****Plussanneiden raskausoireketju****

kääkkis
Mulle tuli tänään testiin plussa :heart: Kiertopäivä 71 ja yhden terolut-kuurin nappasin, eikä sitten vuotoa alkanut kuulua... Testit olivat One Step-liuskoja ja kumpaankin tuli vahva plussa ( oli tehtävä 2 testiä, kun en ensimmäistä uskonut )

Oireet joita on ollut suunnilleen nyt 5 päivää:

- hajut käyvät voimakkaammin nenään ja varsinkin oman hien olen haistavinani kokoajan ( pyykkikone pyörii ahkeraan )
- vesi maistuu oudolta
- närästää herkästi
- etovaa oloa välillä syömisen jälkeen
- tuntuu, että voisi syödä koko ajan jotakin =)
- kohdunalueella paineen tunnetta ja toiveikkaana sitä vuotoa odottelin

Viikoista ei siis mitään hajuakaan, mutta 2 viikkoa sitten ( ennen terolut-kuuria) testi oli selvä nega.
 
Oireet ennen testiä:

*nännejä alkoi aristaa
*itku-/raivariherkkyys
*aivan puskista tullut hiivatulehdus (kp 24)
*vilutuskohtaukset
*iltalämpö 37,1-37,2 (mittasin alk. kp 26->)
*rinnat kasvaneet kuppikoon (kp 27)
*kova jano ja jatkuva pissahätä (kp 27)
*menkkamaista juilintaa vatsassa ja selässä
*pientä etomista aina välillä - silti jatkuvasti nälkä
*vatsa löysällä
*kova väsymys
*vahva perstuntuma että menkkoja on turha odotella:D

Oireet testipäivänä:

*samat kuin edellä
*valtava väsymys

Oireet sen jälkeen:

*rinnat kasvaneet toisen kuppikoon lisää
*pientä turvotusta
*hajuaisti herkistynyt
*vko 5 etova olo voimistui, vko 6 muuttui suorastaan pahoinvoinniksi ja sen jälkeen oksenteluksi (jatkuu edelleen) :|
*rinnoissa kipeitä vihlaisuja
*vasemmalla ja oikealla alavatsassa edelleen vihlontaa, iltaisin häpyluuta särkee
*nopeasti ylös noustessa silmissä pimenee, muutenkin pientä huimausta
*limakalvot kuivat


Siinäpä ne:)

Testeistä vielä sen verran, Clearbluella tuli selvä kirkas plussa kp 31/31-34, Gravidan näytti haamua ja rfsu:n liuskat ei vielä mitään. Niillä näkyi sitten seuraavana päivänä haamu ja sitä seuraavana kirkas plussa:)




parel ja pikku tarrasukka 7+4 :heart:

 
Moikka kaikille

Ihana ketju tää :) Onneksi olkoon plussanneille ja kiitos kun kirjoittelette oireitanne tänne! Olis kiva jos jatkossa laittaisitte myös dpo-päivät, niin olis helpompi vertailla omaan tilanteeseen ja oireisiin... :)

Tässä on englanninkielinen raskausoire-ketju.

http://www.twoweekwait.com/bfpsymptoms/dpo/

Siinä on dpo-päivittäin amerikkalaisten (?) naisten oireita. Sitä voi joutessaan lueskella ken haluaa :)

Laitoin tän linkin myös tuonne kuumeilijoiden ketjuun (vai oliko se piinailija-ketju, en muista). Ite oon piinailija :eek:
 
Kannustukseksi varsinkin pitkään yrittäneille; meillä tärppäsi 18. kierrosta.

Ennen plussaa: edellisistä kierroista poiketen rinnat kipeytyi jo kp 24/28 ja kohdussa nipisteli, ei särkenyt. Muuten on aina vähän vilu ja nenässä joko vinkuu tai röpöttää räkä, kuumottaa ja väsyttää. Tein raskaustestin kp 26/28, koska olin melko varma raskudesta em. oireiden perusteella, tuli nega.
Olin Clomifenien kanssa jo neljännellä yrityskerralla ja annos oli tuplattu siihen kiertoon. Luulin rintojen arkuuden ja valkovuodottomuuden johtuvan tästä hormoniryöpystä.

