoina 11 kortin pakan hinta oli n. 11 markkaa, nykysin se huitelee viiden euron paikkeilla...
 
lelukaupan täti
BR-leluista saa kans Pokemon kortteja 4,99e pikkupakka eli 10 korttia ja iso pakka 60 korttia 17,99e. Sitten on erilaisia erikoispaketteja. Vanhempia kortteja puoleen hintaan tarjouksessakin :)
 
kortteja
Tuota, eikös kerääjien kannattaisi kerätä nimen omaan niitä vanhoja kortteja? Että ne kait niitä arvokkaita on, eikä uudet, joita kuka vaan voi ostaa?? Meillä on "ekan" aallon kortteja vaikka miten paljon.
 

Yhteistyössä