Paras allergialääke? mielellään semmonen joka ei väsytä.

  • Viestiketjun aloittaja Allergialääke apua
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Mulle on tehonnut ainakin Kestine ja se ei väsytä. Ja tällä hetkellä syön sen nimistä kuin Loratadin alpharma.... tai jotain sinnepäin eikä väsytä sekään
 
mull xyzal lääkärin määräämänä ei väsytä ja on hyvä nyt vaan olen jättäny ottamatta ku vauvahaaveita elätellään...duact ei auttanu mihinkään vaikka päivä annos oli 3 kapselia parhaimpaan siitepölyaikaan annos ylitty ja reilusti ku ei auttanu ku muutaman tunnin ja valvoin yöt vaikka ei pitäs aiheuttaa unettomuutta...clarityniä käytin kaks kesää toisena ei enää tehonnu juuri ollenkaan... mut mie olenki tämmönnen monimuoto allergikko et ei ihme jos onkelma löytää hyät ja tehokkaat lääkkeet...
 
Laijasta laitaan itsekki syönyt antihistamiinia lääkärilt saatua ja apteekista ostettuna.Nyt otan nykyään päivittäin Cetirizin Winthrop 10mg eikä väsytä ja auttaa..Meinaan jatkuva silmien vuotaminen ja nuha ollut mut tolla pysynyt kurissa ja tehoaa heti.
 
finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä oo kokeillut vaikka mitä sekä reseptillä että ilman reseptiä saatavia. Benadryl tehoaa parhaiten, mutta väsyttää tosi paljon.
Ei mua väsytä. Ja on tällä hetkellä ainoo, joka tepsii. Ja nopeesti.
 
Moniallerginen
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä oo kokeillut vaikka mitä sekä reseptillä että ilman reseptiä saatavia. Benadryl tehoaa parhaiten, mutta väsyttää tosi paljon.
Benadryl on mullekin ehottomasti paras lääke. On kokeiltu tosi monia muitakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Toi Duact auttaa tukkoisuuteen. Auttaa jos kauhian räkänen. Ei varsinaisesti allergialääke. Mun mies sai otsaontelotulehdukseen Duactia, et räkä lähtee liikkeelle. Histec ei ole väsyttänyt mua ollenkaan. Yksilöllistä tietty on, et ei muutakuin kokeilemaan...

 
Mulla oli jo viime kesänä yhdistelmä Xycal + Duact, joka toimi. Xycalia otan yhden joka aamu ja Duactia yhden joka ilta + sitte tarpeen mukaan jos oon tosi tukossa (Duact auttaa tukkosuuteen, mutta yksinään ei kyllä ainakaan mun allergiaoireita helpota).
 
vieras
Xyzal lapsellamme, mutta käytetään lisäksi Ataraxia ja astmalääkkeitä sekä kaikenlaisia rasvoja yms. kun on noita sairauksia jne. muutenkin.

Aurius tai Zyrtec eivät ole auttaneet pätkääkään.
 
vieras
Mulla käytössä Atarax ja Beclonasal Forte Aqua -nenäsuihke. Atarax ei väsytä mua yhtään, ja on tosi tehokas allergiaoireisiin. Toisia se tietysti väsyttää paljonkin, että ihan on yksilöllistä, miten vaikuttaa. Setiritsiinikin oli aikansa tehokas. Aerius ja Telfast melkolailla hyödyttömiä. Kortisoninenäsuihkeita suosittelen kyllä lämpimästi.
 

Yhteistyössä