Paljonko teillä on keskimäärin blogissa kävijöitä? Mikä on ennätys?

  • Viestiketjun aloittaja blogaaja
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24057534]Niinä päivinä kun en uutta postausta laita, on kävijöitä 60-80. Noin parisataa kävijää sinä päivänä kun uusin päivitys tulee, 5-7 päivän välein.[/QUOTE]

Kuinka kauan olet kirjoittanut blogiasi? Menikö pitkään, että se "lähti käyntiin"?:)
 
En tiedä ennätystä, mutta 28.5.2011 on käynyt 636 kävijää, eli se on nyt viimepäivien suurin kävijämäärä.

Toukokuussa on käynyt 5080 käyntiä, joten päivää kohden se lienee noin 164 kävijää. Yleensä käyntimäärä päivää kohden on siinä 100 kävijän molemmin puolin. Mutta se kiihtyy aina bloggauspäivinä suurempiin lukemiin.

Seuraajia ei ole kuin 31, mutta kävijöitä melkolailla enemmän :)
 
"vieras"
^ Meni pidempään ennenkuin kavereita löytyi. Varmaan ainakin nelisen kuukautta kesti, ennen kuin tuntui, että kirjoittaa vakikävijöille eikä vain itselleen. En mainostanut missään palstoilla, joten kävijöitä tuli aluksi lähinnä kun vierailin muiden blogeissa tilaajana ja kommentoimassa viestejä. Tuttuja ei lukijoissani ole ollenkaan, olen anonyymi.

Oma blogi on ollut nyt jo pari vuotta on-off meiningillä. Välillä oli puolen vuoden sapattikin.
 
W
Huh, teillähän käy kymmeniä ja joillakin satojakin kävijöitä. Mitä bloginne sitten käsittelevät? Itse en ole blogia koskaan tehnyt, mutta nuo useat mitä olen läheisilläni nähnyt, eivät ole lainkaan menestyneet. En tunne yhtäkään blogin pitäjää, jonka sivuilla kävisi yli 10 kävijää. Useimpien kohdalla totuus näyttää olevan 0-5 kävijää.
 
Huh, teillähän käy kymmeniä ja joillakin satojakin kävijöitä. Mitä bloginne sitten käsittelevät? Itse en ole blogia koskaan tehnyt, mutta nuo useat mitä olen läheisilläni nähnyt, eivät ole lainkaan menestyneet. En tunne yhtäkään blogin pitäjää, jonka sivuilla kävisi yli 10 kävijää. Useimpien kohdalla totuus näyttää olevan 0-5 kävijää.
Mulla on kirppisblogi, johon postaan kirppislöytöjäni, jotka ovat pääsääntöisesti lastenvaatteita ja josakin määrin leluja. Joskus löydän jotakin myös itselleni ja kotiin :)

Ja saa sitä käydä kurkkimassakin, ei se mikään ihmeellinen ole, mutta toimii :)
Chef shoppaa osa 2
 
W
Menee vähän ohi aiheen, mutta onko teillä bloggaavia tuttuja? Painostavatko he teitä seuraamaan blogiaan? Minulla on muutamakin tällainen läheinen. Itse en lue oikeastaan minkäänlaisia blogeja, joten siksikin olisi hyvin harvinaista minun innostua seuraamaan niitä. Jonkin asteista mielen pahoittamistakin tuosta on seurannut, kun en ole alkanut seuraamaan ja kommentoimaan heidän blogejaan. Onhan tietysti ymmärrettävää, että blogeissa kilpailu on kovaa ja niitä lukijoita on vaikea saada. Siksi mietinkin onko muilla tuttuja, jotka painostavat teitä lukemaan blogiaan? Onko se kovin yleistä ja siten suht normaalia?

Tuossa aiemmin tässä ketjussa kysellessäni mietin juuri tuota miksi läheisteni blogit eivät ole menestyneet. Onko syy siinä, ettei heillä ole mukavaa tuttavapiiriä jotka auttaisivat seuraamisellaan ja kommentoimisellaan saamaan blogin pinnalle vai onko syy jossakin muussa?
 
Menee vähän ohi aiheen, mutta onko teillä bloggaavia tuttuja? Painostavatko he teitä seuraamaan blogiaan? Minulla on muutamakin tällainen läheinen. Itse en lue oikeastaan minkäänlaisia blogeja, joten siksikin olisi hyvin harvinaista minun innostua seuraamaan niitä. Jonkin asteista mielen pahoittamistakin tuosta on seurannut, kun en ole alkanut seuraamaan ja kommentoimaan heidän blogejaan. Onhan tietysti ymmärrettävää, että blogeissa kilpailu on kovaa ja niitä lukijoita on vaikea saada. Siksi mietinkin onko muilla tuttuja, jotka painostavat teitä lukemaan blogiaan? Onko se kovin yleistä ja siten suht normaalia?

