>PERJANTAIN VIRALLINEN MUSAKETJU<

9mmm
vaik olisi muuten koko maailman kuningas niin ilman rakasta u are nothing.
hieno sana u mean evrything and whithout im nothing :)
mä digaan aku ankasta ja syödä samalla myös mä rakastan tätä maailmaa vaik vois vaikuttaa psykoosilta mut muulla tavalla en osaa enään elää kiitos kun sydän puhuu mulle elämää jatkuvasti sä oot aina mun rakas sillä specculla tavalla nyt ja ikuisesti katon sun kuvaas ja saan siitä kaiken tarvittavan :9
 
9mmm
rakastan mä tätä maailmaa kuin hullu en tiennyt et kosketus tekee niin hyvää sitä en koskaan osannu kaivatakkaan sitä toisen rakkauden kosketusta joka pistää sekaseks koko mielen vaikka oisit kunkku iäisyyden haluisit nauttia syleilystä vaan ja siihen nukahtaa ekaa kertaa oon hullussa stoorissa loputtomassaa ilman milenterveyden onglemaa vaik siihen ois helppo menn'ä ja viettää ajattomasta ikuisuuteen siinä tarinassa ilman jännitystä joka toinen luo sun ympärilles tää kaikki on rakkautta sulle vaik ei tulis takas niin jatkettava on sitä matkaa jonka sydän sulle loi koska muuten et oo rakkaudessa ja silloin häviit koko ihmeellisyyden elämästä kaikki on rakasta ja haluisin sua paijaa sä oot se viimenen lenkki :)
 
9mmmm
sinne muistoo palatessa tää kaikki muu on puhtaasti estestosta ilman sieluu ja sen puhetta ootte kuin tyhjät kuoret päällä maan antakaa mennä eees täällä tunteissa eläminen on hineointa kaikkinensa
 
9mmmm
moniselitteinen mut kun hurahtaa elämään omanan itsenäsä siinä on se vapaus ja vitut muiden säänöistä koska ne on estosii ilman kummepaa johtolankaa oikeasta ja väärästä pelkkää räminää tyhjästä anna rakkauden tulla täysin vapaana eläkä estele sitä hengen tietä vaikka osikin skitsofreenista mut täyttä tunetta ikuinen muusa ja se riittää mulle joko nään sut tai sitten pilven päältä taivaan isän luona tää on vika kerta joko se on opittua mut takas ei tarttee tulla enään koskaan rakkautta teille kaikille niinkuin määrätty on ei oo mitää hienompaa kuin elää vapaana ilman ahistusta sydämmen sykkeeessä :)
 

Yhteistyössä