pashan päivän avautuminen.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sain tänään keskenmenon. Olen tosi kipeä fyysisesti,mutta henkinen puoli on jotain sanoinkuvaamattoman raastavaa.
Pakko avautua johonkin miehestäni. Olen ehkä liian sekaisin katsomaan hänen puolta asiasta.

Hän on juuri saanut työpaikan,minä sen sille hommasin,mutta sai kuitenkin vihdoin töitä. Oli tänään suorittamassa tulityökorttia ja viestiteltiin päivän mittaan,ja kannustin häntä kokeeseen yms. ja kerroin myös että aloin vuotamaan. Olin esikoisen ( aikaisemmasta suhteesta) kanssa polilla ja samalla tuttu lääkäri jutteli kanssani keskenmenosta. Sain kipulääkkeitä myös.
Mutta mieheni ei ole kiinnostunut miten voin. Hän paineli kurssin jälkeen toiselle asunnolle ja minä draamaqueeninä hänelle,että kiitos tuesta. Ja kerroin vielä,että esikko alkoi oksentamaan,mutta sain tehtyä ruuan jota toivoi. Hän suuttuu minulle,kun on joutunut pyöräilemään tänään niin paljon. Kavereilleen/ perheelleen lähetteli kuvia tulituökurssitodistuksesta.
Juu,ei ole miestä tänään näkynyt sitten. Kai hän bilettää nyt koska hänen päivä on ollut niin raskas.

Että minua korpee tuollainen itsekäs äijä! Ei todellakaan ole ensimmäinen kerta kun osoittaa että ei omaa minkäänlaista empatiaa.
Olenko kuitenkin vain itsekäs jos haluaisin tänään vähän huomiota ja ehkä apua kotijutuissa.
Mä oon niin väsynyt tähän eloon.Nyt vielä menetin vauvan.
 
Vaikuttaapa tosi itsekkäältä mieheltä.
Jonkun verran pitäisi pystyä osoittamaan empatiaa, oli raskaus ollut missä vaiheessa tahansa.
 

Yhteistyössä