Pettämissivusto; Victoria Milan - tyrmistyin täysin!

ps. Oletko koskaan kuullut lausahdusta; tilanne tekee varkaan. - On paljon helpompi lähteä kyseisten mainosten johdattelemana vaikeasta tilanteesta parisuhteessa "kokeilemaan" kuin jos tuollaista ei tyrkytettäisi. Eikö totta?
Minä en pysty allekirjoittamaan tuota. Tilaisuuksiahan on ollut iät ja ajat, ei yksi sivusto sinänsä tilannetta muuta kuin siltä osin että pettäjät (ehkä) saadaan ns. saman katon alle kaikki.

Sivuston mainonnasta en kyllä pidä, ei ole minusta asiallista mainostaa isokokoisilla mainoksilla kaduilla tai lähettää toisten sähköposteihin mainoksia joita toinen ei ole tilannut. Mutta en osaa pitää tuota sivustoa uhkana ihan tavallisten ihmisten tavallisille parisuhteille - pettäjä pettää aina omasta halustaan. Joskus täysin tietoisesti ja etukäteen suunnitellen, joskus tilanne tulee eteen yllättäen (tyyliin firman pikkujoulut ja humalainen sihteerikkö).
 
ulkonainen
Minakaan en usko tuohon tilanne tekee varkaan -kommenttiin. Tilaisuuksia riittaa seka miehille etta naisille, ainakin jos yhtaan yoelamassa liikkuu. Ja silloin ollaan yleensa viela alkoholin vaikutuksen alaisena, sivuille menija tekee ihan selvinpain valinnan hakea ns. piristysta elamaan.
 
Huh huh, kuulostaa minusta aika kylmäveriseltä. Ei ihme että usko rakkauteen ja hyvään parisuhteeseen on monilla niin huono tai sitä ei ole ollenkaan. Toisaalta tulee surku sellaisia ihmisiä - he jäävät paitsi lämpimän ja antoisan parisuhteen (ja samalla ystävyyden) tuomasta tyydytyksestä. Tuo lause "nykyisin pariskunnat etsivät monesta suunnasta uutta" kolisee onttouttaan niin että ihan puistattaa..
Jos on parisuhde jossa on sallittu kolmas osapuoli, niin eihän se ole pois hyvästä parisuhteesta tai rakkaudesta?
 
Keijupölly
Kyllähän siihen varmaan jotain eloa tulee, kun toinen viimein saa tietää, että häntä on petetty. Otaksuisin ainakin ovien paukkuvan, kuuluvan huutoa ja ehkä jopa lautasten lentävän.:popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
En kyllä hyväksy sitäkään, että ihmistä aletaan laittamaan häkkiin. Kyllä noita vaihtoehtoja löytyy jos sille tielle lähtee. Ihmisellä on kuitenkin vapaa tahto ja se sallittakoon. Kyllä pitää suhteessa sen verran keksustella,että tästäkin voidaan puhua kotona avoimesti. Ei se kuitenkaan estä jos toinen on mennäkseen mutta tietää ainakin toisen rajat. Ja mistä on valmis luopumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Keijupölly
No jokos te ootte alkaneet etsiä omia puolisoitanne tuolt sivustolta? :D

Ja eikö tuo ole riskaabeliä, kun joku pettämisen vastustajahan voi tuolta sivuston kautta tutustua näihin pettäjiin ja järjestää niille jotain ikävää.:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24955130:
Jos suhteessa petetään, ei silloin ole kyse mistään yhteisistä pelisäännöistä, vaan toisen seläntakana vehtaamisesta
Alunperinkin pitäisi kyetä suhteessa puhumaan omista rajoistaan ennen kuin jotain tuollaista tapahtuu. Silloin toinen tietää mistä on valmis luopumaan jos lähtee petoksen tielle. Se on silloin valinta koska mielestäni aikuinen ihminen valitsee oman tiensä omasta vapaasta tahdostaan ei pakotettuna johonkin tiettyyn. Siksi pitää kyetä ja voida jutella ja tehdä ne pelisäännöt.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Ja taas nähdään millä tolalla nykyihmisen moraalinen selkäranka on. Pitää oikein vasittu sivusto olla toisten selän takana vehtaamiseen.
Tuotu kuin tarjottimelle. Vaikka ihan samaa ihmiset tekee oli tuo sivusto yllä eli ei.
 
