Pedofiilien nimet ja kuvat julkisiksi!!!

  • Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos sinun lapsesi joutuisi kokemaan tuon kohtalon niin oikeastiko et haluaisi, että syyllinen olisi tiedossa ja näin muut välttyisivät samalta kohtalolta. Mielestäni tuon voi ajatella pään työntämisenä pensaaseen. Ettet halua nähtä tai tietää asiasta mitään :( Tai näin minä ajattelen sinun ajatuksistasi.
Mä haluaisin rangaistuksen sille, en sitä että siittä tehtäis medialööppi. Ajattele mitä haluat, mutta tuon mä oon töissä oppinut tähän mennessä, että tuo ei ole meidän ulkopuolisten asia alkaa syyllistämään ketään tai antaa anteeksi.

Muoks, ja se ei todellakaan vaikuta etten minä henkilökohtaisesti kävisi sitä läpi, mutta en todellakaan ihmisten kanssa joille asia ei edes kuulu.
paljon oppinut siellä töissä..

 
,,,
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Huonosti valittu sananlasku. Ja ensimmäisestä kommentistasi tulee uudelleenkin lukien mieleen, että olet juuri niitä jotka esittävät ymmärtäjää ja jättäytyvät lopulta mielipiteettömiksi.
No sanotaanko sitten näin, että mun mielestä he saavat kiinni jäädessään jo tarpeellisen rangaistuksen yleensä/ toivottavasti. Mä en näe mitään ideaa siinä, että tuollaisella asialla pitää mässäillä.

Jos on todellakin mielipiteettömyyttä se, että on ERI mieltä suurimman osan kanssa, niin ok!

Mä en todellakaan minkäänlaisessa tilanteessa hyväksy edes ajatuksen tasolla tuollaista, mutta ei ihan oikeasti ole ulkopuolisten asia vihata tai ajatella ettei pysty anteeksi antamaan. Se on uhrien tehtävä.
mielestä esimerkiksi pedofiilien rangaistukset ei ole mitenkään kovia....taidat oikeasti olla jonkintasoinen ymmärtäjä
 
"vieras"
Olemme siis erimieltä tästä asiasta. Jos tulisi laki, jonka varjolla voisimme julkaista nimet, jokainen pedo tietäisi tämän ennen kuin ryhtyisi toimeen ja ikään kuin hyväksyisi nimensä julkistamisen. Miksi siis emme tekisi noin?
Miksemme tekisi samaa vaikkapa ylinopeutta ajaville?

Tilastollisesti ylinopeutta ajavat aiheuttavat paljon enemmän vahinkoa, kuin pedofiilit. Toki peddiskin voi ajaa ylinopeutta.
 
"vieras"
Itse en näe asiaa niin, etteikö sinulla olisi mielipidettä. Mutta oletko sitä mieltä, että tässä maassa pedo saa hänelle kuuluvan rangaistuksen? Tekijän tulisi kärsiä tekojensa seurauksista enemmän, kuin teon kohde joutuu kärsimään. Ja lapsi, joka joutuu uhriksi, kärsii useimmiten koko elämänsä ajan tuosta järkyttävästä teosta. Uhri siis kärsii jopa 70-80 vuotta, montako vuotta pedo kärsii?
Hieno seksielämä sinulla, jos kärsit rakastelusta. Oletko pelle?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja minä;16421385:
Varmaan uhrin ikäkin.
Uskoisin että joka ikinen hyväksikäytetyksi joutunut häpeää, vaikka häpeä sille tekijälle pelkästään kuuluukin, mutta ihmisen mieli on monimutkainen. Saattaa vaatia todella pitkät terapiat että pääsee häpeästä edes osittain eroon. Tiedän että moni hyväksikäytetty olisi kuitenkin valmis siihen että heitä hyväksikäyttäneen kuvan saisi julkistaa. Se kuvan ja nimen julkistaminen ei vain ole mahdollista suomen lainsäädännön takia :kieh:

Eli käsittääkseni jos menisin levittelemään vaikka lappusia missä on tekijän kuva ja/tai nimi niin joutuisin luultavasti syytteeseen. :(

Ääneen kertoessa taas törmää epäuskon muuriin. Varsinkin niiden kohdalla jonka tekijän tuntevat. Luulisin että sukulaiseni vievät edelleen lapsiaan sen hirviön luo. :X
Niinpä. Vasta terapiassa nämä "uhrit" kokevat tulleensa "pahaksikäytön" kohteeksi.

Vasta "terapeutit", pellet, saavat nämä traumat esiin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja minä;16422707:
Ihanko oikeasti pedofiilit saavat mielestäsi "tarpeellisen" rangaistuksen kiinnijäädessään???
Onko toisen elämän tuhoamisesta mielestäsi oikea rangaistus pari tuntia yhdyskunta palvelua tai pikku sakot ?????????
Mistä sitä uhria rangaistaan? Mitä väärää uhri teki? Uhri saa elinkautisen! Mistä? Siitä että oli väärään aikaan paikalla? esim. kotonaan.

Paratiisihan tämä suomi on kaikille seksuaalirikollisille. Kai tänne alkaa kohta tulemaan "pakolaisia" muista maista, kun siellä ihan vainoavat ja joutuu kiinnijäädessään lusimaan parhaassa tapauksessa sen elinkautisen ja jossain sentään tarjotaan sähkötuoliakin pedofiileille joiden mielestä se oma/naapurin tytär on ihan sopiva panopuu.

Ja tarkoittiko tuo lopussa oleva lause että on uhrien tehtävä antaa anteeksi? :eek:

Huh. Ei tulisi pieneen mieleenikään.

Olisitkohan vielä samaa mieltä jos oma tyttäresi raiskattaisiin? tai jos sinut raiskattaisiin?
Jos rakastelu muuttuu "terapiassa" raiskaukseksi, niin kenen on syy? Oletko pelle?
 
"vieras"
Miksi nämä peddisketjut poistuu täältä? Onko täällä seksuaalirasisteja modeja? Olisiko aihetta kyttäjuttuun, seksuaalirasistimidet? Pellet?

Uskallatteko poistaa näitä ketjuja omalla nimellänne? Pellet.
 
[QUOTE="vieras";27897502]Miksi nämä peddisketjut poistuu täältä? Onko täällä seksuaalirasisteja modeja? Olisiko aihetta kyttäjuttuun, seksuaalirasistimidet? Pellet?

Uskallatteko poistaa näitä ketjuja omalla nimellänne? Pellet.[/QUOTE]

Mitä sä uliset siinä? Ei saa mitään selvää??

Tatuointi niille piruille pitäis laittaa ottaan, isoilla tikkukirjaimilla lasten raiskaaja tai pedofiili!!
Munien silpominen on myös hyvä keino estää rikoksen uusinta!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27864911]Niinpä. Vasta terapiassa nämä "uhrit" kokevat tulleensa "pahaksikäytön" kohteeksi.

Vasta "terapeutit", pellet, saavat nämä traumat esiin.[/QUOTE]

Näytä mulle lapsi, joka ei nauti rakstelusta, niin näytän sulle terapeutin, joka ei nauti kidutuksesta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27897542]Vastaa, huora.[/QUOTE]

Lopeta tuo tänne kirjoittelu. Kukaan terve lapsen vanhempi ei halua lukea sinun ajatuksiasi täällä. Lapsen elämään seksi tai rakastelu ei kuulu ihan millään tavalla. Seksi on aikuisten välinen asia, ei lasten. Mene hoitoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood

Yhteistyössä