Paras/halvin nettilaina??

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
olen siis hakemassa lainaa, olen etsiskellyt netistä, mutta kun niitä on niin tajuttoman monta, enkä tiedä mikä olisi paras/halvin korko jne. vaikka olen jo päivän tutkinut. osaisittkeo neuvoa, tai oletteko itse ottanut lainaa, siis muualta kuin pankista? lainan summa n. 6500e minkä tarvisi
 
Ei sellaista varmaan ole.
Pankista saa halvinta lainaa mutta sulla ilmeisesti on jotain estettä saada sitä. Oliskohan GE money sitten sellainen nettilainoista kohtuullisin, muistelen jossain vaiheessa lukeneeni jonkun vertailun. Mutta on ne korot kyllä huikeita.
 
Katso aina todellista vuosikorkoa, se on paras vertailukohde. Se yleensä lukee pienellä präntillä jossakin alakulmassa. Nuissa on kyllä aika huimat korot kun vertaa pankin lainoihin, mutta nostan hattua rohkeudesta ;) .
 
Jenny_V.
olen siis hakemassa lainaa, olen etsiskellyt netistä, mutta kun niitä on niin tajuttoman monta, enkä tiedä mikä olisi paras/halvin korko jne. vaikka olen jo päivän tutkinut. osaisittkeo neuvoa, tai oletteko itse ottanut lainaa, siis muualta kuin pankista? lainan summa n. 6500e minkä tarvisi
täältä löytyy edullinen laina. Mahdollisuus verrata kuluja ja takaisinmaksuja toisiinsa.

www.nettipankkiiri.fi

hakemalla lainan 4000 eur ja kirjautumalla verkkopankkitunnuksilla voi hakea myös tuota 6500 eur lainaa. Kone kertoo jos tulotiedot ja työsuhde yms. muut tiedot antavat myöden 6500 eur lainalle ja se on myönnettävissä. Täällä nopea vertailu ja helppo hakea lainoja (eivät itse myönnä) kyseessä siis vertailusivusto.

Myös pienemmät lainat.
 
mar1a
täältä löytyy edullinen laina. Mahdollisuus verrata kuluja ja takaisinmaksuja toisiinsa.

Etusivu - nettipankkiiri.fi

hakemalla lainan 4000 eur ja kirjautumalla verkkopankkitunnuksilla voi hakea myös tuota 6500 eur lainaa. Kone kertoo jos tulotiedot ja työsuhde yms. muut tiedot antavat myöden 6500 eur lainalle ja se on myönnettävissä. Täällä nopea vertailu ja helppo hakea lainoja (eivät itse myönnä) kyseessä siis vertailusivusto.

Myös pienemmät lainat.
Mainoksia lainoista löytyy joka sivulta. Itselläni toimi hienosti tuo nettipankkiiri.fi

Helppo vertailla mm. lainojen kuluja. Vaihtoehtoja voisi olla vielä enemmän
 
vierailija
olen siis hakemassa lainaa, olen etsiskellyt netistä, mutta kun niitä on niin tajuttoman monta, enkä tiedä mikä olisi paras/halvin korko jne. vaikka olen jo päivän tutkinut. osaisittkeo neuvoa, tai oletteko itse ottanut lainaa, siis muualta kuin pankista? lainan summa n. 6500e minkä tarvisi
Lainakorot ovat edelleen laskeneet, kiitos kiristyneen kilpailun. Tämän hetken edullisin vakuudeton laina netistä on Bank Norwegian, jolta tuon 6500€ saa kolmen vuoden maksuajalla hintaan 206€ kuussa, 7 vuoden ajalla 104€ kuussa ja 12 vuoden maksuajalla 73€ kuussa.
 

Yhteistyössä