Poikaa kiusattu koulussa!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
argh!!! Mä olen kiehunut ja aivan raivoissani täällä!!! Poikani oli kampitettu ja väännelty käsistä!!! Onneksi huomenna on vapaa päivä. Lähden kouluun riehumaan. Olen rehtorille ja opettajalle laittanut wilmaan viestiä eivätkä perkeleet ole vastanneet vieläkään!!!!
 
vierailija
Miehen poikaa ku kiusattiin niin opettajan asenne oli "toi nyt kuuluu tohon ikävaiheeseen", siis mihin ikävaiheeseen kuuluu toisen päähän potkiminen? Pojalle etsitiin uusi koulu siltä istumalta.
 
Miehen poikaa ku kiusattiin niin opettajan asenne oli "toi nyt kuuluu tohon ikävaiheeseen", siis mihin ikävaiheeseen kuuluu toisen päähän potkiminen? Pojalle etsitiin uusi koulu siltä istumalta.
No ei mihinkään vaiheeseen kuulu moinen käytös. Meillä kävi niin että kiusaaja joutui lähtemään. Emme suostuneet väistymään ja siihen että tyyppi saa jatkaa oloaan ja uhrin pitäs väistyä luokasta.
 
Tee kaikkesi
Ei muuta kuin poliisille ilmoitus pahoinpitelystä. Sieltä tekevät lasun sitten, ja pojan vanhemmat joutuvat selvittelemään asiaa.

En voisi enempää toivoa että saatte kiusaamisen loppumaan HETI, ja oikeutta pojallenne!

Voimia, tsemppiä, ja leijonan mieltä!!
 
vierailija
Ei muuta kuin poliisille ilmoitus pahoinpitelystä. Sieltä tekevät lasun sitten, ja pojan vanhemmat joutuvat selvittelemään asiaa.

En voisi enempää toivoa että saatte kiusaamisen loppumaan HETI, ja oikeutta pojallenne!

Voimia, tsemppiä, ja leijonan mieltä!!
Kiitos, poliisi ei tässä mielentilassa ehtinyt käydä mielessä kun tunteet kiehui kuin perunakattila :'( mutta kiitos! Otan poliisiin yhteyttä heti tänään vielä
 
Tee kaikkesi
Kiitos, poliisi ei tässä mielentilassa ehtinyt käydä mielessä kun tunteet kiehui kuin perunakattila :'( mutta kiitos! Otan poliisiin yhteyttä heti tänään vielä