Poliisi ja media valehtelee räikeästi Forssan tapahtumista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Päätön on muslimi, se on totta.
Mä en ole ikinä saanut hänestä sellaista mielikuvaa täällä ja olen sitä mieltä että vaikka olisikin niin se tuskin kenellekään meistä kuuluu.Hän on kuitenkin vastustanut joka kerta selkeästi rikoksia mihin ihmiset syyllistyvät ja on selkeästi tuonut esille mielipiteensä siitä mitä maahanmuuttajille pitäisi tehdä jotka ahdistelevat ja raiskaavat. Joten miksi edes puuttua siihen mistä Päätön on tänne tullut ja mitkä taustat hänellä on? Se tuskin meille kuuluu.
Mä olen edelleen maahanmuuttokriittinen mutta en rasisti.
 
vierailija
kohta joku keksii väittää että olen joku helevetin suvakki tai kukkahattu. :ROFLMAO:
Ei, sensijaan huomautan että on itsestään selvä, että vihaa syntyy jos toiset saavat vastikkeetta 3 ateriaa päivässä ja katon päänpäälle. Samanaikaisesti kun toiset ovat leipäjonossa.
Tämän tyyppisestä tasa-arvoisuudesta kirjoitti myös eräs kansainvälisen punaisen ristin johtaja taannoin. Sekään kirjoitus ei koskaan nähnyt suomalaisessa mediassa päivänvaloa. Eikä tarvitse lukea MV:tä, voi lukea muiden eurooppalaismaiden medioita, niiden uutiset ovat välistä hyvinkin paljon poikkeavia omistamme.
Samaan syssyyn voi myös kysyä miksi muiden maiden mediat kirjoittavat pakolaismellakasta pakolaismellakkana? Miksei niillä ole ongelmaa kertoa etnisistä taustoista. Viimeksi mainitun huomioiden syysi olikin sitten aika kotikutoinen. Yritäpä keksiä seuraavaksi syy siihen miksi suomalainen media uutisoi samankaltaisista aiheista niin sanotusti täysin eri tavalla valkoiden asioita.
 
vierailija
Mä en ole ikinä saanut hänestä sellaista mielikuvaa täällä ja olen sitä mieltä että vaikka olisikin niin se tuskin kenellekään meistä kuuluu.Hän on kuitenkin vastustanut joka kerta selkeästi rikoksia mihin ihmiset syyllistyvät ja on selkeästi tuonut esille mielipiteensä siitä mitä maahanmuuttajille pitäisi tehdä jotka ahdistelevat ja raiskaavat. Joten miksi edes puuttua siihen mistä Päätön on tänne tullut ja mitkä taustat hänellä on? Se tuskin meille kuuluu.
Mä olen edelleen maahanmuuttokriittinen mutta en rasisti.
Tästä yhtämieltä. Siksi toisekseen jopa Suvi-Anne Siimes on todennut että maahanmuuton paremman elämän perässä tulisi tapahtua jotain muuta kuin humanitaarista reittiä pitkin. Luokitellaanko hänen lausuntonsa nyt sitten, maahanmuuttokriittiseksi vai rasistikseksi?

Näen sen kriittisenä ja järkevänä, vaikka muutoin vierastan vasemmistoa. Näen että,hallittu, työtätekevien ihmisten muutto, sen verran kuin kantokyky kestää ja samat etuudet sekä omille vähävaraisille että näille. (ja vähävaraisuutta ei tässä yhteiskunnassa pidä kenenkään hävetä).
Nyt tilanne on se, että puolueet toistavat mantraa joka on tehty koskemaan hallitua maahanmuuttoa: koulutettuja, lapsiperheitä etc. kun tosiasiassa meille koko Eurooppaan on tullut täysin hallitsemattomasti porukkaa, josta osa on ''kaikki mulle heti ilman vastiketta'' ja osa oikeasti vaarallisia rikollisia. Eikä kukaan tiedä millä prosentilla.
Tämän lisäksi omat, joiden etuuksista peritään verota eivät saa kattoa päänpäälle eivätkä ilmaiseksi kolmea ateriaa päivässä.

Se täytyy vielä myöntää että Siimes on pahuksen rohkea kun uskaltaa näinä aikoina mainita paremman elämän perässä muuttamisen. Hän olisi aivan hyvin voinut puhua vain pakolaisista.
 
vierailija
Valveutunut kansalainen käy muualla kuin kaksplussalla hakemassa tietoa ;) Ihan todistettavaa faktaa löytyy paljonkin, ihan muualta kuin tältä palstalta. Tosiasia on se, että kantaväestö on pahasti alakynnessä kun matuista on kyse. Tämä palsta on siitä mukava, että täällä voi keskustella tästäkin aiheesta, ilman, että viestit poistetaan tai mielipiteitä sensuroidaan :)
Tämä on ihan totta, mutta kaikki eivät tunnu ymmärtävän asiaa.
 
