Pitäisikö turvapaikansaannilla olla nais- ja lapsikiintiö?

Esim. että kaikista turvapaikansaaneista pitää olla naisia ja lapsia vähintään 2/3 osaa. Naisten ja lasten turvapaikkojen perustella voitaisiin määrittää miesten saamien turvapaikkojen määrä? Tällä periaatteella väestön sukupuolivääristymäkään ei vääristyisi liian nopeasti, kuten ruotsissa on käynyt?
 
vierailija
Jos mä nyt jotain muistan niin sipilä ja tää hallitus kutsu nimenomaan irakilaisia miehiä. Ne on halunnut vaan nuoria miehiä suomeen ja kyse on vaan työntekijöistä. Mä olen aika varma että sen turvapaikan saa paljon helpommin jos on koulutus. Se taas miten tää vääristää sukupuolia ei kiinnosta niitä yhtään. Suomihan saa leireiltä valita ja jos joku kuvittelee että tavalliset ihmiset pystyis siihen jotain vaikuttamaan niin ei pysty. Mä olen varmaan suvakki ja mulle käy hyvin toi teidän ehdotus. Otettais enemmän mut ei enää yksittäisiä miehiä ainakin toistaseks. Tälle löytyy ihan varmasti kannatusta laajalti.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Tossa ny ainakin nimimerkillä "vierailija" menee sekaisin kiintiöpakolaiset ja turvapaikanhakijat.
Kiintiöpakolaiset valitaan pakolaisleireiltä.

Turvapaikanhakija taas on semmoinen joka tulee rajalle ja ilmoittaa hakevansa turvapaikkaa. Ja kun ei hakijoiden lukumäärää, kansallisuutta, ikää tai sukupuolta oikein voi etukäteen tietää niin kiintiöt sopii hommaan harvinaisen huonosti.
Kun oikeestaan ainoa mitä voidaan päättää on se myönnetäänkö turvapaikka vai ei ja resursseilla sit päättää se kauanko hakemuksen käsittely kestää.
 
Tossa ny ainakin nimimerkillä "vierailija" menee sekaisin kiintiöpakolaiset ja turvapaikanhakijat.
Kiintiöpakolaiset valitaan pakolaisleireiltä.

Turvapaikanhakija taas on semmoinen joka tulee rajalle ja ilmoittaa hakevansa turvapaikkaa. Ja kun ei hakijoiden lukumäärää, kansallisuutta, ikää tai sukupuolta oikein voi etukäteen tietää niin kiintiöt sopii hommaan harvinaisen huonosti.
Kun oikeestaan ainoa mitä voidaan päättää on se myönnetäänkö turvapaikka vai ei ja resursseilla sit päättää se kauanko hakemuksen käsittely kestää.
Ajatus oli nimenomaan se, että turvapaikkoja myönnetään miehille vain sopivassa suhteessa siihen, paljonko niitä on myönnetty naisille ja lapsille.
 
vierailija
Mielestäni ei pitäisi olla koska eivät ne naiset ole sen parempia kuin miehetkään.
Naiset hyväksyvät hiljaa miesten touhut.
Naiset vaativat lopuksi miehet myös koska kukaan ei suostuisi jättämään puolisoaan veljeään tai setäänsä kuitenkaan.
Ei onnistuisi vaikka tällaista ehdottaisi.
 
Onhan nämä nyt tulleetkin jättäneet. Sitä on vain ylistetty koska taksimatka Tukholmasta Tornioon oli niin hurjan vaarallinen. Parempi oli jättää naiset ja lapset taistelemaan Isistä vastaan..
Mut se on ilmeisesti ihan ok. Miehet, jotka jättää naisensa ja lapsensa sortoon, ovat täällä arvostettuja henkilöitä. Vastaavassa tilanteessa en edes osaa kuvitella miten suomalaisia miehiä haukuttaisiin.
 
Mielestäni ei pitäisi olla koska eivät ne naiset ole sen parempia kuin miehetkään.
Naiset hyväksyvät hiljaa miesten touhut.
Naiset vaativat lopuksi miehet myös koska kukaan ei suostuisi jättämään puolisoaan veljeään tai setäänsä kuitenkaan.
Ei onnistuisi vaikka tällaista ehdottaisi.
Kyse oli lähinnä siitä, että ehkäistäisiin väestörakenteen vääristymistä.
 
Jouduin alkuviikosta käymään Itäkeskuksessa, joten olen taas sillä linjalla, että ei ainakaan muutamaan vuoteen tarvita enää yhtäkään turvapaikanhakijaa ostoskeskuksiin maleksimaan ja sitä kymmennettä tenavaa kaavun alta puskemaan.
 

Yhteistyössä