Tuossa aiemmin tässä ketjussa kysellessäni mietin juuri tuota miksi läheisteni blogit eivät ole menestyneet. Onko syy siinä, ettei heillä ole mukavaa tuttavapiiriä jotka auttaisivat seuraamisellaan ja kommentoimisellaan saamaan blogin pinnalle vai onko syy jossakin muussa?
Mä en tietääkseni tunne ketään blogini seuraajaa. Muutama palstalainen siellä pyörii ja heidät tiedän, mutta kukaan ystävä/tuttavapiiristäni ei blogia seuraa. Ei kaikki edes tiedä siitä. Ei se mikään salaisuus ole, mutta kun suurinta osaa tuttavistani ei kirppistely kiinnosta, niin eipä kiinnosta siitä aiheesta väsätty blogikaan :D

Mulla on yksi tuttu, joka kyselee välillä luinko siitä ja siitä hänen blogistaan. Mutta ei kukaan sen kummemmin asiaa kysele tai painosta blogiaan lukemaan.
 
Nyt pitää ihan tsekkailla tuolta tilastoista.. Tänään 685 kävijää, viime kuussa 8 657. Julkisia lukijoita bloggerin kautta 225.

Maista Suomi, USA, Japani, Saksa, Ruotsi pitää kärkisijoja. :p

Itsellä siis (enimmäkseen?)esiteinien makuun oleva söpis-DIY-life-style-blogi.

Aloitin 2009 lopulla, lukijoita tullut tasaiseen tahtiin vaikka tyyli ja look muuttunut moneen kertaan.
 
Viimeksi muokattu:
"Touko"
Muinulla on tämän kuukauden aikana ollut noin 35-50 lukijaa päivässä. Pari viimeisintä päivää ovat olleet hiljaisia jostain syystä, vain 20 lukijaa/pv.

Itsellä on rakennus/sisustusaiheinen blogi, suhteellisen nuori, vasta pari kuukautta vanha.

http://torpanpojanprojekteja.blogspot.fi/
 
Njaa...keskiarvo taitaa olla tuossa 400 päivässä. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Riippuu paljon. Eniten käydään klikkailemassa haalaripostausta, sen jälkeen tuota meidän häämatkaa. Kommentteja tosin olisi kiva saada lisää :)
Aika sekalainen blogi mulla, kotiäiti puuhaa lasten kanssa, reissailee, tekee käsitöitä ja sisustelee, laittaa jopa ruokaa välillä.
 
"Koo"
Kuussa n.10 000 kävijää, aloitin tasan vuosi sitten.
Ensin kirjoitin fitness-kisoihin valmistautumisesta, mutta nykyään raskaana ollessa raskauden ja treenin yhdistämisestä ja elämästä.

http://fityoutoo.blogspot.fi/
 
harrrrmaillen
minun blogissani on käynyt 1104 kävijää, ja sillä on 40 vakituista katselijaa.. alkuun lähti tosi hitaasti koska pidin sitä "piilossa" siksi aikaa että sain käyntiin paremmin (vaati jonkun verran kuvailua yms pohjatyöksi, ja sitä työtä jota blogini koskee).. vuoden se on ollut pystyssä, melko tasan, mutta vasta puoli vuotta sitten kävijöitä vakkariksi tuli enemmän kuin pari läheisintä tuttavaa, ja katselumäärät nousivat. viimeiset pari kk on ollut hiljaista siksi etten syystä tai toisesta ole voinut postailla uusia sinne :) sopiva määrä kuitenkin minulle, aloittajalle, jonka blogi perustuu lähinnä eräisiin kuviin :)
 
blog
Viime kuussa oli reilu 72 000 KLIKKAUSTA (eli huom, se tilasto ei kerro unikkeja kävijöitä). Ja en ole painostanut tai ikinä pyytänyt kavereitani liittymään lukijoiksi. En aluksi edes kertonut kenellekkään blogistani. Muutamassa kuukaudesa pääsin "pinnalle".
 
Njaa...keskiarvo taitaa olla tuossa 400 päivässä. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Riippuu paljon. Eniten käydään klikkailemassa haalaripostausta, sen jälkeen tuota meidän häämatkaa. Kommentteja tosin olisi kiva saada lisää :)
Aika sekalainen blogi mulla, kotiäiti puuhaa lasten kanssa, reissailee, tekee käsitöitä ja sisustelee, laittaa jopa ruokaa välillä.
Minullakin on vaihtuneet luvut. Parhaimmillaan klikkaillaan blogiani 7000 kertaa ja huonoimmillaan tuon 400 kertaa. Blogin sisältö on aikalailla sama paitsi perhejuttuja on vähemmän sekä sisutamista on vähemmän kun en sisustele mitään.
 

Yhteistyössä