vierailija
Mä en ole ikinä saanut hänestä sellaista mielikuvaa täällä ja olen sitä mieltä että vaikka olisikin niin se tuskin kenellekään meistä kuuluu.Hän on kuitenkin vastustanut joka kerta selkeästi rikoksia mihin ihmiset syyllistyvät ja on selkeästi tuonut esille mielipiteensä siitä mitä maahanmuuttajille pitäisi tehdä jotka ahdistelevat ja raiskaavat. Joten miksi edes puuttua siihen mistä Päätön on tänne tullut ja mitkä taustat hänellä on? Se tuskin meille kuuluu.
Mä olen edelleen maahanmuuttokriittinen mutta en rasisti.
Mitä hiton rasistista tuossa taas on? Päätön ilmoitti itse tällä palstalla kun kääntyi muslimiksi, se oli monisivuinen ketju. Sittemmin on poistattanut sen. Niin että missä tuossa oli sitä suvakkien joka paikassa näkemää RASISMIA?
 
allahu snackbar
No hyvin mä tunnistin sut sellaiseksi (otan osaa syvästi) ihan uutena lukijana muutamasta tekstistäsi..

Toivottavasti osaat käyttäytyä sivistysmaassa niinkuin kuuluukin. Minä muuten pyyhkisin koraanilla ja raamatulla persettä, jos olisi pehmopaperista tehtyjä.

Ja näkemiin, muu kuin satuihin perustuva elämä on tuolla ulkona. Nyt ulos reippailemaan!
 
allahu snackbar
sä et tunnistais omaa persettäs jos se ei olisi sinussa kiinni. :ROFLMAO:
No en tietenkään tunnistaisi, eikä moni muukaan :eek:

Ei muut katsele persettään peilistä niinkuin sä :ninja: -sulmaani. Varo vaan siinä mekkaan pyllistellessänne, ettei muut huomaa sun persfiksoitumistas. Tulee äkkiä lentoharjoituksia sulle katolta uskonveljiltäs kun huomaavat homoutes!!! Muista räpytellä vimmatusti säkki päällä treenatessas :LOL:
 
vierailija
Forssan matujen asunnot sijaitsevat vanhoissa kerrostaloissa ammattikoulun asuntolan vieressä...vetäkää siitä ihan itse johtopäätökset mitä siitä seuraa!! Se alue on aina ollut huonomaineista (pari kertaa viikossa hälyytetty poliisia, tapettu ihmisiä, alkoholisteja, huumeita, jne), kerrostalot oli jo purkutuomiolla kunnes piti matuille antaa asuntoja ja muutama jäljellä oleva asukas joutui muuttamaan alta pois (sai oikeasti parempikuntoisen vuokrakämpän kaupungilta).

Täällä Forssassa on jo useampi viikko ollut kärhämää ja huutelua puolin ja toisin, nyt sitten sattui viikon välein kaksi pahoinpitelytapausta, ja paikallinen nuorisojoukko päätti kostaa ja sopivat tiistaiksi joukkotappelun vastaanottokeskuksen pihalle klo 17. Se oli siis ihan puhtaasti sovittu juttu, nuoret puhuivat siitä ympäri kouluja!

Tänään siellä oli mielenosoitus, joka sujui asiallisesti. Aihe ei ollut asiallinen ("painukaa hel.....iin Forssasta"). Oikeasti suurin osa matuista on lapsiperheitä, jotka elävät omissa oloissaan ja joita tuskin huomaa arjessa, mutta nuoret ovat kovaäänisiä ja ärsyyntyvät toisistaan. Oli tyhmää sijoittaa vastaanottokeskus amiksen viereen, kärhämät alkoivat heti kun opiskelijat tulivat asuntolaan!
 
vierailija
Ei, sensijaan huomautan että on itsestään selvä, että vihaa syntyy jos toiset saavat vastikkeetta 3 ateriaa päivässä ja katon päänpäälle. Samanaikaisesti kun toiset ovat leipäjonossa.
Tämän tyyppisestä tasa-arvoisuudesta kirjoitti myös eräs kansainvälisen punaisen ristin johtaja taannoin. Sekään kirjoitus ei koskaan nähnyt suomalaisessa mediassa päivänvaloa. Eikä tarvitse lukea MV:tä, voi lukea muiden eurooppalaismaiden medioita, niiden uutiset ovat välistä hyvinkin paljon poikkeavia omistamme.
Samaan syssyyn voi myös kysyä miksi muiden maiden mediat kirjoittavat pakolaismellakasta pakolaismellakkana? Miksei niillä ole ongelmaa kertoa etnisistä taustoista. Viimeksi mainitun huomioiden syysi olikin sitten aika kotikutoinen. Yritäpä keksiä seuraavaksi syy siihen miksi suomalainen media uutisoi samankaltaisista aiheista niin sanotusti täysin eri tavalla valkoiden asioita.
 
