pettääkö NAINEN

  • Viestiketjun aloittaja pariton
  • Ensimmäinen viesti
pariton
NAISENI löysi "uusia nais-" kavereita yht äkkiä. ja käy nyt aina siellä.

menee karkuun ja poistaa viestit, jos menen yrittämään tarkistaa.

poistaa kaikki viestit.

ei anna nähdä sähköposteja.

etsii netistä pano-ja itsetyydytys- novelleja.

kun joku "kaveri" soittaa, ei anna kuulla edes onko kyseessä nainen vai mies,menee puhelimen kanssa esim:vessaan.

kun sanon kauniiksi, kääntää katseensa ja sanoo "pyh" tai hah"..tms..

antaa #&%?$!* kuten ennenkin.

ottaa ja antaa oraaliseksiä kuten ennenkin.

haissut pari kertaa oudolle alapäästään. kuin spermalle(silloin kun se ei voi olla minun) tai kortsulle, vaikka emme käytä kortsuja enää.

menossa naiskaverin mies kaverin bileisiin.

ruvennut ryyppäämään baareissa ainakin joka toinen viikonloppu(ennen ei ottanut kuin kerran kuussa jos sitäkään)

naiset. te ketkä olette pettäneet: vastatkaa kiitos. miten saan varmuuden asiasta? ja muut. kertokaa mitä tiedätte. kiitos.

"unohtaa" asioita, jos huomaan jotakin outoa" joo mun piti näyttää/kertoa sulle mut unohtu.."

 
mies vailla vertaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 19:21 pariton kirjoitti:
NAISENI löysi "uusia nais-" kavereita yht äkkiä. ja käy nyt aina siellä.

menee karkuun ja poistaa viestit, jos menen yrittämään tarkistaa.

poistaa kaikki viestit.

ei anna nähdä sähköposteja.

etsii netistä pano-ja itsetyydytys- novelleja.

kun joku "kaveri" soittaa, ei anna kuulla edes onko kyseessä nainen vai mies,menee puhelimen kanssa esim:vessaan.

kun sanon kauniiksi, kääntää katseensa ja sanoo "pyh" tai hah"..tms..

antaa #&%?$!* kuten ennenkin.

ottaa ja antaa oraaliseksiä kuten ennenkin.

haissut pari kertaa oudolle alapäästään. kuin spermalle(silloin kun se ei voi olla minun) tai kortsulle, vaikka emme käytä kortsuja enää.

menossa naiskaverin mies kaverin bileisiin.

ruvennut ryyppäämään baareissa ainakin joka toinen viikonloppu(ennen ei ottanut kuin kerran kuussa jos sitäkään)

naiset. te ketkä olette pettäneet: vastatkaa kiitos. miten saan varmuuden asiasta? ja muut. kertokaa mitä tiedätte. kiitos.

"unohtaa" asioita, jos huomaan jotakin outoa" joo mun piti näyttää/kertoa sulle mut unohtu.."
Pysäytä nainen ja kysy. Vaadi selitystä käytökseen. Jos selitystä ei ole, niin...

 
Kyllähän tuo epäilyttää... Tosin en minäkään haluaisi mieheni lukevan sähköpostejani ja puhelimessakin "juoruaisin" mieluiten ihan rauhassa ilman että joku kuuntelee vieressä korvat höröllä. Enkä siis ole pettänyt. Mutta tuo ulkona ja bileissä juokseminen kuulostaa oudolta, jos ei aiemmin ole sitä harrastanut. Vaikka kyllähän joillekin iskee myöhäinen "juoksukausi" , jos on esim. pitkään ollut lapsen kanssa kotona. Ja tuo viestien salailu kyllä vähän pistää miettimään.
 
Toinen näkökulma
Kokisin itse kyllä varsin loukkaavana moisen "kyttäyksen" ja epäluulon,
eli voisin ruveta itsekin välinpitämättömäksi tai suorastaan provosoivaksi, jos mieheni penkoisi viestejäni ja hakis joka paikasta merkkejä mahdollisesta pettämisestä. Suosittelen lämpimästi, että otat rauhallisesti ja keskustelevasti nämä tunteesi esiin ja lopetat tuollaisen "vainoharhasen" salapoliisiroolin. Ellei tää tosiaan ollut provo, kuten alunperin tulkitsin, tuntuu että voisi olla paikka miettiä myös omaa roolia tässä asiassa.
 
