Paras alkoholiton olut?

Kyseleepi nimimerkki Kaljahammasta kolottaa :xmas:

Nikolai on kokeiltu, ihan jees.

Lidlin alkoton ei maistunut.

Bavarian korkkasin juuri (voiko tölkin muuten korkata, vai mikä on oikea termi? :D), aika hyvää :p mutta olisiko jotain vielä parempaa?
 
"susax"
En ole sinänsä olutasiantuntija mutta ostin itselleni Prismasta jonkun rainbow alkoholittoman olusen ja se oli mun mielestä hyvää. Ostin lisääkin ;). Mies (ei myöskään olutekspertti) sanoi sen hänenkin mielestään olevan ihan hyvää.
 
Yks juomakelpoinen alkoholiton siiderikin muuten löytyy, omenasiideri lasipullossa. Se ainoa jota myydään lasipullossa.
Ton nimi on muistaakseni Stowford press. Viimeksi kun olin raskaana, päätti Hesari tehdä vertailun alkoholittomista siidereistä. Arvatkaa saiko tota enää koko loppuraskauden aikana kertaakaan mistään kaupasta... Olin just löytänyt ton ja en ollut vielä edes puolessa välissä raskautta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;26159578:
Ton nimi on muistaakseni Stowford press. Viimeksi kun olin raskaana, päätti Hesari tehdä vertailun alkoholittomista siidereistä. Arvatkaa saiko tota enää koko loppuraskauden aikana kertaakaan mistään kaupasta... Olin just löytänyt ton ja en ollut vielä edes puolessa välissä raskautta :D
*tuhertaa tikkukirjaimilla ruutupaperille että STOWFORD PRESS*
 
  • Tykkää
Reactions: Mehukatti
pönttö
Toi Stowford Pressi ei vaan ole alkoholiton, jos ihan nollatoleranssin haluaa pitää. Siinä on 0,5% alkoholia. Tarkistin just, kun viime viikonloppuna sellaisen nautiskelin (rv 20, kivittäkää :D). On kyllä erityisen hyvä siideri, yksikään alkoholiton olut ei pääse lähellekään tuota hyvänmakuisuusasteikolla, vaikka ei olutta ja siideriä voikaan toki verrata.
 
-
Olen siinä määrin epänormaali mies, että juon mielummin lonkeroita ja vahvempia, kuin olutta.
Mutta nyt kun vaimo on raskaana, on tullut maisteltua noita alkoholittomia oluitakin.
Sanoisin, että jos vertaa, mikä maistuu eniten oikeasti kaljalle - valitsisin Nikolain. ;)
 
Juu ja tuota Nikolaitakin mä olen molemmissa raskauksissa kitannut kun olutta on tehnyt mieli, kokeilin montaa ja tuo oli ainut jota koko tölkin pystyi juomaan. Alkoholitonta viiniä en ole löytänyt yhtä ainutta kelvollista, mielummin juon mehua kun niitä. Eli jos joku joka oikeasti pitää viinistä on holittoman löytänyt niin otan vinkin mielelläni vastaan.

Vaikka en siis nyt tarvikaan alkoholitonta, enkä miehen mukaan ihan hetkeen tule tarvitsemaankaan... :D
 

Yhteistyössä