vierailija
Ei, sensijaan huomautan että on itsestään selvä, että vihaa syntyy jos toiset saavat vastikkeetta 3 ateriaa päivässä ja katon päänpäälle. Samanaikaisesti kun toiset ovat leipäjonossa.
Tämän tyyppisestä tasa-arvoisuudesta kirjoitti myös eräs kansainvälisen punaisen ristin johtaja taannoin. Sekään kirjoitus ei koskaan nähnyt suomalaisessa mediassa päivänvaloa. Eikä tarvitse lukea MV:tä, voi lukea muiden eurooppalaismaiden medioita, niiden uutiset ovat välistä hyvinkin paljon poikkeavia omistamme.
Samaan syssyyn voi myös kysyä miksi muiden maiden mediat kirjoittavat pakolaismellakasta pakolaismellakkana? Miksei niillä ole ongelmaa kertoa etnisistä taustoista. Viimeksi mainitun huomioiden syysi olikin sitten aika kotikutoinen. Yritäpä keksiä seuraavaksi syy siihen miksi suomalainen media uutisoi samankaltaisista aiheista niin sanotusti täysin eri tavalla valkoiden asioita.
Brittilehdissä on esimerkiksi 95% enemmän tietoa ja kuvia samoista jutuista, joista meillä kerrotaan se 5%, tai ei sitäkään. Esim. Calaisin tilanteesta täällä ei hiiskuta mitään, vaikka siellä tulijat riehuu moottoritiellä ja pysäyttelee rekkoja eri konstein, jotta osa pääsee sitten kiipeämään kyytiin. Rekathan menevät Englantiin.

Autoja on hakattu, kivitetty ja pysäytelty kyydin toivossa. Kuvia jutuissa on kymmenmäärin, joista voi itse nähdä tilanteet. Ei siellä ole turvallista. Tämä vain esimerkkinä...

Kokonaiskuva olisi tosiaan paljon paljon realistisempi, jos lukisi muitakin medioita kuin hesaria ja yleä.

Saksalaislehdet tuppaavat olemaan pidättyväisempiä, mutta pitkiä analyysejä sieltäkin voi lukea pakolaistilanteesta. Suomessa puolestaan tarjoillaan pinkkiä höttöä, lyhyesti ja siivotusti. Ihan eri meininki!
 
vierailija
Siihen kun vielä lisää, että Forssassa ei ole ennen nähty matuja.
Forssaan tuli 90- luvulla pakolaisia Kosovosta, joten pakolaisia on aiemminkin ollut Forssassa. Tämä porukka mikä nyt on tullut, on täysin toista luokkaa mitä nuo 90- luvulla tulleet. Silloin ei todellakaan ollut mitään vastaava mitä nyt. Nämä matut ovat ihan elintasopakolaisia, osa sotilastaustaista jne. Joten saattavat olla myös vaarallisia.
 
vierailija
Uskomatonta, että löytyy keskustelupalsta missä voi puhua asioista ihan oikeasti. Kiitos tästä ketjusta, osallistujille ja ylläpidolle.
Mua pelottaa suuresti painekattilailmiö. Tarpeeksi kauan kun suomalaistakin nöyrää kansalaista pidetään tuppisuuna, Forssa jää kakkoseksi. Ihan oikeasti, "we have a problem". Kaipaisin jotain järkeä tähän, onko vain niin, että suomalaiset ei osaa eikä uskalla ilmaista mielipidettään, niin että se tulisi kuulluks, ennenkuin homma menee väkivaltaiseksi?
 
vierailija
Aitoja pakolaisia Forssassa on ollut, mutta tosiaan näitä laittomia maahantunkeutujia siellä ei ole ennen ollut. MM. aikoinaan tulleet vietnamin venepakolaiset sopeutuivat yhteisöön ilman mitään erillisvaatimuksia ja paikallisten pahoinpitelyjä.
Venepakolaiset eivät myöskään valittaneet ruuasta tai tarjotusta asunnosta. Toisin kuin nykyiset.
 
vierailija
Ensin matut hyökkäävät joukolla Forssassa lasten kimppuun. Sen jälkeen Nurmijärvellä. Onkohan Oulu seuraava paikka, jossa lapsemme saavat kokea urakalla joukkorikastusta?
 
vierailija
Tulee äkkiä lentoharjoituksia sulle katolta uskonveljiltäs kun huomaavat homoutes!!! Muista räpytellä vimmatusti säkki päällä treenatessas :LOL:
Siis onko tämä päätön musulmaani ja vielä sen lisäksi homo? Mene nyt päätön äkkiä itsepuolustuskursseille, koska uskonveljet kyllä tekevät sinusta nopeasti sen mikä oletkin. Eli päättömän.:barefoot::eek:o_O
 

Yhteistyössä