Tein raskaustestin uudelleen kp 30/28, koska oireet vain jatkuivat ja menkkoja ei kuulunut: plussa. Tissit olivat ja ovat edelleen kipeet, puuskututtaa portaissa, väsyttää, kahvi vähän tökkii.

Muoks: koska olen niin väsynyt, en muista mitään... eli em. lisäksi närästys on lisääntynyt niin, että olo on kun märehtijällä.
 
Viimeksi muokattu:
Testasin eilen selkeän haamun kp26/27-28 dpo11/12 (arvelen että ovis oli myöhään illalla tai yöllä, siksi vaikea sanoa täsmälleen, mutta tikutin ovisplussan joten tiedän sen suunnilleen). Aivan selvät oviskivut ja -tuntemukset oli kp15. Tässä ensi oireita siinä järjestyksessä kuin niitä on tullut, nyt siis huimat 4+0:

kp20 (dpo5/6): mahassa lievää vihlontaa, vähän kuin vuoristoradassa mutta lievempää. Jatkunut vaihtelevasti ja välillä aavistuksen jomotellen. Etenkin vasemmassa munasarjassa pistelyä ja viiltelyä (siellä varmaan keltarauhanen, koska siltä puolelta tunsin myös oviskivut). Aloin myös nähdä hurjan todentuntuisia unia jotka tuntuivat kestävän koko yön.

kp21 (dpo6/7): alkoi palelu ja armoton väsymys, etenkin iltapäivästä ja illasta. Aamulla taas herään ihan virkeänä.

kp22 (dp7/8): suuhun ilmestyi todella omituinen, paha maku johon ainoastaan syöminen auttaa. Syömisen jälkeen maku tulee taas takaisin. Maku ei ole ihan metallinen, kuten joillakin, vaan jotenkin vaan tosi outo, vähän karvas. Henki ei kuitenkaan haise. Maku tuntuu yhä suussa. Samana päivänä alkoi myös ihan hirveä jano, koko ajan pitää olla juomassa ja yön aikana suu kuivuu vaikka olisikin juonut reilusti illalla. Juomisesta johtuen pitää myös käydä useammin pissalla.

kp27 (dpo12/13): enemmänkin menkkamaisia tuntemuksia mahassa, mutta lievempiä ja jotenkin paikallisempia ja tuntuu joko ihan alavatsassa tai sitten mahan vasemmassa sivussa. Myös kohdunsuuta (?) vihloo välillä. Röyhtäyttää ja kärsin myös ilmavaivoista... Toisen nännin ympärille on tullut heikko tumma rengas. Alapää tuntuu jotenkin kostealta (valkkaria?) ja koko ajan pelkään että alkaa menkat.

Jonkin aikaa oviksen jälkeen alkoi myös leuan iho kukkia kivasti, finnejä on erikokoisia joka lähtöön...

Oireet oli kaiken kaikkiaan aika erilaiset kuin yleensä! Etenkin tuo outo maku suussa pisti kyllä odotukset korkealle...

Nämä seuraavat taas EI olleet mulla raskausoireita (oli vaihtelevasti kahdessa aiemmassa luomukierrossa, jotka eivät johtaneet raskauteen):

- turvotus (edellisessä loppukierrossa ihan järkyttävää)
- lämmöt koholla ja poskien hehkuminen (ihan normikiertoon taisi kuulua mulla)
- lievä pahoinvointi
- hajuaistin herkistyminen (tai sitten kuvittelin sen)

Rinnat ei ole ainakaan vielä yhtään arat eikä myöskään kasvaneet, vaikka toivoin tietysti että heti saisin kerrankin oikeat tissit :D Myöskään pahoinvointia ei ole (vielä) ollut.

Nyt toivon että viiva vahvistuu ja kaveri pysyy kyydissä loppuun asti. LA 5.9.2011...
 
