Parkano/Lähialueet

Heips kaikki!

Olisikohan Parkanolaiselle (alkuun ujolle) 27-vuotiaalle naiselle ystävää?
Minulla on mies, joten en kaipaa miehiltä viestiä, vaan nais ystävää :)
Saa lähestyä yksityisviestillä tai viestittää tämän ketjun alle. :)
 
Tällä hetkellä en harrasta mitään. Päivät kuluu lähinnä kotona aina siihen saakka kunnes isimies tulee töistä:). Päivisin hoidellaan meidän eläinkatrasta; (2 koiraa, 2 kissaa ja 6 pupua joista kahden olis päästävä vie omaan kotiin). Niissä riittää touhua :-D.
 
Okeeei :D Mulle on sanottu, että meillä on paljon eläimiä (1koira ja 2 kissaa) mutta meiän määrä on aika pientä vielä! :p
Kävin ostamassa kumpparit ja noukkurin, jos pääsis vaikka mustikka souviin ;)
 
Joo onneks melko helppohoitosia suurin osa :rolleyes:. Mun tarvis kans mennä vielä noukkimaan, selkä huutaa hoosiannaa jo pelkästä ajatuksesta :ROFLMAO:. Lakkaa haluaisin kans käydä poimimassa mut ajatus suolla rämpimisestä ei houkuta :LOL:.
 
Ehkä se selkä vetreytyy raskauden edetessä.. eiku? :D Mä en oo viä noukkinu ollenkaan! :O mä oon vähän matti myöhänen taas. En tiedä ees mistä kannattais mennä noukkiin, mut täytyy käydä kattomassa tosta takapihalta, että onko siellä mitään. :) Ah, lakat ois kyllä ihania! <3
 
Joo vetreytyy :D. Mä oon käyny pari kertaa, ehkä vähän jopa liian ajoissa, mut kyllä silloinki kypsiä oli yllättävän paljon vaikka sanotaan ettei oo vielä kypsää :cautious:. On ne kyllä hyviä, mut niiden noukkiminen on kyllä työlästä, ehkä se on sen arvoista(y).
 

Yhteistyössä