paljonko pokemon kortit maksaa ja mistä niitä saa?

höntti
Alkuperäinen kirjoittaja Joku:
Meillä taas myydään tavan boostereita 5,5e kipale ja 15e maksaa Teemapakka ja sitten on vielä sellanen peltirasia jossa on rare lv.x pokemon ja 4 boosteria :D meillä noita kerätty ihan hulluna menny 150-250e noihin kortteihin..
 
miuh
mulla on myynnissä muutama pokemonkortti pakka :)
jos kiinnostaa ketää...

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=pokemon%20kortteja&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=zeruda&location=&bidder=&flimit=
 
Einari
Jos poke korttei alkaa kerälee kauheestii siinä on aika iso rahapula. Kuten mulla.Mut ei tässä hätää.Mulla on jo 2, siis 2 kansiota täynnä ja aijon hankkii
LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
miuh
jos tarvii kokoelmiin täydennystä? kun myyn yksittäin kortteja niin voi valita :)

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=pokemon&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=zeruda&location=&bidder=&flimit=&order=B
 
KK
Pokémon anime, pelit, ja kortit vaan menee huonoompaan suuntaan.
Ennen oli kaikki vanhat ja harvinaisemmat kortit, nykyään nekin menettivät arvonsa, koska niitä saa nykyään jokaisesta pakasta minkä ostaa.

Itse olen aikamoinen pokémon fani, kortteja löytyy reilusti yli 3000. Rahaa ja rahaa meni, mutta ompahan harrastus :D
 
"Reino"
Pokekortteja sai aikoinaan ainakin yhdestä divarista Rovaniemellä sieltä jätkänkynttilän suunnalta. Siltaa ei silloin toki vielä ollut.
Setä myi niitä, kunhan lupasi ettei jäänyt lähistölle katselemaan. Haisivat tupakalle. En suosittele.
 
Jos poke korttei alkaa kerälee kauheestii siinä on aika iso rahapula. Kuten mulla.Mut ei tässä hätää.Mulla on jo 2, siis 2 kansiota täynnä ja aijon hankkii
LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kannattaa, miekin alotin taas nuoruus ajoilta, pelamaan nyt näil uusimmilla korteilla
 
"Jansku"
Mulla on ainakin 200 vanhaa ja uusii jotain päälle 1000! Pokemon kortit mitä nykyää oon nähny kaupassa esm... ne uusimmat HS TRIUMPHANT kortit on 5,50 10 kortin booster pakka, 16,90
3n pakan, promo korttin ja kolikon sisältävä blister paketti ja 16,90 nykyään en tiedä enää monen kortin, mutta nykyään vielä yhden lisä booster pakan teema paketti!
 
Trolololooloolololol
Ei pokekorttikeräily mitään lastenpeliä oo vai osaakos "pikkulapset" mahtavasti englantia? noo korttteja on tullut keräiltyä ja nyt niitä on jotain 1100 mutta keräilen vieläkin:D
 

Yhteistyössä