Paras sähkötupakka

  • Viestiketjun aloittaja MaikkiSVirtanen
  • Ensimmäinen viesti
MaikkiSVirtanen
Heippa vaan!
Lisäsin uuden keskusteluketjun johon toivoisin kaikkien lisäävän kokemuksiaan sähkötupakasta. Kymmenen vuoden polttamisen jälkeen mulla on niin kova halu lopettaa röökaaminen että ajattelin kokeilla jos sähkötupakan avulla se onnistuisi. Kaveri suositteli mulle sähkötupakan aloituspakkausta jonka oli ostanut tuolta verkkokaupasta. Etsinnässä siis paras sähkötupakka! Suosituksia otan avosylin vastaan :)
 
vierailija74
Olen polttanut yli 20 vuotta ja sain joskus lahjaksi paul saar aloituspakkauksen joka sisältää nikotiinittoman "filtterin". Olen sen jälkeen ostanut monenlaisia sähkösavukkeita tankilla, erilaisia kartomi/aromisaattoreita sekä erilaisia nesteitä valmiina ja itse lantattuna. Niissä säiliöllisissä on kuitenkin se ongelma, että jos sitä ei käytä jatkuvasti, niin neste katoaa "haihtuu". Paul saaren tupakan mallisessa se kuitenkin säilyy ja aina tulee samanlailla höyryä. Itselläni tuo tupakan mallinen toimii edelleenkin hyvin vaikka on ollut vuoden käyttämättä. Toinen (ego-t) ei toimi edes latauksen jälkeen vaikka on ollut vain kuukauden käyttämättä.
Elikkä. Paulsaaren savukkeen näköinen e-tupakka. Siihen saa nikotiinillisia "filtteritä" haluamallaan vahvuudella ja voi ne itsekin täyttää uudestaankin kun irroittaa "filtterin" pään (helppo homma) .
 
hgnh
ylivoimaisesti parhaita ovat ne satoja euroja maksavat, itse kootut hifistelysähkärit. niitä on todellakin vain ilo höyrytellä... mutta meille taviksille, jotka eivät halua tuosta loppuelämän harrastusta, suosittelen niitä aloituspakkauksia. varsinkin suomessa tilatessa ne ovat koottu niistä samoista tuotteista, jotka joka tapauksessa ostaisit muuten erikseen, joten aloituspakkauksia ei kannata katsoa kieroon kuin ne olisivat jotenkin huonompia. Kangerin tuotteet toimivat hyvin.

Muista ostaa ainakin kaksi akkua että toinen olisi aina ladattuna ja useita säiliöitä, ne pitää vaihtaa aina välillä. älä tilaa MITÄÄN (osia eikä varsinkaan nesteitä) halvalla aasiasta ellet todellakin ole aivan varma mitä tilaat. tuotteet voivat olla surkeita kopioita tai saapuva tuote ihan eri kuin mitä myydään. Suosittelen nesteissä etsimään yhden suosikin eikä tilaamaan kymmentä eri makua, sillä niille täytyy olla eri säiliöt tai dominoivampi maku pilaa muut maut. nesteitä myydään pg:tä ja vg:tä, enkä suosittele jälkimmäistä. vg-nesteet ovat itsellä kokeneet isoja värimuutoksia, menneet jopa ihan mustaksi pullossa ajan kuluessa.
 
vierailija
Itse vaihdoin sähkötupakkaan puoli vuotta sitten ja olo on kohentunut huomattavasti. Poltin säännöllisesti 20 vuotta n. Askin päivässä. Nyt hengitys kulkee paljon paremmin ja olen muutenkin alkanut harrastamaan liikuntaa enemmän. Sähkötupakassa minulle on käynyt siten niin kuin muillekin että olen alkanut ostamaan tehokkaampia laitteita mutta nesteen nikotiinipitoisuudet ovat alentuneet murto-osaan siitä mitä ne oli alussa. Suosittelen aloittelijaa sijoittamaan heti alkuun hyvään laitteeseen jotta riski tupakan polton jatkamiseen pienenee. Itse olen ostanut laitteeni Finnvapelta jossa suomenkieliset sivut ja nikotiininesteet halvimmalla olen saanut http://www.nesteshop.com
 

Yhteistyössä