Paras alkoholiton olut?

[QUOTE="Lissu";26159647]Mä en ole ikinä pitänyt siidereistä, paitsi jotkut kuivat menettelee. Mutta kertokaa mulle, onko alkoholiton siideri teidän mielestä oikeasti parempaa kuin limu? :D[/QUOTE]

On mun mielestä. Enkä minäkään tykkää mistään golden capeista, en ikinä juo niitä. Mutta aidon makuinen omppusiideri on kyllä hyvää, vaikka alkoholittomana sitten. Yksi kyllä niitäkin kerrallaan riittää, ei se nyt niiiiin hyvää ole. Mutta limusta mä taas en tykkää juuri ollenkaan :)
 
[QUOTE="Lissu";26159647]Mä en ole ikinä pitänyt siidereistä, paitsi jotkut kuivat menettelee. Mutta kertokaa mulle, onko alkoholiton siideri teidän mielestä oikeasti parempaa kuin limu? :D[/QUOTE]

Sitä mäkin ihmettelin. Kokeiltu on, mut kun ne kaikki vaan maistuu smurffilimsalle. Vieläpä pahalle smurffilimsalle, jos se on lightia :p Mulle kyllä käy lievä limsankin maku, kunhan maku on aito, kuten esim. Somersbyn siideri, joka maistuu ihan omenalle, vaikkei se nyt niin kauhean voimakkaasti alkoholinen maku olekaan.
 
Tässä mun mielestä ainut hyvänmakuinen "alkoholiton" viini. (Tässäkin 0,5 prossaa)Kävin kopsaamassa tiedot Alkon sivuilta. :)

ALKOHOLITTOMAT VALKOVIINIT
ESPANJA



4,50 €Torres Natureo Free



0,375 l531384 • 11,73 €/l

Miguel Torres

2010

Vaaleankeltainen, puolimakea, hapokas, hedelmäinen, päärynäinen, kukkainen


Alkoholi: 0,5 t-%
Uutos: 59 g/l
Sokeri: 35 g/l
Hapot: 6,9 g/l
Energiasisältö: 30 kcal/100 ml (110 kJ/100 ml)
Pakkaustyyppi: kertapullo
Pakkauskoko: 12 kpl
Suljentatyyppi: metallinen kierrekapseli
Pantti: 0,10 € (sis. hintaan)


Tuotantoalue: Rypäleet ovat kasvaneet Katalonian viininviljelyalueilla.
Raaka-aineet: Moscatel-rypäleet (100%)
Valmistus: Käyminen terästankeissa 14–16 asteessa 2 viikon ajan. Käymisen jälkeen alkoholi poistettiin vakuumitislausmenetelmällä, jossa 30 asteessa alkoholi saadaan paineen avulla haihdutettua pois ilman, että viinistä katoaa juurikaan aromeja.
Tuottaja: Torresin perhe on tehnyt viinejä Kataloniassa vuosisatojen ajan. Nykyisen viiniliikkeen perusti Jaime Torres vuonna 1870. Katalonian ohella Torres tekee viiniä mm. Ribera del Duerossa, Chilen Curicóssa sekä Kaliforniassa.
 
"vieras"

Yhteistyössä