pettynyt mieheen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
kommentoikaa miten itse toimisitte tai ajattelisit siitä,kun seurustelet kolme vuotta ihmisen kanssa,jota todella rakastat ja päinvastoin.olette kihloissa olleet vuoden.

Eräänä päivänä tulee ilmi,että tämä mies on ollut ryyppäämässä naispuolisen ystävänsä luona.simahtanut sohvalle josta kömpinyt kotiinsa aamun pikkutunneilla.

olen jo aikaisemmin sanonut,etten tykkäisi jos tämän ystävänsä kanssa näin toimisi..ei tunnu hyvältä,enkä itse saisi koskaan siten toimia.

mikä sai menemään ja niin tekemään.olen niin tuhannen pettynyt ja petetty,vaikka seksuaalisuudesta ei kuulemma koskaan ole ollut kyse..mitä vittua!
 
vierailija990
Jännä juttu että näitä "naispuolisia ystäviä vuosien takaa" ilmaantuu yhtäkkiä kolmen vuoden ("X vuoden") yhdessäolon jälkeen, kaameassa kännissä ja niiden sohvilla on niin hyvä nukkua pois krapulaa.

Kummallista, ettei näistä naispuolisista ystävistä puhuta noin ihan muuten vaan arjessa koskaan sanaakaan.
 
Pin
Minäkin olen joskus jäänyt jonkun puolitutun miehen viereen nukkumaan ja palannut kotiin vasta aamulla. Mun miestä huvitti asia. Ystävälleni jäi siis yövieras ja tämän kaveri, enkä jaksanut kotiin enää lähteä vaan kaveri levitti sohvansa.
On tuosta jo aikaa, nykyään niin mukavuudenhaluinen, että haluan herätä omasta sängystä.
 
vierailija
Minäkin olen joskus jäänyt jonkun puolitutun miehen viereen nukkumaan ja palannut kotiin vasta aamulla. Mun miestä huvitti asia. Ystävälleni jäi siis yövieras ja tämän kaveri, enkä jaksanut kotiin enää lähteä vaan kaveri levitti sohvansa.
On tuosta jo aikaa, nykyään niin mukavuudenhaluinen, että haluan herätä omasta sängystä.
Sinä sinä sinä....aika erikoinen huumorintaju miehelläsi jos oli kovinkin huvittunut tilanteesta. Terve määrä mustasukkaisuutta kertoo välittämisestä.

Ymmärrän apeen pettymyksen täysin. En olisi yhtään huvittunut.
 
vierailija
Minäkin olen joskus jäänyt jonkun puolitutun miehen viereen nukkumaan ja palannut kotiin vasta aamulla. Mun miestä huvitti asia. Ystävälleni jäi siis yövieras ja tämän kaveri, enkä jaksanut kotiin enää lähteä vaan kaveri levitti sohvansa.
On tuosta jo aikaa, nykyään niin mukavuudenhaluinen, että haluan herätä omasta sängystä.
Miten tämä tieto liittyy mihinkään?
 
Pin
Sinä sinä sinä....aika erikoinen huumorintaju miehelläsi jos oli kovinkin huvittunut tilanteesta. Terve määrä mustasukkaisuutta kertoo välittämisestä.

Ymmärrän apeen pettymyksen täysin. En olisi yhtään huvittunut.
Niin me olemme kovin erilaisia. Mieheni luottaa minuun ja hänellä on aika hyvä itsetunto ja sama toistepäin. Ei kumpikaan olla mustasukkaisia ihmisiä ja aika hyvä syy sellaiseen pitäisi olla jos alkaisin kilahtelemaan jostain naisjutusta, saisi olla joku varma salasuhde tms siinä vaiheessa, sitten kyllä minäkin jo räjähtäisin.

Asia siis huvittaisi meistä molempia. Ymmärsin että tässä kyseltiin ihmisten mielipiteitä asiasta ja tuli oma juttu mieleen, mutta ilmeisesti sai vaan sanoa, että suuttuisin helvetisti ja ottaisin eron.
 
  • Tykkää
Reactions: 4eliveto
Pin
Miten tämä tieto liittyy mihinkään?
No kun kysyttiin miten otettais asia niin vastasin omalla tarinalla, tulipa vaan mieleen, keskustelupalsta tämä kai on kuitenkin. Ajattelin, että siitä voi päätellä miten itse suhtautuisin. Paha rikos ilmeisesti oli, että kerroin toisen ihmisen reaktiosta enkä vain omaani. Tai olisihan sekin ollut paskaa jos olisin sanonut, että repeisin nauruun kun tietyt vastaukset vain kelpaavat...
 
Samusoosi
Ai ei saa jäädä kaverille yöksi? Just joo.
Vai oliko pettymys kännäämisestä? Sen voi ehkä ymmärtää, varsinkin jos toistuu tosi usein ja on vaikka jälkikasvua harkinnassa. Siitä ei tainnut kuitenkaan olla kyse...
 
No ihan rehellisesti kuulostaa kieltämättä aika hemmetin pikkumaiselta hermostua tuollaisesta.

Itseä ei jaksaisi kiinnostaa, missä ja kenen kanssa on yönsä nukkunut.
Tsemppiä, on varmasti aika rankkaa olla noin epävarm...ei kun siis omistushal..ei kun siis TERVEESTI MUSTASUKKAINEN ihminen.
 