Eea
Tuntuu uskomattomalta saada itsekin kirjoittaa tänne!! =) Takana on yksi normaali, täysiaikainen raskaus (tyttö nyt 3 vuotta), sekä kaksi keskenmenoa (kumpikin viikolla 7). Muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen raskaana ollaan taas ja toivotaan, että tämä siemen kestäisi mukana loppuun asti. Nyt viikkoja on 5+6.

Ennen raskaustestiä olleet oireet:

-rinnat arat ja normaalia suuremmat
-kylmä koko ajan
-kuukautiskipujen tyyppisiä kipuja

Nyt näiden oireiden lisäksi:

-rinnat kasvaneet vaan entisestään
-nännipihat suurentuneet
-iho tuntuu välillä kosketusaralta
-valkovuoto runsastunut
-päänsärky välillä
-repäisykipuja esim. aivastaessa ja niistäessä
-kipuja ja jomotusta häpyluussa sekä lantiossa
-vatsan toiminta muuttunut
-ruoka ällöttää aamuisin
-illalla taas kamala nälkä
-hajut tuntuvat normaalia voimakkaammilta
-joskus tulee huono olo esim. autossa
-pyörryttää välillä
-turvotus

Onhan noita oireita näköjään jo siunaantunut. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tein haalean positiivisen testin dpo 12, nyt menossa omien laskujen mukaan rv 4+5. Aika vähillä oireilla ollaan menty, mutta tässä jotain:

- Dpo 10 eteenpäin rinnat tuntuivat "hassuilta" ja suurilta. Ei kipeät, ihan vähän ehkä nännejä aristi, mutta rinnat ikäänkuin kutisivat. Dpo 11 tunsin kuumassa suihkussa ollessani "maidon nousevan", ts. samanlainen pakotus iski kuin aikanaan pojan syntymän jälkeen kun maito alkoi tihkua. Piti oikein puristaa toista nänniä, että tuleeko sieltä jotain... :D
- Unet muuttuivat vilkkaiksi ja tapahtumarikkaiksi plussausviikolla
- Pieniä, outoja mahatuntemuksia oli ehkä dpo 10 ->, ei mitään kipeitä vihlontoja vaan hassua "elohiirimäistä" vipatusta. Ilmaa ja turvotusta myös. :ashamed:
- Aamulämpö koholla

Plussauksen jälkeen ei (vielä) mitään suurempia uusia oireita ole tullut...näläntunne tulee herkemmin ja aamulla on vähän heikko olo (syömällä helpottaa), väsymystä ei oikeastaan ollenkaan, janontunnetta iltaisin...rinnat ovat kyllä kipeytyneet aika rankasti (tai nännit).

Nyt vaan peukut pystyssä, että pieni pysyy matkassa ja kaikki menisi muutenkin hyvin. :heart:

AINIIN, yksi todella outo oire on ollut plussauksesta asti, eli reisien särkeminen. Siis tuntuvat siltä, kuin olisin tehnyt kyykkyyn-ylös-liiketta tms., ja lihakset olisivat väsyneet. :LOL:
 
Täällä tehtiin eilen hailakka plussa..
Yritystä takana läes kolme vuotta ja vihdoinkin tuntuu tärpänneen :) saisi toi mussukka pysyä tuolla asunnossaan loppuun asti!!

oireina ollut lähinnä
-pahaa oloa vuorokaudenajasta riippumatta
-aivan tajutonta väsymystä
-palelua iltaisin
-pissalla saa käydä öisinkin

Tuo paha olo oli se, joka herätti epäilykset masu-asukista!

YP & mussukka 4+3 :heart:
 
Vihdoinkin!! Hiukan yli vuoden yrittämisen jälkeen tuli vihdoinkin testiin ne kaksi maagista viiva <3 Perjantaina dpo noin 11 testasin vahvan plussan ja tässä niitä oireita:

Dpo:t ovat noin- aikoja, koska en testannut ovista!

