paljonkohan maksaa lukkojen sarjoitus?poika hävitti avaimen...

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja ap, 24.02.2010.

1. ap

ap Vieras

2. ap

ap Vieras

kellää ei oo avain hävinny koskaan?

3. Minerva McGarmiwa

Minerva McGarmiwa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.01.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Riippuu millanen lukko. Me meinattiin eka vaan sarjottaa lukot, mut lukot on sen verran vanhat et sarjotus ei onnistu (olis ollu 320) joten lukot vaihdetaan kokonaan ja hinta on n. 450?

4. vieras

vieras Vieras

Omakotitalo? Sata-asuntoinen kerrostalo? Neljän asunnon rivitaloyhtiö? Se vähän riippuu..

5. Horuksen silmä

Horuksen silmä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Riippuu siitä asutko vuokralla vai et. En osaa vastata muuta kun että 200-600 euroon on mun tuntemani ihmiset joutuneet maksamaan kadottaessaan vuokra-asunnon avaimen.

6. vieras

vieras Vieras

Jos sarjoittaminen on kallista kannattaa tosiaan harkita tuota lukkojen vaihtoa.

7. koo

koo Vieras

ap:n pojalla tuskin oli yleisavain?

8. Nana

Nana Vieras

Jos ei lue nimeä ja osoitetta, niin en ehkä vaivautuis...
    Mutta onko riski, että joku ottanut?
    Toki me asutaan maalla ja ovet muutenkin koko ajan auki.

9. tohelo

tohelo Vieras

mä hävitin kans avaimen vanhempien asuntoon..se oli sellanen uudenlainen abloy exel avain..paljonkohan mahtaa tulla kuluja mulle ja vanhemmille tästä mokasta.

10. ap

ap Vieras

joo siis vuokra-asunto. kerrostalo. onko mitää mitä vois sanoa että ei tarvis sarjottaa? sanon että putos lentokoneesta just tulivuoren yllä keski-etelä-alamabamassa??

11. vieras

vieras Vieras

Mä hävitin kerran mun avaimet baarireissulla. Vuokratalo, perus Abloy-avain. Kävin suutarilla teettämässä uuden. Aika meedio saa olla avainten löytäjä, että löytää oven mihin avain sopii. Ellei sitten tietysti avain putoa kotiportille tms.

12. vieras

vieras Vieras

Ei varmaankaan. Mutta sillä avaimella pääsee omakotitalossa yhteen asuntoon. Kerrostalossa esim neljään rappuun, pyöräkellariin, pesutupaan jne jne. Joten lukkojen määrällä lienee hieman väliä?

13. Ambrosia85

Ambrosia85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2009
    Saadut tykkäykset:
    0

mies hävitti samanlaisen ja vuokrayhtiö halus 160e muistaakseni.

14. vieras

vieras Vieras

Perus-abloy avainta ja lukkoja tuskin löytyy enää mistään vähänkään asukkaistaan välittävästä talosta. Vuokranantaja tai taloyhtiö ei tietenkään voi lähteä siitä, että kukaan ei löydä avainta ja keksi mihin oveen tai taloyhtiön tiloihin sillä pääsee. Joten aina lukkojen uusi sarjoitus edessä.

15. vieras

vieras Vieras

Ja sua uskottais ? Kuitenkin annoit narkkaritutulles velkojen maksuksi, että pääsee kellareihin varkaisiin. Näin meillä vietiin 12 polkupyörää kerralla pyörävarastosta ja kellarikopit tyhjennettiin ilman murtojälkiä.

16. chef

chef Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.02.2005
    Saadut tykkäykset:
    3
    Meillä oli semmonen abloy-avain jossa musta pää...ja se makso 120?

17. jimirara

jimirara Vieras

Täälläkin päin on lukkojen vaihto edessä. Kämppiksen ex-tyttöystävä sanoo hukanneensa vanhan abloy -avaimen joten on ehkä edullisempaa vaihdattaa lukot kuin elää siinä riskissä että arvotavarat katoavat.

18. "jeps"

"jeps" Vieras

Karkeasti satkun per lukko.

19. arska!

arska! Vieras

Mitä hemmettiä te lässytätte vastatkaa vaan ekan viestin kysymykseen tai soittakaa lukkofirmaan!!

Jaa tämä sivu