paljonko pokemon kortit maksaa ja mistä niitä saa?

pappupicker
Minulla olisi noin 1000kpl Pokemon kortteja myydä. Hyväkuntoisia. 15-25 centtiä per kortti voisin myydä niitä. Kaikki 1000 saa 150e. Myös energia ja trainer kortteja löytyy ja niitä saa vielä halvemmalla. Nouto Tampereen lähistöltä/postitus onnistuu. kaikki aitoja ja lähes uudenveroisessa kunnossa. Jos jotain kiinnostaa ostaa kortteja niin ottakaa yhteyttä sähköpostiin pappu@hotmail.fi
Laitan lisäinfoa/kuvia sähköpostissa. Eli halvalla aitoja ja hyväkuntoisia kortteja vuosilta 2003-2010 (myös jotain vuosien 1999-2003 kortteja löytyy). Voin myydä myös pienemmissä erissä,mikäli joku haluaa
 
StoneSolid
Myisin 1083 pokemon korttia 18 snt/kpl jos vaan ostaja löytyy :) toimitus matkahuolto, posti taikka nouto. voin myös tuoda kortit minnepäin suomea tahansa mutta silloin velotan polttoainekulut etukäteen. ottakaa yhteyttä jos on kiinostusta. jerkku.93@gmail.com
 
Pokémon!
Jos poke korttei alkaa kerälee kauheestii siinä on aika iso rahapula. Kuten mulla.Mut ei tässä hätää.Mulla on jo 2, siis 2 kansiota täynnä ja aijon hankkii
LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No sen on totta... mul itelläni on 217 korttia + 2 Mega evoluutioata,1 normaali ex ,2 jättikorttia
 
vierailija
Mulla on jokainen vanha ex kortti ja 8 variaatiota charichardista ( kortteja yhteensä ~ 7000 kpl) pois lukien energyt... kävin joskus 2009 arviottamassa antikvariaatilla exi kokoelman lupasivat antaa 4300€ ehkä se vielä nousee..
 

Yhteistyössä