Ennen plussausta:
- Dpo 4- 5, nippaili oikealta ja lorahteli valkovuotoa
- Dpo 6, alkoi järjetön palelu joka jatkuu edelleen, väsytti ja oikea tissi alkoi aristamaan
- Dpo 7, palelee ihan tolkuttomasti!! Alkaa kovat ilmavaivat, näin ihmeellisiä toden tuntuisia unia ja oikea tissi aristaa jo kunnolla, jälleen nippailee oikealle alavatsaan
- Dpo 8, nyt särkee molemmat tissit! Yöllä heräsin huonoon oloon ja siihen, että vatsassa oli perhosia. Tulee muutenkin huono olo heti, jos on liian pitkä aika edellisestä syömisestä.
Paleltaa!!
-Dpo 9- 10 alkaa turvotus, varsinkin iltaisin. Herään toistamiseen yöllä oloon, että vatsassa on perhosia. Palelu jatkuu ja mietin olenko tulossa kipeäksi..
-Dpo 11, PLUSSA! Aamupäivällä on ensimmäistä kertaa huono olo ja vatsassa alkaa tuntua välillä kovaakin juilintaa, jotka tuntuvat menkkakivuilta.

Oireita plussan jälkeen:
- Turvotus pahenee
- Kylmä!
- Säännöllisin väliajoin vatsassa tuntuu menkkojomotuksia
- Selkää särkee välillä, ei koko aikaa
- Pientä kuvotusta välillä, ei kuitenkaan voimakasta
- Tissit alkavat tuntua painavilta ja entistä aremmilta, ei kuitenkaan tuskallisen kipeiltä

Vaniljainen ja kultakimpale 4+5? :heart:
 
Viimeksi muokattu:
dpo 1-6 ei mitään oireita
dpo 7 kauhea ärsytys, kaikki otti päähän. Tulee normaalisti AINA dpo8
dpo 10 Kovat kuukautiskivut ja 100% varmuus kuukautisten alkamisesta.
dpo11 Kivut ja reisiin säteilevä kipu jatkui, ei "aukinaista" oloa alapäässä niin kuin yleensä ennen vuodon alkamista
3+5/dpo12 olin näkevinäni haamun, kk-kivut loppui, rintojakaan ei arista
3+6/dpo13 haalea plussa
dpo14 kovia kuukautiskipuja, alaselän kipuja
dpo15 hyvin lievää kuvotusta ja pinetä rintojen arkuutta sivulla

Suunnilleen näihin aikoihin alkoi muitakin oireita, hikoilukohtaukset, huono olo, suklaa ei maistunut (!!!), ruokahalu katosi, janotti, pissatti.

Viikko pari eteenpäin oksettaa, oksennan, rinnat kipeät jne. Eli kiteytettynä, oireeni oli oireettomuus.
 
Viimeksi muokattu:
icy
Ennen testiä
-valkovuotoa
-menkkapolttoja vatsalla
-nännit kipeät
-ilmavaivat |O
-alaselkä kipeä

Testipäivänä
-Aamulla ei tehnyt mieli kahvia (ja ennen en saanut päivää käyntiin ilman kahvia)
-Muuten samoja kuin edellä

Testin jälkeen
-Valkovuoto on hiukan vähentynyt
-Ummetusta
-Huimaus
-Vatsaa nippailee edelleen
-Itkuherkkyys
-Hajuaisti on herkistynyt
-Päiväväsyt, ennen en nukkunut ikinä päikkäreitä, toissapäivänä vedin kevyet 3h päikkärit ja ehtoosti väsytti silti :D
-Seksi maistuu, tunto on herkistynyt mutta toisaalta vaivaa taas kuivuus :confused:
-Pissattaa usein

Mä testailin siis plussan kp 48/28-35, mutta kierto oli hiukan venähtänyt, kun viikko tuota aikaisemmin näytti vielä negaa. Nyt menossa kp 55, rv viikoista en varmaksi tiedä siis, 5vko+-1? =)
 
mymosa
Ennen plussaa:

-menkkakivut
-nippailua sivuille
-palelu ja nuha

Plussana:

-aikalailla samat oireet

Plussan jälkeen:

-noiden lisäksi ilmavaivat ja etova olo
-pissalla saa juosta
-hajuherkkyys
-väsymys

Plussasin digillä raskaana 2-3, kp 28/27, dpo14
 
Tässä on mun "oirepäiväkirja" plussauskierrosta. Ovulaatiota en ole tikuttanut, joten aloitettiin, kröhöm, pupuilu kp11.

kp11/29 Rinnat arat, alavatsaa turvottaa, ärtyisyyttä ilmassa, kuumia aaltoja (yhdyntä)
kp12/29 Rinnat arat, päänsärky, kuumia aaltoja, alavatsaa turvottaa
kp13/29 Päänsärky, ei muuta erikoista (yhdyntä)
kp14/29 Ei mitään erityistä (yhdyntä)
kp15/29 Alavatsakipua..menkkamaista, vihlovaa, auts! (Ovis???), rinnat arat, alavatsaa turvottaa. Alavatsakipu tuntui aamupäivän ja lopulta otin Panadolin ja sillä kipu lähti pois!
kp16/29 Unettomuutta, ei muuta erikoista
kp17/29 Unettomuutta () ei muuta erityistä (yhdyntä)
kp18/29 Järjestelyn tarve. Pakottava tarve saada esim. siivottua auto, pestyä lattiat, siivottua pakastin jne. Hirveä stressi myös mitättömistä asioista. Fyysisiä oireita ei ole paitsi illalla punaisena helottavat posket ja kylmiä väreitä!
kp19/29 päivällä kuumia aaltoja ja tuskainen olo. Illalla ja yöllä KYLMÄ..hrrrr.. kaksi täkkiä tarvi yöllä.
kp 20/29 Ei erityistä
kp21/29 Nyt aamulla/aamupäivällä ihan sairaan heikko olo. Kädet tärisi meikatessa ja huono olo edelleen..puuh.. Kylmä!!!
kp22/29 Aamupäivällä heikko olo. Kuumassa suihkussa kananlihalla, kun oli niin kylmä. Pulssi tuhat. Menkkamaista juilintaa alavatsassa ja alaselkää vihloo koko päivän! Jos mä nyt en ole raskaana niin en koskaan!!! Toinen vaihtoehto on sitten vaan, että tää on siis jotain kiertoon liittyvää...eli sillä tavalla hyvä, kun tulee nyt merkattua ylös niin enskerralla sit ainakin tietää..JOS en oliskaan raskaana!
kp23/29 Rinnat aristaa. Minimaalista vihlontaa kohdun seudulla. Väsy!!! Linea negra on tummunut, siis WHAT!?
kp24/29 Rinnat arat. Väsy! Heikotusta ja kuumia aaltoja...runsasta valkovuotoa ...tisseistä tulee MAITOA, kun puristaa!!! Märkä olo, eli valkkaria vähän koko ajan tuntuis olevan.
kp25/29 Rinnat arat, huono olo...aamulla ei tehnyt yhtään kahvia mieli, mutta join kuitenkin ja alas meni! Alavatsa ihan järkyttävän turvonnut nyt illalla, vaikka mitään oikeestaan ei oo tehnyt mieli syödä. Pumpissa mustui aika lahjakkaasti silmissä aina, kun keräilin painoja lattialta... Kerran aamupäivällä sohvalta noustessa vilhaisi inhottavasti alavatsaan. Iho on ollut jo muutaman päivän huonossa kunnossa. Pientä näppyä koko naama täynnä. Pissattaa. "märkä olo" jatkuu!
kp26/29 Mitä lähemmäs h-hetki tulee sitä epäileväisemmäks muuttuu olo! Ja tuntuu, että en mä kuitenkaan ole raskaana! Toivo on kyl niin korkeella! Tänään: heikotusta ja ei tee mitään ruokaa mieli...karkkia tekis kyllä, mutta en oo syönyt sitä! Mä näytän nyt illalla silt et oisin nielly ilmapallon, että iltaturvotus. Vatsassa tuntuu oudolta..juilii. Alaselkää myös ja alaselkä on kipeä. VÄSY...voisin jo mennä kevyesti jo nukkumaan...kiukuttaakin...