No ihan rehellisesti kuulostaa kieltämättä aika hemmetin pikkumaiselta hermostua tuollaisesta.

Itseä ei jaksaisi kiinnostaa, missä ja kenen kanssa on yönsä nukkunut.
Tsemppiä, on varmasti aika rankkaa olla noin epävarm...ei kun siis omistushal..ei kun siis TERVEESTI MUSTASUKKAINEN ihminen.
Aika erikoista, jos ei ole vähääkään kiinnostunut siitä, missä ja kenen kanssa oma kumppani on yönsä viettänyt. Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu ihan yleisesti se, että on kiinnostunut kumppaninsa tekemisistä.
 
Pin
No ihan rehellisesti kuulostaa kieltämättä aika hemmetin pikkumaiselta hermostua tuollaisesta.

Itseä ei jaksaisi kiinnostaa, missä ja kenen kanssa on yönsä nukkunut.
Tsemppiä, on varmasti aika rankkaa olla noin epävarm...ei kun siis omistushal..ei kun siis TERVEESTI MUSTASUKKAINEN ihminen.
Se kertoo VÄLITTÄMISESTÄ, että kilahtaa toisten sohvalla nukkumisesta. :D
Olisi tullut kyllä sillon miehelle kenkää aika äkäisesti jos olisi vetänyt kilarit mun nukuskeluista, olisin jo kivasti ennen lapsia nähnyt, ettei se toinen ole ihan sinut itsensä kanssa. Toisaalta ihan hyvä testaus nyt kun miettii.

Ja voihan sitä joskus suuttua ihan vaan pahaa päiväänsä hölmöistäkin jutuista tai jos tuossa oli taustalla jotain muuta (??). Toivottavasti tässä kävi näin, tänään on sitten parempi päivä?
 
Pin
Aika erikoista, jos ei ole vähääkään kiinnostunut siitä, missä ja kenen kanssa oma kumppani on yönsä viettänyt. Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu ihan yleisesti se, että on kiinnostunut kumppaninsa tekemisistä.
No jos nyt joskus kamujen kanssa käy iltaa viettämässä eikä sitten jaksakaan kävellä kotiin mukavalta sohvalta vaan tulee aamulla varhain niin ei, en näe minäkään ongelmaa.

Eri asia sitten, jos tilanne olisi se, (varsinkin perheellisenä) ettei koskaan tietäisi missä se menee, sitten suuttumus olisi kyllä jo ihan muista syistä mitä tässä ketjussa on nähty ongelmaksi...
 
Niin me olemme kovin erilaisia. Mieheni luottaa minuun ja hänellä on aika hyvä itsetunto ja sama toistepäin. Ei kumpikaan olla mustasukkaisia ihmisiä ja aika hyvä syy sellaiseen pitäisi olla jos alkaisin kilahtelemaan jostain naisjutusta, saisi olla joku varma salasuhde tms siinä vaiheessa, sitten kyllä minäkin jo räjähtäisin.

Asia siis huvittaisi meistä molempia. Ymmärsin että tässä kyseltiin ihmisten mielipiteitä asiasta ja tuli oma juttu mieleen, mutta ilmeisesti sai vaan sanoa, että suuttuisin helvetisti ja ottaisin eron.
Meidän perheessä on selvää, puolin ja toisin, ettei jäädä toisten sohville nukkumaan (mikäli niin ei ole etukäteen sovittu) vaan kömmitään himaan. En usko, että kumpikaan meistä epäilisi toisen tekevän mitään, enkä usko, että suhteessamme kärsitään luottamuspulasta, mutta se nyt vaan on meidän suhteessa vähän epäsopivaa ensinnäkin lähteä "vanhan tutun kämpille jatkoille" saati jäädä sinne yöksi.
 
No jos nyt joskus kamujen kanssa käy iltaa viettämässä eikä sitten jaksakaan kävellä kotiin mukavalta sohvalta vaan tulee aamulla varhain niin ei, en näe minäkään ongelmaa.

Eri asia sitten, jos tilanne olisi se, (varsinkin perheellisenä) ettei koskaan tietäisi missä se menee, sitten suuttumus olisi kyllä jo ihan muista syistä mitä tässä ketjussa on nähty ongelmaksi...
En tiedä mikä ap:n tapauksessa tilanne oli, mutta mun nähdäkseni on eri asia olla jonkun ystävän luona istumassa iltaa ja jäädä sinne yöksi, kuin olla baarissa "törmätä vanhaan tuttuun", mennä sen luokse jatkoille ja "sammua sohvalle".
 
Pin
Meidän perheessä on selvää, puolin ja toisin, ettei jäädä toisten sohville nukkumaan (mikäli niin ei ole etukäteen sovittu) vaan kömmitään himaan. En usko, että kumpikaan meistä epäilisi toisen tekevän mitään, enkä usko, että suhteessamme kärsitään luottamuspulasta, mutta se nyt vaan on meidän suhteessa vähän epäsopivaa ensinnäkin lähteä "vanhan tutun kämpille jatkoille" saati jäädä sinne yöksi.
Ok
 

Yhteistyössä