pariton
joo se huijasi parissa asiassa. muka siksi että mä en tulis mustasukkaseksi.
väärin meni, tulin entistä enempi.
katotaan mihin tää kehittyy.. pitäis saada tietää missä mennään. varmuutta ei saa puhumalla. pakko hankkia salasanakaappari.
mutta sen sanon, että sarjat ja elokuvat vaikuttaa.(sinkkuelämää yms panosarjat) ja vuorotyö toisella ja päivätyö toisella on pahin mahdollinen yhdistelmä.
miksei naiset kerro suoraan jos niillä on toinen? pantaisiin poikki ja molemmat olisi tyytyväisiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 08:33 pariton kirjoitti:
joo se huijasi parissa asiassa. muka siksi että mä en tulis mustasukkaseksi.
väärin meni, tulin entistä enempi.
katotaan mihin tää kehittyy.. pitäis saada tietää missä mennään. varmuutta ei saa puhumalla. pakko hankkia salasanakaappari.
mutta sen sanon, että sarjat ja elokuvat vaikuttaa.(sinkkuelämää yms panosarjat) ja vuorotyö toisella ja päivätyö toisella on pahin mahdollinen yhdistelmä.
miksei naiset kerro suoraan jos niillä on toinen? pantaisiin poikki ja molemmat olisi tyytyväisiä.

Kerro sitten miten kävi.

Kai samasta syystä kuin miehet eivät kerro: Pelkäävät tyhjän päälle jäämistä/muutosta/sitä, jos siitä toisesta suhteesta ei tule mitään jne. Tottumus ja toisaalta tulevaisuuden pelko.

Liiallinen selittely yms. kielii pettämisestä. Tai "oudot" selittelyt.

Luulenpa, että naiset petää siinä kuin miehetkin, toki naiset eivät samassa määrin "levelile" asialla, joka ei ole kunniaksi naiselle (päinvastoin kuin miehelle ehkä). Mies kai harvemmin katsoo läpi sormien pettämistä tai antaa anteeksi, naiset taas liiankin helposti anteeksiantavat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 19:21 pariton kirjoitti:
NAISENI löysi "uusia nais-" kavereita yht äkkiä. ja käy nyt aina siellä.

menee karkuun ja poistaa viestit, jos menen yrittämään tarkistaa.

poistaa kaikki viestit.

ei anna nähdä sähköposteja.

etsii netistä pano-ja itsetyydytys- novelleja.

kun joku "kaveri" soittaa, ei anna kuulla edes onko kyseessä nainen vai mies,menee puhelimen kanssa esim:vessaan.

kun sanon kauniiksi, kääntää katseensa ja sanoo "pyh" tai hah"..tms..

antaa #&%?$!* kuten ennenkin.

ottaa ja antaa oraaliseksiä kuten ennenkin.

haissut pari kertaa oudolle alapäästään. kuin spermalle(silloin kun se ei voi olla minun) tai kortsulle, vaikka emme käytä kortsuja enää.

menossa naiskaverin mies kaverin bileisiin.

ruvennut ryyppäämään baareissa ainakin joka toinen viikonloppu(ennen ei ottanut kuin kerran kuussa jos sitäkään)

naiset. te ketkä olette pettäneet: vastatkaa kiitos. miten saan varmuuden asiasta? ja muut. kertokaa mitä tiedätte. kiitos.

"unohtaa" asioita, jos huomaan jotakin outoa" joo mun piti näyttää/kertoa sulle mut unohtu.."
Tuli vaan mieleen, että olisiko tuo haju alapäässä likuvoide ja lildolusta johtuuvaa, kun hakee netistä myös itsetyydytysnovelleja?
 
otan osaa
Aika vahvasti kaikki viittaa siihen, että hänellä on toinen mies. :/
Itsellänikin on joskus ollut, mutta se oli kyllä paljon varovaisempaa. Kaikki pelattiin varman päälle ja kiinni ei jääty. Kumpikaan ei soitellut, jos ei ollut täysin varma, että toinen olisi yksin jne..

Yritäpä kysäistä, että josko sinäkin voisit lähteä noihin bileisiin mukaan. Sano, että tahtoisit tututstua hänen uusiin ystäviin tms.

Pistä kova kovaa vastaan ja nosta kissa pöydälle. Jos ei suostu puhumaan, niin sit sun on vaan keksittävä jotain muuta. Pistä vaikka joku kaveri "vakoilemaan" naistasi.

Ja miksi nainen salailee.. Niin.. Itsekin salasin salasuhteen ja salaan sen vielä vuosien jälkeenkin.. Mulla suurin syy oli kai se,että meillä oli kuitenkin perushyvä suhde (joo, petin silti, joten kai jotain vikaakin oli pakko olla) ja olisin satuttanut todella, todella pahasti miestäni, jos olisin kertonut/jättänyt hänet. :ashamed: Monesti mietinkin silloin, että miksi petän, jos tiedän, että se satuttaa toista todella paljon, jos hän saisi tietää. Tuo salarakas vain tuntui olevan "se oikea", joten pakko oli sählätä ja pistää pystyyn "suhde." Lopulta minä päätin sen lopettaa, sillä oli pakko valita oman miehen ja salarakkaan väliltä...

