Pco + karppaus

Moikka kaikille!!



Mä oon 24-vuotias nainen,pco diagnoosin saanut 2009 vuonna. Silloisen miehen kanssa yritettiin lasta useampi vuosi,clomifenillä saatiin ovulaatio aikaiseksi mutta ei tärpännyt. No,meille tuli ero kesällä 2013 ja sitten tapasin uuden miehen. Lapsen saanti ei vielä ole ollut ajankohtaista,mutta ei olla käytetty ehkäisyä koska pco ollut niin pahana etten ajatellut että voin mitenkään raskautua ilman lääkitystä. Ylipainoa on reippaasti. Painoin 113.8 kg kun päätin kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota. 4 kuukaudessa painoa on tippunut 15 kg ja olen huomannut hormoneissa muutoksia,kuukautiset ovat alkaneet ajallaan ja olen parissa kierrossa bongannut luomuovulaationkin. Nyt havahduin siihen että menkat oli 2 päivää myöhässä ja aattelin huvikseni tehdä testin,ihan varmana siitä että ovulaatiota vaan ei oo olllu ja siks menkat ei ala. Sieltä pärähtikin vahva plussa joka oli erittäin tervetullut <3



Eli hyvät ihmiset,kokeilkaa vhh-ruokavaliota muutama kuukausi ja katsokaa miten se vaikuttaa. Mitään hävittävää ei ole




Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!
 
Ihan loistavaa lukea tälläsiä uutisia. Itselläni vhh:ta takana nyt reilu kolme viikkoa. Ja olo niin paljon parempi, ja turvotus on tipotiessään. Painoa tippunut reilu 5kg, ja tää ruoka vaan on niin hyvää.
Tässä välissä yhdet menkatkin jo ollut ja pärjäsin täysin ilman kipulääkkeitä, mikä oli ennekuulumatonta. Mulla säännöllinen kierto.
Nyt toki oon varmaan saanut tässä kierrossa kystan, koska on kipuja alavatsalla ja ovulaatiosta on neljä-viisi päivää. Ne on aika tuttuja mulle.

Kiitos ja onnea :)
 

Yhteistyössä