Pidän miehistä, joita ei ole Suomessa :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai pitäskö sanoo näin, että sä et vaan kelpaa Suomalaisille miehille. Taidat ite olla näitä juntti eukkoja, jotka sortuu haukkumaan Suomalaista miestä. Sopii miettiä, että miks Suomalainen mies ei arvosta Suomalaista naista, enää en ap:n kommentin takia ihmettele yhtään.
 
Pey
No en mä tiedä. Minäkin tykkään suomalaisista miehistä ja olen siksi sellaisen kanssa naimisissa?
Ai. Mä en edes tunne suurinta osaa suomalaista miehistä saatikka pidä kaikista tuntemistani suomalaismiehistä. Olen suomalaisen miehen kanssa, koska en tunne paljoa muitakaan kuin suomalaisia miehiä joten kyseessä on tilastollinen todennäköisyys ihastua juuri suomalaiseen.
 
Ai. Mä en edes tunne suurinta osaa suomalaista miehistä saatikka pidä kaikista tuntemistani suomalaismiehistä. Olen suomalaisen miehen kanssa, koska en tunne paljoa muitakaan kuin suomalaisia miehiä joten kyseessä on tilastollinen todennäköisyys ihastua juuri suomalaiseen.
Ok.
Mun mielestä tuollaista kommenttia ei tarvi ottaa niin kirjaimellisesti. Esim. jos joku sanoo pitävänsä japanilaisista naisista, niin häntä saattaa viehättää näiden ulkonäkö tai jokin muu yhdistävä tekijä, se ei silti tarkoita, että hän viehättyisi jokaisesta japanilaisesta naisesta.

Ihan sama, kun minä sanon pitäväni suomalaisista miehistä. Siihen on montakin syytä. En siltikään ajattele suomalaisten miesten olevan mikään homogeeninen yhteisö enkä todellakaan pidä kaikista suomalaisista miehistä tai viehäty heistä. Tähän mennessä minä olen kuitenkin aina viehättynyt eniten suomalaisesta miehestä vaikka olen tavannut paljon muistakin kulttuureista tulleita.
 
vierailija
Vai pitäskö sanoo näin, että sä et vaan kelpaa Suomalaisille miehille. Taidat ite olla näitä juntti eukkoja, jotka sortuu haukkumaan Suomalaista miestä. Sopii miettiä, että miks Suomalainen mies ei arvosta Suomalaista naista, enää en ap:n kommentin takia ihmettele yhtään.
Ensimmäistä kertaa elämässäni sanon poikkisanan suomalaisista miehistä. Olen tavannut kaikenlaisia suomalaisia miehiä työni kautta, mutta jokin heissä ei nappaa, ei tunnu omalle. :/
 

Yhteistyössä