Paljon voimia parittomalle! Kyllä kaikki järjestyy! :hug:
 
vinkin annan
Kuuleppas!
Saatta hyvin olla että vain kuvittelet osan sillä niin se ihminen toimii kun saa jotain päähänsä niin alkaa kehittää myös vähän omaa hömppää sinne joukkoon. tulee "vainoharhaiseksi".
Valitan jos näin tosissaan on, että naisesi pettää mutta toivon ettei näin kuitenkaan ole. Sellaista kohtelua kukaan ei ole ansainnut.
Miksi pettää.. kun voi jättää.
Kehoitan sinua juttelemaan naisesi kanssa tästä asiasta se usein auttaa kun pui asiat kunnolla halki.
Annan sellaisen vinkin sulle....ja se kuuluu näin:
Me naiset ollaan todella todella monimutkaisia. Joskus tuollanen saattaa olla ihan kiusaamista. Annetaan miehen ymmärtää jotain muuta mitä se tosissaan on. Halutaan saada oma mies mustasukkaiseksi keinolla millä hyvänsä. Joskus tosin saattaa mennä hieman ylikin. Se kun vaan on joillekkin naisille hyvinkin tärkeää että mies ilmaisee omaa mustasukkaisuuttaan. Näin nainen tietää olevansa haluttu ja ettei ole miehelleen itsestään selvyys.
Se on minun teoria, mutta mielipiteitä mahtuu tähän maailmaan niin paljon kuin on ihmisiäkin.. Jopa enemmänkin.
Itse olen ollut kumpikin osapuoli aikanaan.
Ennen kuin sinulla on todisteita niin älä hauku väärää puuta. Ole kärsivällinen ja kerro rakkaallesi mikä mieltäsi painaa. Puhumalla ne asiat selviää kaikkein parhaiten.
Liika painostus yms vain ahdistavat toisen nurkkaan ja saavat pakenemisen tuntumaan yhä houkuttelevammalta.
Voimia sinulle!
 
pariton
joo sillä on siis mieskaveri, jonka kanssa se aikoo mennä bilettään..

sain sen vakuuttamaan mulle että kertoo tästä lähtien kaikki asiat mieluummin etukäteen mulle. mutta aina on pieni kouristus mahassa, kun se lähtee.

varsinkin, kun se sanoo että menee kahville sen jätkäkaverin kanssa,että menee ihan hetki.tai "vähän aikaa" se lupaa vaan olla ja päästän sen meneen. ja sitte se tulee 2 tunnin päästä. eikä voi soittaa tai kirjottaa puolivälissä että menee vielä vähän aikaa.

tosi ärsyttävää odottaa illalla kun se pääsee töistä ja oon koko päivän sitä odottanu kotiin, niin se käy vaan pusimassa mut ja menee taas.. ei siinä tuu uni enää silmään kun miettii kaikkea mahollista, kunnes se tulee takas joksus yöllä.

täytyy kutsua se ukko kylään joskus niin näkee olisko siitä mihinkään. kuulemaa se on niin ruipelo että se uppois mun naiseeni..

ärsyttävää kun on taipumusta mustasukkaisuuteen. mua ei haittais yhtään mitä se tekee, jos vaan pysyy mun kanssa. mutta aivot on välillä erimieltä. pitäis mennä johki psykoosiin että vois nukkua yönsä rauhassa, oli nainen sitte missä tahansa ja teki mitä tahansa..pääasia ettei jätä mua ikinä.

oho puhuin itteni pussiin. no sen siitä saa kun on 2 aivot..

hyvä kun täältä saa apua! kiitos.
 
surullinen tuo teidän tilanne!
Mutta melko varmasti se sun nainen pettää sinua.
mulla oli vähän samanlainen tilanne ja lopulta se selvis että mies pettää!!!
Se kerto ite kun tarpeeks monesti tivasin. mutta lopulta parempi näin kun se vakoilu jatkuvasti. Nyt koskee niin h.elvetisti! Mutta meinataan kuitenkin jatkaa.
Voimia ja selvitä tilanne hänen kanssaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 11:48 vieras kirjoitti:
Lopeta kyttääminen ja typerä mustasukkaisuus!! Sähän ajat naises toisen miehen syliin tolla menolla.
kyllä minäkin kyttäisin tuossa tilanteessa ja olen kytännytkin kun rupesin epäilemään että jotain suhinaa seläntakana on meneillään ja kyllähän sieltä sitten asioita paljastuikin...
 
lintu
Ei välttämättä petä, mut on ehkä kyllästynyt suhun. Mul oli aikanaan niin, Aloin käydä enemmän baareissa, otin vanhoihin ja uusiin kavereihin enemmän yhteyttä.. halusin olla kotoa pois, kun en jaksanut miestäni (joka oli liian "läheisriippuvainen") vaikka sain vaan naiskevereilta viesteja, poistin ne, koska ne ovat yksityisasiani, eikä kuulunut miehelleni..


Ei välttämättä petä. Anna tilaa, älä roiku kiinni joka hetki, ja kysele kokoaika "mihin menet", "mitä teet", "koska tuut" ym. voi olla et rauhoittuu.
 

Yhteistyössä