kp27/29 Heräsin yöllä pissalle ja meinasin kuolla nälkään! Aamulla tooooosi huono olo. Tissit ei enää ole kovin arat... yhyyy..pelkään menkkojaaaaaaaa! Painon tunne vatsalla.... kun makaa selällään ja laittaa kädet ihan häpyluun yläpuolelle alavatsalle, niin on sellainen "jännä" tunne...iltaturvotusta...näytän taas siltä kuin olisin puolessa välissä ainakin! Väsy on kova koko päivän!
kp28/29 Aamupäivästä alkaen ihan SAIRAAN huono olo. MItään ei oo tehnyt mieli syödä. Tosin nyt illalla sit vähän itsetehtyä pizzaa... paikoitellen alavatsassa vuorotellen molemmin puolin yksittäisiä vihlaisuja. Päätä on hiukan särkenyt mikä on helv. huono merkki, koska menkkojen aikaan yleensä aina pää kipee. Selkää edelleen juilii. Rinnat ei arista. Mä oon toisena hetkenä varma, et oon raskaana ja toisena hetkenä varma, että huomenna alkaa menkat. Iltaturvotusta taas ... aamuisin masu on ihan litteä ja illalla siis ihan JÄÄTÄVÄ pallo!
kp29/29 Ei näy menkkoja!!! Jännittääääääääääääää! Aion vielä kärvistellä huomisen ja JOS ei täti huomennakaan tule kylään niin ma aamuna on sitten testauksen aika. Mä oon oikeesti ihan hermoraunio jo! Käyn vähän väliä tarkastamassa onko alkanut.. Tänään ollut sairaan huono olo taas aamupäivästä iltaan... alaselässä tuntuu ja alavatsaa molemmin puolin välillä vihlaisee. Pää on vähän kipee...varmaan tästä jäätävästä jännityksestä!
kp30/29 Jaaha! Ei näy menkkoja ei! Mä olen NIIN hermoraunio, oikeesti! Mä oon sitkuttanut ja sitkuttanut ja aion kuin aionkin odottaa huomisaamuun ja sitten teen testin. Tää on todellista piiiiiiiinaaaaaaaaaaa! Pieni olisi niin TOIVOTTU! Tänään on ollut HUONO OLO!!! Pissattaa kovasti, vatsa on jäätävän turvonnut, väsy... otin pari juoksuaskelta, kun piti hakea tavaroita sisältä ja aiaiaiaiiaiiiiiiii vihloi häpyluuta ja nivusia...mitäs vielä... päänsärkyä hiukan ja alaselkä jatkaa juilimistaan sekä silloin tällön alavatsassa erinäisiä tuntemuksia. Huomenna, HUOMENNA tulen kertomaan lopputuloksen tästä kaikesta!!!
kp31/29En jaksanut ihan aamuun saakka odotella, vaan yöllä 4.30 tein testit! CB:n digitaalinen viikkonäytöllinen näytti "raskaana 1-2" ja CB:n tavallinen oli selkeä +! Innostuin jo! Mutta sitten aamulla tein vielä jonkun apteekin testin ja se olikin nega!??! Eli piinailu jatkuu ...ainakin nyt pari päivää venailen ennen uutta testiä. Ärsyttää, kun halusin odotella juuri siksi, että menkat on myöhässä että tulos olis selkä, mutta taas ollaan tässä tilanteessa. No toivon parasta kuitenkin!
kp32/29 Söin huonosti aamupäivällä ja sairaan huono olo jälleen kerran. Oli pakko lähteä kesken kaiken kyläpaikastakin pois, kun meinasin pyörtyä!
kp 33/29 CB digitestit "raskaana 1-2" ja "raskaana" Spinnpumpissa tiedostin alavatsan..etenkin seistessä pyöräillessa tuntui hiukan "oudolta" ..ei kipeältä siis, mutta erikoiselta..samalla tavalla kuin esikoista odottaessa.
kp34/29 CB digi "raskaana 2-3" Huono olo, mutta pysynyt aisoissa, kun olen syönyt jotain 2h välein. Esikoisesta ei kyllä näin varhain ollut ihan näin huono olo vielä...
 
