Pika-apuja, roska silmässä

Aaargh, raivostuttava olotila.. 2h on ollut "roskan tunne" silmässä, ei kuitenkaan näy roskaa (tai ripseä ), yritin jo pariin kertaan huuhtoakkin silmää mutta huonoin tuloksin :/

Täältä löytyy aina hyviä vinkkejä, olisko kenelläkään tähän vaivaan?? =)
 
kitty
ihan reilusti mene suihkuun ja sillä juoksevalla vedellä huuhdot silmää, ei mitään vettä käteen ja silmään systeemiä...
sitten silmät rennosti kiinni, onnistuu parhaiten pitkällään, ja odottelet n. 10 min niin silloin jos siellä on joku ns. liikkuva roska silmän omat nesteet poistaa sen
 
mullakin oli pari päivää kunnes tuli itsekseen pois... :kieh: tosi ankea tunne!!

kokeile upottaa pää vesisoikkoon :D kuulemma pitäs auttaa...siis silmä auki tietty :xmas:
tai sit pumpulitupolla vetaset luomen alta kunnolla!
 
EEEEEEEIIIIIII, tämä ei ole totta...yö nukuttu,aamutouhut hoidettu ja nyt kun istuin aamukahville alkoi roska vaivaamaan taas silmää :eek: Juu ja kiitos eilisistä neuvoista, ei ollut valittettavasti apua joten pakko kai raahautua lekuriin tänään jos tämä vaiva jatkuu. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Ettei oli näärännäppy? Huuhdo silmää lämpimällä tai pidä ihan lämpöstä haudetta jos on tuo näärännäppy ni katoaa nopeemmin

Mutta eikös näärännäppy näy ulospäin, vai voiko olla tuolla sisäluomella niin ettei näy ulospäin??

Mä olin eilen ratsastamassa ulkokentällä ja tuuli aika kovasti/pölysi ja tämän jälkeen vaiva alkoi (tosin huomasin vasta kotona kun tulimme saunasta)
 
Tämä on muuten yksi oiva kidutusmuoto, roskia silmään tasaisin väli-ajoin :whistle: En olisi uskonut että yksi pieni "roska" tai mikä nyt lieneekään silmässä on, voi haitata oloa näin kokonaisvaltaisesti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:
tuo on niin inhottavaa!!!!

Mulla on piilarinestettä, jolla huuhtelen silmää, jos tarvetta on. Hyvin lähtee hiekat silmistä ;)

Mun on kohta aika lähtee apteekkiin tai sinne lekuriin hakeen jotain ainetta, niin paljon ketuttaa tämä roska.

Mä en yleensä vingu ja kitise juuri mistään, mutta nyt tuo silmässä oleva pieni roska tai mikä lienee, musersi mun puolustuksen :LOL:
 
taavi
Mulla on parhaillaan oikeassa silmässä kolme näärännäppyä
mut ne ei näy ulos päin, kaksi on yläluomen sisäpuolella ja yks
alaluomessa ihan ripsien juuressa, mut se näkyy punoittavana pattina ulos päin.
tuntuu kuin silmässä olis roska/roskia.. kutiaa välillä kamalasti.
Ja luomi turvoksissa ja kipeä.
nyt on onneksi oireet jo lieventyny.
lomudal silmätipat on auttanu.
kannattaa kokeilla.
jos ei oireet ala helpottaan niin memen lääkäriin.
 
Jenna Vaisanen @ alapitka
mun isoveljellä on ollut roska silmässä mun piti olla hoitaja se tuntuu inhotavalta.eilen mulla meni roska silmään.vinki,kannataa käden lämpöisenä vedellä huutoo silmä ja sitten jos näkyy roska ota pois sitten lepäämään n,20 sekkaa jos vielä tuntuu roska silmässä niin kannataa käydä kyssissä.
 
Jenna Vaisanen @ alapitka
lauantaina ja sunnuntaina ei kannata viiden maissa mennä kyssiin koska su pitää varata aika ja se maksaa.
se tuntuu hinhotavalta kun on roska silmässä tai ripsi.
 
Ei mikään silmäexpertti
Ainakin minun mielestäni kannattaa räpytellä silmiä ja katsoa samalla "kattoon". (siis jos on pieni roska), jos iso on, niin kannattaa minun puolesta mennä lääkäriin!
 

Yhteistyössä