Peak performance outlet Tukholma

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vieras, 05.08.2010.

1. vieras

vieras Vieras

Onko kukaan käynyt? onko oikesti halpaa?

2. ???

??? Vieras

En ole kuullutkaan mokomasta. Ja jos ei ole varaa ostaa uutta niin miksi pitää sitten ostaa??Vanhoja mallejahan ne myy.

3. vieras

vieras Vieras

??? mitä väliä onko vanhaa mallia vai uutta? Sinähän tiedät kenellä on mihinkin varaa. Kertoo jo aika paljon kun et edes tiedä paikkaa...taas näitä...

4. ....

.... Vieras

TYHMÄ

5. MMM

MMM Vieras

En tiedä, mutta mulla olisi myynnissä Peakin skimbarotsi kokoa 140cm (valko-lime) viime talven mallia ja 130cm puna-musta talvitakki.Ja sitten sisäkuteita löytyisi koossa 120-140cm.

6. vieras

vieras Vieras

Ei ole lapsia. Ihan itselle vaatetta katselen:) Menossa Tukholmaan huomenna niin ihan vaan sen takia kyselen onko kukaan käynyt siellä outletissa?? :)

7. ???

??? Vieras

Ostan aina uutena. Viime vkolla ostin Köpiksen Peakin kaupasta tuoteittaita,Tukholmassa eri mallistoa (suppeampi) .

8. MMMm

MMMm Vieras

Mitä kaipaat itsellesi? Mulla on paljon omiakin Peakin kuteita, viime kauen malleja. Kohta uusin talvivaatteet/syksy joten kiertoon lähtee kaikki. Olen kooltani M:

9. nellustiina

nellustiina Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.09.2006
    Saadut tykkäykset:
    4
    Missä sä myyt näitä?

10. MMM

MMM Vieras

Tässä nyt.Asun uudenmaanläänissä. Jos kiinnostaa voin laittaa sähköpostina listaa kuteista. Tarjolla myös reimatecin talvihaalari 98cm tytölle (vaaleanpuna-ruskea,valkoisella irroitettavalla karvakauluksella).

11. MMM

MMM Vieras

Lisäään että kaikki kuteet viime talven mallistoa eli2009.

12. alisa

alisa Vieras

Haalarin hinta?kunto?

13. Heinekeeni

Heinekeeni Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.10.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen käynyt pariin otteeseen Quality Outletissa Tukholmassa (siellä myös Peakin putiikki). Jotain olen kai joskus sieltä ostanutkin. Muistaakseni on ihan edullinen mutta valikoima on aika suppea.

14. MMM

MMM Vieras

Kunto erinomainen. Hinta 45e.

15. "pauski"

"pauski" Vieras

olisko jollakin tietoa mistä sainsin halvalla peakin hupparin kokoa xs tai s , haluaisin vetoketjullisen ja mieluusti vaalean keltaisen ?

16. "outi"

"outi" Vieras

MMM : vieläkö sulla myynnissä peakin tavaraa ?

Jaa tämä sivu