"mä"
Tunnen useita miehia seka naisia jotka ovat pettaneet kumppaniaan (salassa), monien mielesta se piristaa omaakin suhdetta. Itse en ota siihen kantaa, ku ei tieda kokemuksesta, mutta siina tapauksessa tuo sivusto on ihan hyva. Pettaminen kuitenkin tapahtuu ilman sivustojakin.
Noh... me mentiin massan ja muodin mukana. Ensin petin minä... useamman kerran kunnes jäin kiinni. Ja voin sanoa että yhtään kertaa se ei piristänyt meidän parisuhdetta. Lopulta mies tuskastui ja petti itsekin... putosin korkalta ja kovaa, vasta silloin tajusin mitä se tekee toiselle ihmiselle ihan oikeesti. Ei piristänyt parisuhdetta ei, paitsi jo se lasketaan siksi, että molemmat viisastuimme ja tajusimme, että se oma hyväolo lähtee ihan itsestä ja se miten sen parisuhteen hoitaa... nyt ei pysty ees aatteleen pettämistä vaan se oksettaa. Rakastamme toisiamme ja emme tarvitse siihen rakkauteen enää ikinä ketään muuta... se vain rikkoo jotain ja kovaa...
 
Yäk!
Onkohan teillä tämän kyseisen sivuston puolustajilla lapsia, nuoria jotka vasta opettelee elämää? Minkä kästyksen nuoret saavat parisuhteesta kun tommosta sontaa tuputetaan ihan viattomasti, pítäisi ajatella lastenkin kannalta asiota vaikka monet aikuiset sikailisivat kuinka! Ihan vaan 10-vuotiaan pojan äitinä hmettelen. Kyllä kuitenkin suuri osa ihmisistä nykyään vielä haluaa toisiaan kunnioittavan parisuhteen mutta ihan pelottaa mihin suuntaan nuoret tällä menolla kasvavat!
 
"tiimarinvihko"
Mäkin mietin nuorison kannalta asiaa silloin kun uutisoitiin siitä jättikokoisesta mainoksesta ko. sivustosta Kalliossa. Millaisia ristiriitaisia signaaleja tällainen lähettää nuorille?

Mä en ole käynyt katsomassa ko. sivustoa enkä käy, ettei mies luule että mua jostain muista syistä kuin uteliaisuudesta kiinnostaa ko. sivusto :D. Mutta uteliaisuudesta; onko siellä siis kuvat niistä ihmisistä ketä sitä käyttää? Että jos siellä olisi oma mies tai jonkun tutun mies tai vaimo, niin onko se tunnistettavissa sieltä vai miten toi sivusto oikein toimii? Pitääkö siitä maksaa ensin, että pääsee selaamaan profiileja?
 
[QUOTE="tiimarinvihko";24955334]Mäkin mietin nuorison kannalta asiaa silloin kun uutisoitiin siitä jättikokoisesta mainoksesta ko. sivustosta Kalliossa. Millaisia ristiriitaisia signaaleja tällainen lähettää nuorille?

Mä en ole käynyt katsomassa ko. sivustoa enkä käy, ettei mies luule että mua jostain muista syistä kuin uteliaisuudesta kiinnostaa ko. sivusto :D. Mutta uteliaisuudesta; onko siellä siis kuvat niistä ihmisistä ketä sitä käyttää? Että jos siellä olisi oma mies tai jonkun tutun mies tai vaimo, niin onko se tunnistettavissa sieltä vai miten toi sivusto oikein toimii? Pitääkö siitä maksaa ensin, että pääsee selaamaan profiileja?[/QUOTE]

Sinne voi rekata ilmaiseks, lisäominaisuudet kai maksaa, en tiedä.
Kuvat on nähtävil jos haluaa näyttää ne, ne on blurrattu hieman, mut kyl tunnistaa jos tuntee tyypin, ja onhan siel muutkin tiedot, mist päin Suomea jne.
Aika selkeitä kuvia monella. Ja sit jos toisen kans on tekemisis, niin näkee ne kuvat kai ihan normaalisti? Saattaa sekin maksaa, en tiedä.
 
ulkonainen
[QUOTE="mä";24955208]Noh... me mentiin massan ja muodin mukana. Ensin petin minä... useamman kerran kunnes jäin kiinni. Ja voin sanoa että yhtään kertaa se ei piristänyt meidän parisuhdetta. Lopulta mies tuskastui ja petti itsekin... putosin korkalta ja kovaa, vasta silloin tajusin mitä se tekee toiselle ihmiselle ihan oikeesti. Ei piristänyt parisuhdetta ei, paitsi jo se lasketaan siksi, että molemmat viisastuimme ja tajusimme, että se oma hyväolo lähtee ihan itsestä ja se miten sen parisuhteen hoitaa... nyt ei pysty ees aatteleen pettämistä vaan se oksettaa. Rakastamme toisiamme ja emme tarvitse siihen rakkauteen enää ikinä ketään muuta... se vain rikkoo jotain ja kovaa...[/QUOTE]

Luulenkin etta se pointti on etta ei jaa kiinni :D, silloin se voi hyvassa tapauksessa piristaakin omaa suhdetta, ei tietysti kaikissa tapauksissa.
 

Yhteistyössä