Viimeksi muokattu:
Mulla alkoi oireet ihan ihmeellisesti,
-Kp 18/30 oli se ainoa yhdyntä josta raskaus mahdollinen ja
- jo kp 23/30 alkoi paleltaa ja palan tunne kurkussa
-Plussan sain jo kp 24/30,eli 6 päivää "siitä yhdynnästä":rolleyes:
Hiipii vaan mieleen että mitä ihmettä on?
Onko tuplat vai kumi vuotanut jo aiemmin,onko tämä oireiden aikainen alkaminen muuten mahdollista???
 
:eek:ennen testiä: rinnat turpos ja kipeyty, vatsakipeä, normaalia(?) äksympi :D Oksensin yhden aamulypsyn ajan
Testipäivä oli se, jolloin kuukautisten olis pitäny alkaa. Pillerit käytössä, joten päivissä ei oo vaihtelua. Jotenkin olo oli niin outo, että tein testin..

testin jälkeen: ristiselkä kipeä, alavatsaa nipistelee, varsinkin vasentapuolta, rinnat AUTS AUTS AUTS.. jalat puutuu/levottomat, kauhee väsy koko ajan, mutta silti nukun vähemmän ku yleensä :confused: mielialat vaihtelee niin, etten pysy itsekään perässä ( kulta parka.. :ashamed: ) välillä vähän huimaa ja olen muuttanut lähemmäs jääkaappia, nälkä, nälkä. Hiukset ja naama rasvoittuu, paljon näppyjä..

ylläriäiti 4+5 esikoinen tulee, koska hän haluaa
 
ajattelinpa minäkin kertoilla oireitani,joita ei siis oikeastaan ole..
Ennen plussaa oireena oli vain turvonneet ja pakottavat rinnat. Sitten jäikin kuukautiset pois ja se oli sitten sen merkki, että ei kun testailemaan. Eikä vieläkään mitään muita oireita havaittavissa,mutta mikäli niitä tulee niin tänne niitä kirjailen..
minulta poistettiin kierukka ystävänpäivänä ja eilen sitten tein testin mikä näytti plussaa.. ja tänä aamuna varmistukseksi vielä toisen :whistle:
 
onpas kyllä ihanaa luettavaa!!! :D tämä antaa toivoa tähän piinailuun...itsellä menkat pitäis alkaa ens viikolla ke-pe? toivottavasti ei ala. ;)
itsellä ihan sama olo kun Chamonilla, jos nyt en ole raskaana niin en koskaan! mutta kuitenkin niin epäuskoinen olo, välillä tuntuu että varmasti ollaan raskaana, ja välillä sit taas että mielikuvituksen tuotetta kaikki oireet... : / no, ei auta muu kuin odottaa. muutaman negan jo testannut. :( olen niin malttamaton! mulla on siis oviksesta lähtien ollut runsasta valkovuotoa, menkkakipuja, jomotusta ja painon tunnetta alavatsalla. jotenkin koko ajan tietoinen kohdun alueesta. lievää etovaa oloa oli muutamana päivänä, mutta se on mennyt ohi. lämmöt ovat olleet aika koholla, jopa 37,4 ilman mitään oloa että olis sairaana. oleellinen, mistä tulee olo ettei ole raskaana, on tissikivun puuttuminen...mikä oli ensimmäisen kohdalla se yksi ja ainoa oire... huoh...!

mutta ihana lukea silti onnistujien tarinoita! :D :heart:
 

Yhteistyössä